Przetargi.pl
Dostawa urządzeń komputerowych wraz z ich instalacją w Zespołach Szkół w Kamienicy Królewskiej i Gowidlinie

Gmina Sierakowice ogłasza przetarg

  • Adres: 83-340 Sierakowice, ul. Lęborska 30
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6819500 , fax. 58 6819575
  • Data zamieszczenia: 2012-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sierakowice
    ul. Lęborska 30 30
    83-340 Sierakowice, woj. pomorskie
    tel. 58 6819500, fax. 58 6819575
    REGON: 19167497700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sierakowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń komputerowych wraz z ich instalacją w Zespołach Szkół w Kamienicy Królewskiej i Gowidlinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. W związku z możliwością składania ofert częściowych, przedmiot zamówienia obejmuje: A/ Część nr I - Zespół Szkół w Kamienicy Królewskiej 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych do Zespołu Szkół w Kamienicy Królewskiej, w tym: a) 20 x komputerów przenośnych typu Laptop-PC (dla uczniów) wraz systemem Windows 7?, b) 10 x komputerów przenośnych typu Laptop-PC (dla nauczycieli) wraz systemem Windows 7?, c) 1x urządzenie dostępowe będące elementem szkolnej sieci bezprzewodowej, d) 4 x urządzenia dostępowe do sieci Wlan typu Access Point, e) 1 x urządzenie dostępowe do sieci Internet typu Router, f) 2 x urządzenia wielofunkcyjne, g) 1 x tablica interaktywna 77-78 cali, h) 3 x projektory multimedialne, i)1 x szafka do przechowywania komputerów, j) 2 x wizualizery k) oprogramowanie 1. biurowe - Microsoft Office 2010 Starter? (20 stanowisk); 2. biurowe - Microsoft Office 2010 Professional? (10 stanowisk); 3. kompleksowe oprogramowanie antywirusowe (z zaporą sieciową) z subskrypcją aktualizacji bazy wirusów na okres co najmniej 3 lat (dla 30 stanowisk), 4. zabezpieczające komputery w przypadku kradzieży, 5. do zarządzania zestawem przenośnym dla potrzeb prowadzenia zajęć dydaktycznych, 6. zabezpieczające uczniów przed dostępem do treści niepożądanych w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty. 2. Wymienione w pkt. 1 urządzenia muszę spełniać następujące warunki: a) posiadają deklarację CE, b) posiadają certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu, c) spełniają wymogi normy Energy Star 5.0 (komputery przenośne); d) są wyprodukowane w 2012 r., fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich, e) posiadają okres gwarancji udzielony przez dostawcę nie krótszy niż 3 lata, a w przypadku tablicy interaktywnej nie krótszy niż 5 lat. 3.Instalacja w/w urządzeń oraz oprogramowania, przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób z zakresu obsługi poszczególnych urządzeń, w tym szczególności z obsługi oprogramowania wchodzącego w skład zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ. B/ Część nr II - Zespół Szkół w Gowidlinie 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych do Zespołu Szkół w Gowidlinie, w tym: a) 14 zestawów stacjonarnych PC wyposażonych w system operacyjny Windows 7?, b) 1 tablica interaktywna 77-78 cali, c) 1 projektor multimedialny, d) 2 komputery przenośne, e) 2 radiomagnetofony, f) 1 ekran podwieszany, g) 1 x głośniki stereo do ekranu wraz z kompletem oprogramowania. i) oprogramowanie: kompleksowe oprogramowanie antywirusowe (z zaporą sieciową) z subskrypcją aktualizacji bazy wirusów na okres co najmniej 3 lat (dla 16 stanowisk), 2. Wymienione w pkt. 1 urządzenia muszę spełniać następujące warunki: a) posiadają deklarację CE, b) posiadają certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu, c) spełniają wymogi normy Energy Star 5.0 (komputery przenośne);; d) są wyprodukowane w 2012 r., fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich, e) posiadają okres gwarancji udzielony przez dostawcę nie krótszy niż 3 lata, a w przypadku tablicy interaktywnej nie krótszy niż 5 lat. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się następującą wysokość wadium: A/ dla części zamówienia nr I w wysokości: 2.500,00 zł (dwa tysiące pięćset złotych 00/100) B/ dla części zamówienia nr II w wysokości: 500,00 zł (pięćset złotych 00/100) C/ dla całości przedmiotu zamówienia tj. dla części I i II łącznie w wysokości: 3.000,00 zł, (trzy tysiące złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sierakowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach