Przetargi.pl
Dostawa urządzeń w ramach projektu pn. Modyfikuj, rozwijaj się, działaj

Zespół Szkół Budowlanych im. Żołnierzy Armii Krajowej w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-558 Olsztyn, Żołnierska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 895279787, 895279787 w.214 , fax. 89 527 67 94
  • Data zamieszczenia: 2017-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Budowlanych im. Żołnierzy Armii Krajowej w Olsztynie
    Żołnierska 15
    10-558 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 895279787, 895279787 w.214, fax. 89 527 67 94
    REGON: 000192755
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.e-bip.pl/start/23262

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń w ramach projektu pn. Modyfikuj, rozwijaj się, działaj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń dla uczestników projektu pn. Modyfikuj, rozwijaj się, działaj. 2. Przedmiot zamówienia składa się z 5 (pięciu) części: 1) Część 1 - MASZYNY 1 - przedmiot zamówienia dla części 1 obejmuje w szczególności dostawę: a) pilarki taśmowej ze stołem bocznym i podawczo-odbiorczym - 1 szt; b) automatycznej ostrzarki noży strugarskich - 1 szt. c) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 3 do SIWZ - tabela 1. d) Wymieniony w załączniku nr 3 do sprzęt (urządzenia) musi być fabrycznie nowe i musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim e) Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 43810000-4 - Urządzenia do obróbki drewna, 43812000-8 - Piły, 42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne. 2) Część 2 - ZESTAWY GNSS - przedmiot zamówienia dla części 2 obejmuje w szczególności dostawę: a) odbiornik do pomiarów terenowych (odbiornik GNSS) -1 kpl.; b) odbiornik hybrydowy (zestaw GNSS + tachimetr hybrydowy) -1 kpl.; c) odbiornik GPS (zestaw GNSS baza - rover) -1 kpl.; d) kontroler kompatybilny z odbiornikiem GPS (kontroler do zestawu GNSS) -1 szt.; e) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 3 do SIWZ - tabela 2, f) wymieniony w załączniku nr 3 urządzenia oraz okablowanie muszą być fabrycznie nowe, a dostarczony urządzenia powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim, g) kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 38112100-4 - Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne) 3) Część 3 - URZĄDZENIA POMIAROWE - przedmiot zamówienia dla części 3 obejmuje w szczególności dostawę: a) multistacji - 1 szt.; b) kontrolera multistacji - 1 szt.; c) tachimetrów- 1 kpl.; d) multistacji - elementy składowe - 1 kpl.; e) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 3 do SIWZ - tabela 3. f) wymieniony w załączniku nr 3 do sprzęt (urządzenia) musi być fabrycznie nowe i musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. g) kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 38112100-4 - Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne), 38295000-9 - Sprzęt topograficzny, 38291000-1 - Aparatura telemetryczna. 4) Część 4 - MASZYNY I NARZĘDZIA - przedmiot zamówienia dla części 4 obejmuje w szczególności dostawę: a) traktora ogrodowy z centralnym agregatem tnącym -1 szt.; b) kamery inspekcyjnej wraz z zestawem termowizyjnym -1 szt.; c) gwintownicy +wózek jezdny -1 kpl.; d) zagęszczarki -1 szt.; e) zaciskarki -1 szt.; f) piły z wózkiem jezdnym do cięcia betonu i asfaltu -1 kpl.; g) stołu lakierniczego z wyciągiem oparów -1 kpl.; h) suszarki do farb wodorozcięczalnych ze stojakiem -1 szt.; i) stanowiska wyciągowe do natrysków próbnych -1 kpl.; j) stolarski stół obrotowy do lakierni -1 szt.; k) wózka do suszenia elementów lakierniczych lub malowanych -1 kpl.; l) piły szablastej akumulatorowa -1 szt.; m) lutownicy elektrycznej -1 szt.; n) zestawu szczęk do zaciskarki -1 kpl.; o) pistoletu lakierniczego -1 szt.; p) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 3 do SIWZ - tabela 4. q) Wymieniony w załączniku nr 3 do sprzęt (urządzenia) musi być fabrycznie nowe i musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim r) Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne, 16700000-2- ciągniki, 38651600-9 - Kamery cyfrowe, 43812000-8 - Piły, 42661100-8 - Urządzenia do lutowania na miękko, 42924310-5 - Pistolety natryskowe, 42520000-7 - Urządzenia wentylacyjne, 43830000-0 - narzędzia ręczne z napędem mechanicznym 5) Część 5 - CENTRUM WIERTNICZE CNC - przedmiot zamówienia dla części 5 obejmuje w szczególności dostawę: a) centrum wiertniczego CNC -1 kpl.; b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 3 do SIWZ - tabela 5. c) Wymieniony w załączniku nr 3 do sprzęt (urządzenia) musi być fabrycznie nowe i musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim d) Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 42612000-9 - Centra obróbkowe 3. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający nie wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym świadczeniu usług zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). 4. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 5. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na sprzęt elektroniczny jakościowo równoważny pod warunkiem, że zagwarantują one realizację dostawy i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych w stosunku do wskazanych w SIWZ (załącznik nr 3 do ) oraz będą zgodne pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych, 2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, wydajność), 5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania 6) Funkcjonalności
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43810000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1a i/lub 1b i/lub 1c i/lub 1d i/lub 1e do SIWZ, 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ 3) Pisemne zobowiązania lub inne dokumenty, w przypadku gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 4) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty. 5) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców- podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach