Przetargi.pl
Dostawa urządzeń peryferyjnych, podzespołów komputerowych i akcesoriów komputerowych

Miasto Zduńska Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 98-220 Zduńska Wola, ul. Stefana Złotnickiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 825 02 00 , fax. 43 825 02 02
  • Data zamieszczenia: 2019-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zduńska Wola
    ul. Stefana Złotnickiego 12
    98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
    tel. 43 825 02 00, fax. 43 825 02 02
    REGON: 59842800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń peryferyjnych, podzespołów komputerowych i akcesoriów komputerowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych urządzeń peryferyjnych, podzespołów komputerowych i akcesoriów komputerowych. 2. W ramach zamówienia wymaga się realizacji dostawy: 1) Urządzenia wielofunkcyjnego laserowego monochromatycznego - 4 sztuki 2) Urządzenia wielofunkcyjnego laserowego kolorowego - 1 sztuka 3) Monitora LCD - 3 sztuki 4) Myszy bezprzewodowej - 2 sztuki 5) Dysku SSD - 4 sztuki 6) Oryginalnej baterii do laptopa Dell Latitude 3540 - 1 sztuka 7) Podstawki chłodzącej pod laptopa - 1 sztuka 8) Przedłużacza aktywnego USB - 5 sztuk 9) Przejściówki HDMI -> DVI - 5 sztuk 10) Urządzenia do prezentacji - 1 sztuka 11) Drukarka etykiet biurowa – 2 sztuki 3. Miejsce lokalizacji przedmiotu zamówienia Urząd Miasta Zduńska Wola 4. Wymagania, co do terminu realizacji projektu Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w ciągu 14 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy. 5. Wymagania ogólne dla dostarczanego przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia dostarczony i uruchomiony w ramach niniejszego zamówienia musi funkcjonować zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami prawa. 6. Dostarczane urządzenia, podzespoły i akcesoria muszą pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży producentów. 7. Wykonawca zapewnia, że korzystanie przez Zamawiającego z zaoferowanych produktów nie będzie stanowić naruszenia praw majątkowych osób trzecich. 8. Oferowane urządzenia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone do wycofania ze sprzedaży. 9. Określone przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia (stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ) wymagania są wymaganiami minimalnymi. 10. Podane długości okresów trwania gwarancji w poszczególnych opisach sprzętu są okresami minimalnymi. 11. Warunki gwarancji Na dostarczany przedmiot zamówienia musi być udzielona gwarancja na okres każdorazowo określony przy wymaganiach na poszczególne pozycje przedmiotu zamówienia w załączniku nr 5 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacja o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty), a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik — także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcę. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy załączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach