Leśny Bank Genów Kostrzyca ogłasza przetarg
- Adres: 58-535 Miłków, Miłków
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 75 7131048 wew. 131 , fax. 757 131 754
- Data zamieszczenia: 2019-03-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Leśny Bank Genów Kostrzyca
Miłków 300
58-535 Miłków, woj. dolnośląskie
tel. 75 7131048 wew. 131, fax. 757 131 754
REGON: 23029624100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lbg.lasy.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadajaca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń laboratoryjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego urządzeń laboratoryjnych niezbędnych do realizacji bieżących zadań przez pracownie laboratoryjne Leśnego Banku Genów Kostrzyca. Przedmiot zamówienia został podzielony przez Zamawiającego na 4 części zwanych dalej Pakietami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Poza oświadczeniami, o których mowa w Sekcji III.3) niniejszego ogłoszenia Wykonawca wraz z ofertą składa: 1) formularz Oferty (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ), 2) pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej, 3) pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej,4) zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci zgodnie z rozdziałem VI pkt 4 SIWZ, jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów, 2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP Wykonawca będzie zobowiązany złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ). Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje, informacje dotyczące: (1) kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, (2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie oraz (3) ceny, terminu wykonania zamówienia i terminu płatności zawartych w ofertach. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej ww. informacji przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SZP/242-026/2024, Dostawa aparatu do elektroprzędzenia dla Katedry Katedry Zaawansowanych Technologii Materiałowych dla Wydziału Chemicznego PWr
Dodano: 2024-02-16 - Dostawa młyna planetarno-kulowego dla Katedry Zaawansowanych Technologii Materiałowych Politechniki Wrocławskiej
Dodano: 2023-12-21 - SZP/242-315/2023, Dostawa komory do hodowli / badań w warunkach beztlenowych dla Katedry Biomedycznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr
Dodano: 2023-11-27 - SZP/242-283/2023 Dostawa młyna miksującego na 2 stanowiska do mielenia dla Katedry Chemii Bioorganicznej.
Dodano: 2023-09-15 - Dostawa drobnego sprzętu dla Ogrodów doświadczeń w podziale na 2 części
Dodano: 2023-05-30 - Dostawa materiałów optomechanicznych dla Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej – zadania.
Dodano: 2023-04-13 - Dostawa drobnego sprzętu dla Ogrodów doświadczeń w podziale na 2 części
Dodano: 2023-04-06 - Dostawa materiałów zużywalnych z podziałem na 48 części na podstawie umowy ramowej
Dodano: 2023-02-21 - Dostawa sprzętu laboratoryjnego na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Dodano: 2022-12-20 - Dostawa zestawu wolnostojących komór do roślinnych kultur in vitro z regulacją temperatury i oświetlenia na potrzeby Katedry Biologii i Biotechnologii Farmaceutycznej UMW przy ul. Borowskiej 211 A
Dodano: 2022-09-15