Przetargi.pl
Dostawa urządzeń laboratoryjnych do NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM - 11 części.

Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Andrzeja Sołtana 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7180700 lub 01 , fax. 22 7180350
  • Data zamieszczenia: 2014-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM
    ul. Andrzeja Sołtana 7 7
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 22 7180700 lub 01, fax. 22 7180350
    REGON: 00102404300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polatom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń laboratoryjnych do NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM - 11 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie do siedziby NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM fabrycznie nowych, niżej wymienionych urządzeń laboratoryjnych. Zamówienie składa się z 11 części. Dostawa każdego z wymienionych urządzeń laboratoryjnych lub zestawów urządzeń stanowi samodzielną część zamówienia. Część Nr 1 Dygestorium chemiczne - 2 szt. Część Nr 2 Dygestorium radiochemiczne - 2 szt. Część Nr 3 Komora klimatyczna - 1 szt. Część Nr 4 Pompa perystaltyczna - 1szt. Część Nr 5 Izolator do badań jałowości z VHP - 1 szt. Część Nr 6 Miernik tlenu rozpuszczonego w wodzie wraz z sondą pomiarową - 1 szt. Część Nr 7 Detektor germanowy HPGe - 1 szt. Część Nr 8 Oscyloskop stacjonarny - 1 szt. Część Nr 9 Komora jonizacyjna do pomiaru aktywności radionuklidów - 1 szt. Część Nr 10 Pikoamperomierz - 2 szt. Część Nr 11 Komora laminarna - 1 szt. Zamawiane urządzenia laboratoryjne muszą spełniać wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne i inne warunki, określone indywidualnie dla każdego z nich w jego specyfikacji technicznej. Szczegółowy opis i specyfikacje techniczne zamawianych urządzeń laboratoryjnych i zestawów urządzeń laboratoryjnych zamieszczono w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia opublikowanej na stronie internetowej Zamawiającego www.polatom.pl Informacja na temat możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawcy poszczególnych części zamówienia mogą powierzyć wykonanie elementów zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1 do SIWZ) tych elementów zamówienia (wraz przypisanym im zakresem prac), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wymagania stawiane Wykonawcy każdej części przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność oferowanej/ych części zamówienia z wymaganiami technicznymi i jakościowymi opisanymi w specyfikacji/ach technicznej/ych dla tej/tych części zamówienia. 2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez przedstawicieli Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 4. Wymagane jest określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksów oraz dokonanie innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 6. Wraz z dostawą urządzeń laboratoryjnych stanowiących poszczególne części przedmiotu zamówienia, Wykonawcy dostarczą do siedziby Zamawiającego komplety pełnych dokumentacji technicznych i komplety instrukcji obsługi każdego z urządzeń w języku polskim i/lub angielskim, zgodnie z wymaganiami zapisanymi w specyfikacjach technicznych poszczególnych urządzeń. 7. Zamawiający wymaga od Wykonawców zagwarantowania dostępności materiałów eksploatacyjnych oraz części zamiennych przez okresy wskazany w specyfikacjach technicznych urządzeń, jeśli taki wymóg został postawiony. 8. Dla wszystkich części zamówienia w cenie oferty należy uwzględnić dostawę urządzenia do siedziby Zamawiającego oraz przeprowadzenie wszystkich czynności wymaganych i szczegółowo określonych przez Zamawiającego w ich specyfikacjach technicznych. Jeżeli zgodnie z zapisami specyfikacji technicznej urządzenia Wykonawca jest zobowiązany do zainstalowania urządzenia w miejscu użytkowania przez Zamawiającego - koszty jego ustawienia we wskazanym przez Zamawiającego miejscu docelowym oraz montaż i instalację należy uwzględnić w cenie oferty. 9. Wszystkie urządzenia dostarczane w paczkach, w szczególności dostarczane w kilku paczkach, powinny być oznakowane w sposób jasny, czytelny i nie budzący wątpliwości co do ich zawartości i identyfikacji. Należy je oznakować numerem postępowania przetargowego, numerem umowy, nazwą dostarczanego urządzenia, a w przypadku, gdy w paczce znajduje się pojedynczy element danego urządzenia - nazwą tego elementu i nazwą urządzenia, w skład którego ten element wchodzi. Opakowanie powinno być opatrzone nazwą oraz danymi adresowymi Wykonawcy realizującego daną część zamówienia. Przy adresie Zamawiającego należy umieścić nazwisko wskazanego w umowie jego upoważnionego przedstawiciela. 10. Montaż, instalacja, uruchomienie, walidacja i kwalifikacja, jeśli były wymagane w specyfikacjach technicznych urządzeń, stanowiących poszczególne części zamówienia, oraz szkolenie personelu z zakresu obsługi, będą mogły być wykonywane w terminach ustalonych z Zamawiającym, w sposób nie powodujący zakłóceń w pracy Zamawiającego. 11. Urządzenia muszą być kompletne, a po zainstalowaniu wszystkich elementów oraz podłączeniu do instalacji elektrycznej - gotowe do pracy, bez konieczności zakupu przez Zamawiającego dodatkowych elementów. Zasilanie wszystkich elementów musi być odpowiednie do parametrów sieci energetycznej w Polsce. 12. Wybrani do realizacji poszczególnych części zamówienia Wykonawcy zabezpieczą autoryzowany techniczny serwis gwarancyjny oraz pogwarancyjny zgodnie z wymaganiami określonymi w specyfikacjach technicznych dla poszczególnych urządzeń. 13. Wymagane przez Zamawiającego okresy gwarancji oraz maksymalne terminy wykonania napraw gwarancyjnych dostarczonych i zainstalowanych urządzeń zostały określone w ich specyfikacjach technicznych. Zamawiający przewiduje naliczanie kar umownych za przekroczenie wymaganych terminów napraw gwarancyjnych urządzeń stanowiących poszczególne części zamówienia w wysokości 0,5% wartości netto umowy za każdy dzień przekroczenia terminu naprawy. 14. Zamawiający wymaga, aby wszelkie kontakty Zamawiającego w zakresie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego odbywały się w języku polskim. 15. Zamawiający wymaga obowiązkowego określenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym sposobu zgłaszania awarii i usterek, oraz opisania procedury uruchamiania serwisu i dokonywania napraw. 16. Zamówienie zostanie uznane za należycie przez Wykonawcę wykonane po: a) zamontowaniu i uruchomieniu urządzenia, b) przeprowadzeniu walidacji, kwalifikacji oraz innych, wymaganych w specyfikacji technicznej czynności, c) przeprowadzeniu w siedzibie Zamawiającego szkolenia personelu w zakresie obsługi urządzenia, jeżeli zgodnie z zapisami specyfikacji technicznej Wykonawca był do tego zobowiązany, oraz po sporządzeniu na tej podstawie protokołu odbioru urządzenia podpisanego bez zastrzeżeń przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. 17. Podpisany przez obie strony bez zastrzeżeń protokół odbioru będzie stanowił podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT z tytułu zrealizowania umowy. Zamawiający dokona płatności z tytułu zrealizowania umowy na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT, w terminie nie krótszym niż 30 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiającego. 18. W przypadku, gdy do obliczenia ceny oferty Wykonawca zastosuje stawkę podatku VAT inną niż 23%, zobowiązany jest wskazać podstawę prawną do jej zastosowania i załączyć do oferty dokument uprawniający do naliczenia zastosowanej stawki podatku VAT, o ile taki dokument jest wymagany przepisami. Wymagania dotyczące gwarancji: Na dostarczone urządzenia Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji przez okres wymagany w specyfikacjach technicznych dla poszczególnych części zamówienia. Dla wszystkich części zamówienia bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu podpisania przez obydwie strony bez zastrzeżeń protokołu odbioru urządzenia. Wymagania organizacyjne: Zamawiający wymaga sporządzenia przez Wykonawców wykazu wszystkich osób przewidzianych do realizacji zamówienia, w szczególności osób dokonujących montażu, instalacji, uruchomienia, walidacji, kwalifikacji oraz pozostałych czynności wymaganych w specyfikacjach technicznych urządzeń oraz przeprowadzających szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi (jeżeli takie są wymagane) - (Załącznik Nr 5 do SIWZ). Jeśli w specyfikacji technicznej nie wymaga się montażu dostarczonego urządzenia bądź instalacji, kwalifikacji i szkolenia personelu - nie ma obowiązku wypełnia tego załącznika. Osoby wymienione w Załączniku Nr 5, o ile w związku z wykonywaniem zamówienia będą przebywać w laboratoriach Zamawiającego, znajdujących się na terenie kontrolowanym, zobowiązane są do przestrzegania obowiązujących przepisów w zakresie ochrony radiologicznej, BHP i ppoż. oraz podporządkowania się poleceniom wydanym przez odpowiednie służby Zamawiającego. Wymagane w specyfikacjach technicznych szkolenia personelu w zakresie obsługi urządzeń będą przeprowadzane w siedzibie Zamawiającego w języku polskim, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 425200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla każdej z części niniejszego zamówienia. 2. Ustala się wadium dla poszczególnych części zamówienia w następujących wysokościach: NAZWA CZĘŚCI Wymagane wadium (w PLN) Część Nr 1 - Dygestorium chemiczne - 2 szt. 1 800,00 Część Nr 2 - Dygestorium radiochemiczne - 2 szt. 2 000,00 Część Nr 3 - Komora klimatyczna - 1 szt. 2 000,00 Część Nr 4 - Pompa perystaltyczna - 1 szt. 300,00 Część Nr 5 - Izolator do badań jałowości z VHP - 1 szt. 20 000,00 Część Nr 6 - Miernik tlenu rozpuszczonego w wodzie wraz sondą pomiarową - 1 szt. 200,00 Część Nr 7 - Detektor Germanowy HPGe - 1 szt. 2 500,00 Część Nr 8 - Oscyloskop stacjonarny - 1 szt. 1 000,00 Część Nr 9 - Komora jonizacyjna - 1 szt. 900,00 Część Nr 10 - Pikoamperomierz - 2 szt. 600,00 Część Nr 11 - Komora laminarna - 1 szt. 700,00 3. Wykonawca wnosi wadium w dowolnie wybranej formie (spośród niżej wymienionych form dopuszczonych w ustawie Pzp): 3.1 w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w: Raiffeisen Bank Polska Nr rachunku 09 1750 0009 0000 0000 0347 9226 z adnotacją: Wadium: Nr sprawy 13/P/2014 Dostawa urządzeń laboratoryjnych do NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM - 11 części. Część/Części Nr Nazwa/y Części (wpisać numer/ry i nazwę/y części, której/ych wadium dotyczy) 3.2 w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3.3 w gwarancjach bankowych, 3.4 w gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5 w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) w terminie do 04.06.2014 r. do godz. 11:00. Sposób przekazania wadium w formach wskazanych w pkt. 3.2 - 3.5: w kasie Narodowego Centrum Badań Jądrowych Ośrodka Radioizotopów POLATOM w budynku Nr 24. 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 6. W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.platom.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach