Gmina Sierakowice ogłasza przetarg
- Adres: 83-340 Sierakowice, ul. Lęborska 30
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 6819500 , fax. 58 6819575
- Data zamieszczenia: 2012-09-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sierakowice
ul. Lęborska 30 30
83-340 Sierakowice, woj. pomorskie
tel. 58 6819500, fax. 58 6819575
REGON: 19167497700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sierakowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń komputerowych wraz z ich instalacją w Zespołach Szkół w Kamienicy Królewskiej i Gowidlinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. W związku z możliwością składania ofert częściowych, przedmiot zamówienia obejmuje: A/ Część nr I - Zespół Szkół w Kamienicy Królewskiej 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych do Zespołu Szkół w Kamienicy Królewskiej, w tym: a) 20 x komputerów przenośnych typu Laptop-PC (dla uczniów) wraz systemem Windows 7?, b) 10 x komputerów przenośnych typu Laptop-PC (dla nauczycieli) wraz systemem Windows 7?, c) 1x urządzenie dostępowe będące elementem szkolnej sieci bezprzewodowej, d) 4 x urządzenia dostępowe do sieci Wlan typu Access Point, e) 1 x urządzenie dostępowe do sieci Internet typu Router, f) 2 x urządzenia wielofunkcyjne, g) 1 x tablica interaktywna 77-78 cali, h) 3 x projektory multimedialne, i)1 x szafka do przechowywania komputerów, j) 2 x wizualizery k) oprogramowanie 1. biurowe - Microsoft Office 2010 Starter? (20 stanowisk); 2. biurowe - Microsoft Office 2010 Professional? (10 stanowisk); 3. kompleksowe oprogramowanie antywirusowe (z zaporą sieciową) z subskrypcją aktualizacji bazy wirusów na okres co najmniej 3 lat (dla 30 stanowisk), 4. zabezpieczające komputery w przypadku kradzieży, 5. do zarządzania zestawem przenośnym dla potrzeb prowadzenia zajęć dydaktycznych, 6. zabezpieczające uczniów przed dostępem do treści niepożądanych w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty. 2. Wymienione w pkt. 1 urządzenia muszę spełniać następujące warunki: a) posiadają deklarację CE, b) posiadają certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu, c) spełniają wymogi normy Energy Star 5.0 (komputery przenośne); d) są wyprodukowane w 2012 r., fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich, e) posiadają okres gwarancji udzielony przez dostawcę nie krótszy niż 3 lata, a w przypadku tablicy interaktywnej nie krótszy niż 5 lat. 3.Instalacja w/w urządzeń oraz oprogramowania, przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób z zakresu obsługi poszczególnych urządzeń, w tym szczególności z obsługi oprogramowania wchodzącego w skład zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ. B/ Część nr II - Zespół Szkół w Gowidlinie 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych do Zespołu Szkół w Gowidlinie, w tym: a) 14 zestawów stacjonarnych PC wyposażonych w system operacyjny Windows 7?, b) 1 tablica interaktywna 77-78 cali, c) 1 projektor multimedialny, d) 2 komputery przenośne, e) 2 radiomagnetofony, f) 1 ekran podwieszany, g) 1 x głośniki stereo do ekranu wraz z kompletem oprogramowania. i) oprogramowanie: kompleksowe oprogramowanie antywirusowe (z zaporą sieciową) z subskrypcją aktualizacji bazy wirusów na okres co najmniej 3 lat (dla 16 stanowisk), 2. Wymienione w pkt. 1 urządzenia muszę spełniać następujące warunki: a) posiadają deklarację CE, b) posiadają certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu, c) spełniają wymogi normy Energy Star 5.0 (komputery przenośne);; d) są wyprodukowane w 2012 r., fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich, e) posiadają okres gwarancji udzielony przez dostawcę nie krótszy niż 3 lata, a w przypadku tablicy interaktywnej nie krótszy niż 5 lat. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się następującą wysokość wadium: A/ dla części zamówienia nr I w wysokości: 2.500,00 zł (dwa tysiące pięćset złotych 00/100) B/ dla części zamówienia nr II w wysokości: 500,00 zł (pięćset złotych 00/100) C/ dla całości przedmiotu zamówienia tj. dla części I i II łącznie w wysokości: 3.000,00 zł, (trzy tysiące złotych 00/100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sierakowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do Urzędu Gminy Żukowo
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego 48-PN-2016
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-05-16 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i innych akcesoriów informatycznych
Dodano: 2016-04-28 - Dostawa wraz z podłączeniem sprzętu komputerowego do budynku remizy OSP i Centrum Zarządzania Kryzysowego w Żukowie
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych i oprogramowania na potrzeby Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-04-15 - dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i akcesoriów na potrzeby MOPS Gdynia
Dodano: 2016-04-13 - Dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do Urzędu Gminy Żukowo
Dodano: 2016-04-13 - CRZP/20/2016/AEZ - Modernizacja symulatora GMDSS
Dodano: 2016-04-11