Państwowa Szkoła Muzyczna i I II Stopnia im. M.Karłowicza ogłasza przetarg
- Adres: 39300 Mielec, ul. Tadeusza Kościuszki
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. (017) 586 29 76 , fax. (017) 586 29 76
- Data zamieszczenia: 2018-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowa Szkoła Muzyczna i I II Stopnia im. M.Karłowicza
ul. Tadeusza Kościuszki 10
39300 Mielec, woj. podkarpackie
tel. (017) 586 29 76, fax. (017) 586 29 76
REGON: 78252800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://psm.mielec.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: szkoła publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń oraz sprzętu oświetleniowego dla potrzeb PSM I i II stopnia w Mielcu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego – Mielec, ul. Kościuszki 10 - transportem własnym fabrycznie nowych, nie będących przedmiotem ekspozycji ani demonstracji, nieużywanych, pochodzących z bieżącej produkcji (nie wcześniejszego niż w 2018 roku) urządzeń do oświetlenia scenicznego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Przedmiotowe postępowanie stanowi element realizowanego przez Zamawiającego projektu pn. „Tworzenie warunków do rozwoju oferty kulturalnej poprzez zakup sprzętu i trwałego wyposażenia dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Mieczysława Karłowicza w Mielcu” współfinansowanego ze środków UE w ramach POIiŚ 2014-2020, VIII oś priorytetowa – Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury. 4. Kod CPV: 32.32.20.00-6 - Urządzenia multimedialne. 5. Termin i sposób płatności – płatne przelewem, jednorazowo po zakończeniu realizacji dostawy w terminie 30 dni od daty otrzymania rachunku (faktury). 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 18 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany – dostarczony, skonfigurowany, uruchomiony) przedmiot zamówienia. Ostateczny termin gwarancji zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty – vide kryterium oceny ofert. Datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru zrealizowanego przedmiotu zamówienia, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. W wymaganych okresach gwarancji, Wykonawca zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, zobowiązany będzie, w przypadku wystąpienia usterki jakiegokolwiek elementu przedmiotu zamówienia do jego naprawy w terminie nie dłuższym niż 7 dni od zgłoszenia usterki. Reakcja Wykonawcy na dokonane przez Zamawiającego zgłoszenie – 24 godziny. 7. W przypadkach, o których mowa w punkcie 3.7., okres gwarancji ulegnie przedłużeniu odpowiednio: 1) w przypadku naprawy – o okres wykonywania naprawy, 2) w przypadku dokonania wymiany – o okres gwarancji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32322000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 200,00 PLN (słownie: dwieście złotych), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium jest wnoszone na zasadach określonych w art. 45 i art. 46 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje specjalnych wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ, 2) oświadczenia wymienione w rozdziale VI 6.1. a) – b) niniejszej SIWZ z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, 3) wykaz określający zakres podwykonawstwa z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ – jeżeli ma zastosowanie, 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega, o którym mowa w Rozdziale V ust. 5.5.1) niniejszej SIWZ z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ – jeżeli ma zastosowanie, 5) opracowania własne, wydruki internetowe, karty techniczne (foldery) sporządzone w języku polskim - zawierające opisy proponowanego instrumentu i akcesoriów, na podstawie których Zamawiający będzie w stanie dokonać wstępnej oceny zgodności proponowanego urządzenia i sprzętu z wymaganymi w przedmiocie zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup sprzętu do prowadzenia działalności kulturalnej i ochrony dziedzictwa kulturowego. Zakup technologii widowiskowej
Dodano: 2023-12-07 - Zakup oraz dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do placówek oświatowych w ramach projektu grantowego „Dostępna Szkoła"
Dodano: 2023-06-29 - Dostawa sprzętu komputerowego oraz multimedialnego na potrzeby Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Oleszycach
Dodano: 2022-11-07 - Zakup i montaż wyposażenia sceny w sprzęt nagłośnieniowy, oświetleniowy oraz wideo w sali koncertowej Państwowej Szkoły Muzycznej im. Z. Mycielskiego w Strzyżowie
Dodano: 2020-11-25 - Wyposażenie w ramach zadania „Poprawa infrastruktury Muzeum Podkarpackiego w Krośnie ”
Dodano: 2020-11-10 - DOSTAWA WYPOSAŻENIA W RAMACH PRZEBUDOWY I ZMIANY SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU Z PRZEZNACZENIEM NA CELE PROWADZENIA ŻŁOBKA W MIEJSCOWOŚCI KOSINA
Dodano: 2020-09-08 - „Wykonanie projekcji holograficznej znanego etnografa F. Kotuli związanego z dziedzictwem kulturowym pogranicza oraz dostawa sprzętu do projekcji holograficznej dla Muzeum Okręgowego w Rzeszowie”
Dodano: 2020-07-07 - Zakup monitora interaktywnego z funkcją flipchart
Dodano: 2020-07-02 - Dostawa kina sferycznego 360 oraz zakup filmów fulldome wraz z licencją do Multimedialnego Centrum Edukacyjno Kulturalnego na bazie Wiejskiego Domu Kultury w Stróżach Małych
Dodano: 2019-11-08 - Dostawa wyposażenia multimedialnego dla sali A-61
Dodano: 2019-10-30