Przetargi.pl
DOSTAWA URZĄDZEŃ SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO WRAZ Z USŁUGĄ MONTAŻU

Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu ogłasza przetarg

  • Adres: 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 41 30 111 , fax. 32 41 30 112
  • Data zamieszczenia: 2013-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu
    ul. Szpitalna 1 1
    41-219 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 41 30 111, fax. 32 41 30 112
    REGON: 24083705400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sosnowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA URZĄDZEŃ SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO WRAZ Z USŁUGĄ MONTAŻU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem umowy jest dostawa urządzeń systemu monitoringu wizyjnego Sosnowieckiego Szpitala Miejskiego Spółka z o.o. ul. Szpitalna 1 i ul. Zegadłowicza 3 wraz z usługą montażu o parametrach technicznych i użytkowych szczegółowo określonych w programie funkcjonalno-użytkowym i formularzu rzeczowo-finansowym. 2. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje: 2.1 Zakres dotyczący systemu monitoringu wizyjnego Szpitala, w tym; a) dostawę sprzętu i urządzeń zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, b) roboty instalacyjne w budynkach: - montaż korytek kablowych, - montaż okablowania strukturalnego, - montaż kamer, - montaż urządzeń wyświetlających i sterujących pracą systemu, - podłączenie kompletnego systemu wizyjnego, - programowanie układu. Szczegółowy zakres robót zgodny z programem funkcjonalno-użytkowym wg załącznika nr 7 do SIWZ; 2.2.Zakres dodatkowy nie objęty programem funkcjonalno-użytkowym na dostawę sprzętu i urządzeń monitoringu wybranych sal chorych - 4 sale na V piętrze i jedna na IV piętrze w obiekcie szpitalnym przy ul. Szpitalnej 1, w tym; a) zakup i montaż dodatkowych kamer IP kopułkowych megapikselowych z elektroniczną funkcją dzień,noc o rozdzielczości Full HD 1920x1080, rozdzielczość przetwornika 2.0 megapiksela w ilości 5 szt., b) zakup dwóch stacji monitorujących wraz z oprogramowaniem (system operacyjny Windows 7 Prof.) montażu o parametrach technicznych i użytkowych szczegółowo określonych w programie funkcjonalno-użytkowym i formularzu rzeczowo-finansowym. c) montaż okablowania strukturalnego w pomieszczeniach chorych - 5 sal d) podłączenie urządzeń do istniejącej sieci. 2.3. Wykonanie projektu, przekazanie Zamawiającemu certyfikatów na zastosowane materiały i urządzenia. 2.4 Przeszkolenie osób przewidzianych do obsługi i kontroli wykonanego systemu w zakresie obsługi z poziomu administratora i użytkownika, a także udzielenie instruktażu obsługi w dziedzinie podstawowych usług serwisowych w każdym z obiektów Szpitala. 3. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych opisanych w załączniku nr 7 do SIWZ i formularzu rzeczowo-finansowym. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora Programu funkcjonalno-użytkowego, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. 4. Wszystkie materiały i urządzenia dostarczone i użyte przez Wykonawcę muszą być fabrycznie nowe i nie używane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 351200001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.sosnowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach