Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 40-007 Katowice, Bankowa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 359 13 34, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-11-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
Bankowa 12
40-007 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 359 13 34, , fax. -
REGON: 000001347 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://us.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń laboratoryjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń laboratoryjnych: rejestratora wahań poziomu wody i temperatury, rejestratora poziomu temperatury oraz przewodności elektrolitycznej, rejestratora atmosferycznego, pehametru, miernika mocy optycznej, termometru z sondą, miernika cyfrowego i czujnika, zwanych dalej urządzeniami. Oferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (nie starsze niż 2020), posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające je do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. 2) Zakres zamówienia obejmuje: zakup urządzeń wraz z ich dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ (w zakresie poszczególnych części od A -G). 4) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień na dodatkowe dostawy w rozumieniu przepisu art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. 5) Termin realizacji zamówienia: 1) część A, B, C: do 5 tygodni od daty zawarcia umowy, 2) część D, F, G: do 3 tygodni od daty zawarcia umowy, 3) część E: do 4 tygodni od zawarcia umowy. (Termin realizacji stanowi, obok ceny oraz terminu gwarancji, jedno z kryteriów oceny ofert, oceniane na podstawie długości oferowanego terminu realizacji). 6) Adres dostawy: a) część A, B, C: Wydział Nauk Przyrodniczych UŚ, Instytut Nauk o Ziemi, ul. Będzińska 60, 41-200 Sosnowiec, b) część D: Wydział Nauk Ścisłych i Technicznych UŚ, Instytut Inżynierii Materiałowej, ul. 75 Pułku Piechoty 1A, 41-500 Chorzów, c) część E: Wydział Nauk Ścisłych i Technicznych UŚ, Instytut Chemii, ul. Bankowa 9, 40-007 Katowice, d) część F: Wydział Nauk Przyrodniczych UŚ, Instytut Biologii, Biotechnologii i Ochrony Środowiska, ul. Jagiellońska 28, 40-032 Katowice, e) część G: Wydział Nauk Ścisłych i Technicznych UŚ, Instytut Fizyki, ul. 75 Pułku Piechoty 1A, 41-500 Chorzów 7) Wymagany minimalny termin gwarancji: część A, E, F, G: 12 miesięcy, część B, C, D: 24 miesiące. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dacie podpisania Protokołu Odbioru (Termin gwarancji stanowi, obok ceny oraz terminu realizacji, jedno z kryteriów oceny ofert, oceniane na podstawie długości oferowanego terminu gwarancji). 8) Warunki płatności (termin płatności): do 21 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego prawidłowo sporządzonej faktury. 9) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 10) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 11) Podwykonawcy: W przypadku, gdy Wykonawca zamierza zrealizować przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm tych podwykonawców (zgodnie z treścią ust. 7 formularza oferty – załącznika nr 1A do SIWZ). W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć podwykonawcom, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38400000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie 2) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup sond do pomiaru elektryczności statycznej cząstek pyłu węgla kamiennego w przepływającym powietrzu oraz przepływomierzy
Dodano: 2022-10-23 - Zakup elementów stanowiska laboratoryjnego do celów badawczych paliw kompozytowych na bazie węgla kamiennego
Dodano: 2022-10-01 - Zakup sond do pomiaru elektryczności statycznej cząstek pyłu węgla kamiennego w przepływającym powietrzu oraz przepływomierzy
Dodano: 2022-09-23 - Zakup elementów stanowiska laboratoryjnego do celów badawczych paliw kompozytowych na bazie węgla kamiennego
Dodano: 2022-07-21 - Sprzedaż i dostawa sprzętu weterynaryjno-laboratoryjnego, stołów weterynaryjnych, mebli i sprzętu do badań specjalistycznych do ZSP w Ornontowicach przewidzianych w ramach projektu pn.: „Efektywne Funkcjonalne Szkoły II – Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020.
Dodano: 2021-02-16 - Dostawa autosamplerów do poboru prób ścieków
Dodano: 2021-02-12 - Sprzedaż i dostawa sprzętu weterynaryjno-laboratoryjnego, stołów weterynaryjnych, mebli i sprzętu do badań specjalistycznych do ZSP w Ornontowicach przewidzianych w ramach projektu pn.: „Efektywne Funkcjonalne Szkoły II – Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020.
Dodano: 2020-12-21 - Dostawa autosamplerów do poboru prób ścieków
Dodano: 2020-12-07 - Dostawa urządzeń laboratoryjnych
Dodano: 2020-06-22 - Dostawa kuli całkującej do pomiarów strumienia świetlnego oraz mocy promieniowania w ramach projektu ,,Regionalna Inicjatywa Doskonałości w Dyscyplinach Informatyki, Elektrotechniki, Elektroniki, Automatyki i Robotyki na Politechnice Częstochowskiej"
Dodano: 2020-06-25