Przetargi.pl
Dostawa urządzeń sieciowych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Kaliszu

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, Nowy Świat
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 767 95 00, 767 95 32, , fax. 62 767 95 29
  • Data zamieszczenia: 2018-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu
    Nowy Świat 4
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 62 767 95 00, 767 95 32, , fax. 62 767 95 29
    REGON: 25093876400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń sieciowych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Kaliszu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące Części: 1) Część nr 1: dostawa macierzy dyskowej wraz z instalacją, konfiguracją i szkoleniem pracowników Zamawiającego, 2) Część nr 2: dostawa zapory aplikacji webowych wraz z instalacją, konfiguracją i szkoleniem pracowników Zamawiającego, których opis zawarty jest w „Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia”- właściwym dla każdej części i stanowiących załącznik do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również transport (we wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie miasta Kalisza), rozpakowanie, ustawienie, montaż i instalację sprzętu w tym podłączenie do sieci elektrycznej i logicznej, instalację wymaganego okablowania, uruchomienie i sprawdzenie działania dostarczonego sprzętu i oprogramowania wraz z dostarczeniem wszelkich sterowników i pakietów serwisowych. 3. Całe dostarczone wyposażenie musi być nowe, nieużywane i posiadać niezbędne atesty dopuszczające do stosowania w obiektach użyteczności publicznej. Zaoferowany przez Wykonawcę sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia musi posiadać deklarację zgodności CE (w języku polskim lub angielskim) i być oznaczony tym znakiem zgodnie z obowiązującymi przepisami. Właściwe dokumenty zostaną dołączone do dokumentów odbiorowych sprzętu. Brak tych dokumentów spowoduje nie podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru. 4. Ilekroć w SIWZ i jej załącznikach przedmiot zamówienia jest opisany poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, to przyjmuje się, że dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 5. Ilekroć w SIWZ i jej załącznikach przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, nazw własnych, patentów lub pochodzenia źródła lub szczególnego procesu to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Oznacza to, że dopuszcza się zaoferowanie artykułów nie gorszych niż opisywanych, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe, co najmniej takie jak wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia uporządkuje pomieszczenia i usunie z nich puste opakowania po dostarczonym przedmiocie zamówienia. 7. Wymagane minimalne warunki dotyczące gwarancji i rękojmi oraz świadczenia serwisu gwarancyjnego: 1) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres wskazany w formularzu oferty, nie krótszy niż 2 lata (za wyjątkiem Części nr 2, gdzie Zamawiający wymaga minimum 1 roku), licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru przez Zamawiającego. 2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił serwis w okresie gwarancyjnym w ramach którego będzie nieodpłatnie usuwał zgłoszone usterki lub wady, świadczył usługi doradztwa technicznego, o ile zajdzie taka potrzeba. 3) Wykonawca zobowiązany jest do reakcji serwisowej w ciągu 1 dnia roboczego licząc od dnia zgłoszenia awarii (faksem, e-mailem). 4) Jeżeli czas potrzebny na usunięcie awarii będzie dłuższy niż 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii Wykonawca na czas naprawy dostarczy sprzęt zastępczy o porównywalnych parametrach. 5) Okres gwarancji i rękojmi ulega przedłużeniu o czas napraw. 6) Okres gwarancji biegnie na nowo dla urządzenia bądź elementu /podzespołu/ modułu wymienionego. 7) Wszelkie naprawy będą odbywały się u Zamawiającego, w przypadku konieczności napraw poza siedzibą Zamawiającego – koszt transportu będzie ponosił Wykonawca. 8) W przypadku gdy zaoferowany przez Wykonawcę sprzęt został wycofany z produkcji Zamawiający dopuszcza po uzgodnieniu dostarczenie sprzętu o parametrach równoważnych bądź lepszych. 9) Zamawiający musi mieć prawo otwarcia obudowy np. w celu zainstalowania dodatków, bez utraty gwarancji. 8. Szczegółowy zakres zamówienia określony został w SIWZ i załącznikach do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30233141-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: - część nr 1 zamówienia: 3.300,00 PLN (słownie trzy tysiące trzysta PLN), - część nr 2 zamówienia: 1.100,00 PLN (słownie jeden tysiąc sto PLN), Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty w postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje (dowody) potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. B) w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, ewentualnie umowy o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp (w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza); C) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza). D) Wadium należy wnieść przed upływem ostatecznego terminu składania ofert. W przypadku wadium składanego w pieniądzu (przelew) za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach