Powiat Lubelski ogłasza przetarg
- Adres: 20074 Lublin, ul. Spokojna
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 52 86 600 , fax. 81 52 86 601
- Data zamieszczenia: 2018-07-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Lubelski
ul. Spokojna 9
20074 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 52 86 600, fax. 81 52 86 601
REGON: 43102929200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.splublin.bip.lubelskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń warsztatowych dla szkół Powiatu Lubelskiego w ramach projektu pn. „Modernizacja infrastruktury dydaktycznej na kierunkach priorytetowych w szkołach zawodowych Powiatu Lubelskiego”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 13 Infrastruktura Społeczna, Działanie 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
42621103. Opis przedmiotu zamówienia. 3.1 Przedmiot zamówienia: dostawa urządzeń warsztatowych dla szkół Powiatu Lubelskiego w ramach projektu pn. „Modernizacja infrastruktury dydaktycznej na kierunkach priorytetowych w szkołach zawodowych Powiatu Lubelskiego”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 13 Infrastruktura Społeczna, Działanie 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego. 3.2 Zamówienie zostało podzielone na 4 części, tj. w szczególności: Część I Lp. Przedmiot zamówienia Liczba sztuk 1 Tokarka uniwersalna 1 Część II Lp. Przedmiot zamówienia Liczba sztuk 1 Frezarka 1 Część III Lp. Przedmiot zamówienia Liczba sztuk 1 Prasa hydrauliczna 1 Część IV Lp. Przedmiot zamówienia Liczba sztuk 1 Urządzenie do odczytu cyfrowego 3 osi (tokarka, frezarka itp.) – wyświetlacz, liniały, elementy montażowe 1 3.3 Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie ww. części zamówienia. 3.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3.5 Informacje dodatkowe: Urządzenia muszą być fabrycznie nowe , nieużywane. Minimalny okres gwarancji 12 miesięcy. 3.6 Kody CPV: 4223000-9- Frezarki, 42621100-6- Tokarki sterowane komputerowo, 42670000-3- Części i akcesoria do obrabiarek 3. Termin wykonania zamówienia: do 60 dni od daty podpisania umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42230000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ad. III.3) 1. oświadczenie pn. "Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu". Z uwagi na fakt, że Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji III.1) - nie wymaga odnośnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Moduł formularza ogłoszenia o zamówieniu nie przewiduje możliwości wyboru (rozdzielenia) oświadczeń. 2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia. Do oferty każdy wykonawca w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (w formie oryginału) wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Zasady składania oświadczeń i dokumentów oraz wyboru oferty. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o który mowa w pkt 6. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać brak podstaw wykluczenia każdego z nich. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Informacji należy udzielić na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną