31 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 95-100 Zgierz, ul. Konstantynowska
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 26 1442098 , fax. 26 1442101
- Data zamieszczenia: 2018-06-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul. Konstantynowska 85
95-100 Zgierz, woj. łódzkie
tel. 26 1442098, fax. 26 1442101
REGON: 10106725600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.31wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Obrona
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA URZĄDZEŃ ORAZ DODATKOWEGO WYPOSAŻENIA DO REJESTRACJI I OBLICZANIA WYNIKÓW CELNOŚCI LĄDOWANIA SKOCZKÓW SPADOCHRONOWYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń oraz dodatkowego wyposażenia do rejestracji i obliczania wyników celności lądowania skoczków spadochronowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający przedmiot zamówienia wraz z ilościami i miejscami dostaw określono w Załączniku Nr 1 do SIWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu cenowym dla każdej pozycji numer katalogowy i nazwę producenta. Towary muszą odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego. Towary z pozycji 1, 2, 4, 8, 9, 16 muszą być zatwierdzone i dopuszczone do zabezpieczenia zawodów przez Międzynarodową Federację Lotniczą F.A.I w zakresie dokładności pomiarów wyników. Wykonawca dostarczy wraz z towarem certyfikaty, świadectwa itp., dopuszczenia towarów do zabezpieczenia zawodów przez Międzynarodową Federację Lotniczą F.A.I w zakresie dokładności pomiarów wyników. Towary muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, oraz spełniać wymagania techniczno– jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz odpowiednie normy. Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30236000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu IT w ramach projektu
Dodano: 2023-12-30 - Dostawa sprzętu IT w ramach projektu
Dodano: 2023-11-29 - Dostawa wyposażenia oraz instalacja systemu zarządzania pracowni logistycznej w ramach projektu „Akademia sukcesu”
Dodano: 2023-07-30 - Dostawa sprzętu komputerowego (3 części).
Dodano: 2023-06-19 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych z zakresu sprzętu TIK i SPE do Przedszkola Specjalnego nr 1 w Łodzi, w ramach projektu pn. pn.: „Inni – tacy sami II”
Dodano: 2023-05-26 - Dostawa sprzętu IT w ramach projektu: „Kalejdoskop zawodów” (...)
Dodano: 2023-03-08 - Dostawa sprzętu IT w ramach projektu: „Klucz do sukcesu”
Dodano: 2023-03-08 - Dostawa sprzętu IT w ramach projektu: „Nowy start”
Dodano: 2023-02-27 - Dostawa sprzętu IT w ramach projektu : „Akademia sukcesu” (...)
Dodano: 2023-01-11 - Dostawa sprzętu IT w ramach projektu: „Nowy start”
Dodano: 2022-12-30