Przetargi.pl
DOSTAWA URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH DLA GABINETU UROLOGICZNEGO

5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 30-901 Kraków, ul. Wrocławska 1-3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6308057, 6308059 , fax. 012 6308059
  • Data zamieszczenia: 2010-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ
    ul. Wrocławska 1-3 1-3
    30-901 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6308057, 6308059, fax. 012 6308059
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.5wszk.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH DLA GABINETU UROLOGICZNEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    DOSTAWA URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH DLA GABINETU UROLOGICZNEGO:Doposażenie gabinetu urologicznego - kpl. 1 I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNYCH L.P. FUNKCJA/PARAMETR WARUNEK GRANICZNY J.M. PARAMETRY OFEROWANE 1. Fotel do zabiegów urologicznych TAK 1 kpl. 1.1 Stół zabiegowo-diagnostyczny do badań urologicznych o trapezowej konstrukcji TAK 1.2 Długość całkowita min. 1400 mm TAK 1.3 Szerokość całkowita min. 780 mm TAK 1.4 Szerokość siedziska min.600 mm TAK 1.5 Szerokość oparcia min. 600 mm TAK 1.6 Min. wysokość siedziska w pozycji fotelowej min. 470 mm TAK 1.7 Max. wysokość siedziska w pozycji fotelowej min. 1000 mm TAK 1.8 Pozycja Trendelenburga min. 180 (+/- 20) TAK 1.9 Napęd z trzema elektrycznymi siłownikami TAK 1.10 Rodzaj pracy siłownika: -cykl 2 minuty pracy /18 minut w spoczynku TAK 1.11 Max. dopuszczalne obciążenie fotela min. 210 kg TAK 1.12 Masa ok. 100 kg TAK 1.13 Stół na czterech kółkach z możliwością ich blokowania TAK 1.14 Uchwyt na prześcieradło papierowe TAK 1.15 Możliwość rozłożenia do stołu zabiegowego TAK 1.16 Napięcie zasilające 230 V, +/- 10 %, 50 Hz TAK 1.17 Kolor tapicerki do uzgodnienia TAK 1.18 Wyposażenie stołu -sterowanie ręczne (pilot) -miska bez odpływu TAK 2. Uroflowmetr TAK 1 kpl 2.1 Przepływomierz TAK 2.1.1 Rejestracja przepływu w trybie automatycznym TAK 2.1.2 Drukarka termiczna TAK 2.1.3 Pomiar przepływu maksymalnego TAK 2.1.4 Pomiar przepływu średniego TAK 2.1.5 Pomiar czasu mikcji TAK 2.1.6 Funkcja automatycznego uruchamiania pomiaru przepływu TAK 2.1.7 Zakres pomiaru objętości przepływu: min. 0-1000 ml. TAK 2.1.8 Maksymalny czas przepływu : min. 0-7000 s TAK 2.1.9 Zakres pomiarowy (0-50 ml/s) TAK 2.1.10 Przetwornik wagowy TAK 2.2 Krzesło fikcyjne wraz z lejkiem TAK 3. Uretrocystoskop TAK 2 kpl 3.1 Uretrocystoskop kompaktowy, atraumatyczny, 17 Charr. , kanał instrumentowy owalny 7 Charr. , kąt patrzenia 25 stopni, autoklawalny TAK 4. Pistolet do biopsji gruboigłowych TAK 1 kpl 4.1 Pistolet do procedur urologicznych do zabiegów gruboigłowych TAK 5. Inne TAK 5.1 Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do używania na terenie RP (atesty, certyfikaty) zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych TAK 5.2 Dołączyć folder wraz z opisem TAK 5.3 Instrukcja obsługi i opis techniczny w języku polskim przy dostawie TAK II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -ZESTAWIENIE WARUNKÓW GRANICZNYCH GWARANCJI L.p. PARAMETR WARUNEK GRANICZNY WARUNEK OFEROWANY A. OKRES GWARANCJI 1. Okres pełnej bezpłatnej gwarancji [miesiące] min. 24 miesiące PODAĆ ILE 2. Czas reakcji na zgłoszoną awarię [godz.] max. 48 godzin PODAĆ ILE 3. Każda naprawa gwarancyjna powoduje przedłużenie okresu gwarancji o czas naprawy TAK 4. Okres gwarancji dla nowo zainstalowanych elementów po naprawie [miesiące] ale nie krócej, niż okres upływającej pełnej, bezpłatnej gwarancji. min. 24 miesiące PODAĆ ILE 5. Liczba napraw powodująca wymianę podzespołu na nowy podzespół Max 3 PODAĆ ILE 6. Liczba bezpłatnych przeglądów w czasie gwarancji min co 6 miesięcy PODAĆ ILE 7. Na czas naprawy wykonawca dostarczy w ciągu max. 72 godzin urządzenie zastępcze TAK 8. Koszt transportu uszkodzonego elementu urządzenia lub urządzenia podlegającego naprawie lub wymianie do i z punktu serwisowego pokrywa Wykonawca TAK B. SERWIS POGWARANCYJNY 1. Okres zagwarantowania dostępności części zamiennych oraz materiałów zużywalnych od daty podpisania protokołu odbioru technicznego [w latach ]. min. 10 lat PODAĆ ILE 2. Okres gwarancji dla nowo zainstalowanych elementów po naprawie min.6 miesięcy PODAĆ ILE 3. Inne PODAĆ JEŚLI WYSTĘPUJĄ C. SZKOLENIA 1. Personel medyczny i techniczny TAK 2. Inne PODAĆ JEŚLI WYSTĘPUJĄ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331250002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.5wszk.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach