Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 40-007 Katowice, Bankowa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 359 13 34, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-08-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
Bankowa 12
40-007 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 359 13 34, , fax. -
REGON: 000001347 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://dzp.us.edu.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem: a) część A: urządzenie wielofunkcyjne 1 szt. b) część B: urządzenie wielofunkcyjne 1 szt. c) część C: urządzenie wielofunkcyjne 1 szt. d) część D: urządzenia wielofunkcyjne 2 szt.. e) część E: urządzenie wielofunkcyjne 1 szt. f) część F: urządzenia wielofunkcyjne 2 szt. g) część G: urządzenia wielofunkcyjne 3 szt. 2. Oferowany sprzęt powinien być fabrycznie nowy, pochodzić z bieżącej produkcji (min. 2019), posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające go do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny sprzętu. 3.Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z dostarczeniem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2A-G do SIWZ. 5.Termin realizacji zamówienia: Zamówienie powinno zostać zrealizowane w maksymalnym terminie: do 28 dni od daty zawarcia umowy. 6. Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, Dział Logistyki pok. 420, ul. Bankowa 12, 40 007 Katowice, 7. Wymagany minimalny termin gwarancji: a) Część A, D, E, F, G – 12 miesięcy b) Część B – 24 miesiące c) Część C – 12 miesięcy, w tym 36 miesięcy na bęben 8. Wymagany czas reakcji serwisu: najpóźniej w ciągu 4 dni roboczych od zgłoszenia wady. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30232110-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. .// 2.W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Najem urządzeń drukujących i kserujących
Dodano: 2023-02-09 - Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2021-01-28 - Zakup i dostawa drukarek laserowych wraz z systemem montażowym na potrzeby SWDPRM oraz zakup i dostawa przetwornic samochodowych, dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach”.
Dodano: 2021-01-27 - Dostawa drukarek
Dodano: 2020-12-29 - Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2020-12-18 - Zakup i dostawa drukarek laserowych wraz z systemem montażowym na potrzeby SWDPRM oraz zakup i dostawa przetwornic samochodowych, dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach.
Dodano: 2020-11-24 - Zakup i dostawa drukarek laserowych wraz z homologowanymi uchwytami samochodowymi na potrzeby SWDPRM oraz zakup i dostawa przetwornic samochodowych, dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
Dodano: 2020-10-13 - Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2020-09-28 - Najem drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2020-09-23 - Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2020-08-17