Przetargi.pl
„Dostawa urządzeń komputerowych, pakietów oprogramowania oraz sprzętu peryferyjnego dla Zespołu Szkół im. Xawerego Dunikowskiego w Zawierciu oraz PCKZ w Zawierciu” – 2 części

Powiat Zawierciański ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 450 71 00 , fax. 326 721 971
  • Data zamieszczenia: 2019-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zawierciański
    ul. Sienkiewicza 34
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 32 450 71 00, fax. 326 721 971
    REGON: 27625525200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zawiercie.powiat.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa urządzeń komputerowych, pakietów oprogramowania oraz sprzętu peryferyjnego dla Zespołu Szkół im. Xawerego Dunikowskiego w Zawierciu oraz PCKZ w Zawierciu” – 2 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych, pakietów oprogramowania oraz sprzętu peryferyjnego dla ZS. im. X. Dunikowskiego w Zawierciu oraz PCKZ w Zawierciu, w ramach realizacji projektu „Nowa jakość kształcenia zawodowego w ZS im. X. Dunikowskiego oraz PCKZ w Zawierciu” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (EFS) – Oś priorytetowa XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego; Działanie 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów; Poddziałanie 11.2.1 Wsparcie szkolnictwa zawodowego – ZIT. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: a/ Część 1 zamówienia: Zestawy komputerowe – 16 kompletów dla Zespołu Szkół im. Xawerego Dunikowskiego w Zawierciu, w tym: 1 kpl. do pracowni projektowania architektury krajobrazu (stanowisko dla nauczyciela), 8 kpl. do pracowni geodezji/dokumentacji geodezyjno-kartograficznej (stanowiska dla uczniów), 7 kpl. do pracowni komunikacji w języku obcym zawodowym (stanowiska dla uczniów), w skład których wchodzą: jednostka centralna + monitor + klawiatura + mysz + kamera internetowa + słuchawki z mikrofonem + system operacyjny + pakiet biurowy. b/ Część 2 zamówienia: Sprzęt peryferyjny (urządzenia wielofunkcyjne) – 3 szt., w tym: 1 szt. do ZS. Im. X. Dunikowskiego (pracownia projektowania architektury krajobrazu), 2 szt. do PCKZ w Zawierciu (warsztaty szkolne – stanowiska do obróbki mechanicznej i obróbki ręcznej). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych zawarty jest w Formularzach specyfikacji techniczno-cenowej, które stanowią odpowiednio Załącznik nr 4A oraz 4B do SIWZ. 3. Wymagania szczegółowe związane z realizacją przedmiotu zamówienia: a/ Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, kompletny i sprawny, nie posiadał wad fizycznych i prawnych, pochodził z seryjnej produkcji, znajdował się w aktualnej ofercie producenta oraz został wprowadzony do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, co potwierdza oznaczenie CE, zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t. j. Dz. U. z 2019r. poz. 155). b/ Zamawiający nie dopuszcza jakiejkolwiek ingerencji (poza producentem) w dostarczony przedmiot zamówienia przed dostawą do Zamawiającego (np. w odniesieniu do komputerów dokładanie pamięci RAM, wymiana dysku, procesora, podnoszenie oprogramowania układowego itp). c/ Zamawiający wymaga aby wszystkie zaoferowane komputery zostały wyprodukowane zgodnie z Systemem Zarządzania Jakością ISO 9001 lub systemem równoważnym, monitory – z Systemem Zarządzania Środowiskowego ISO 14001 lub systemem równoważnym. d/ Zamawiający wymaga aby zaoferowana licencja i oprogramowanie: • było nowe, nieużywane, nigdy wcześniej nie było aktywowane. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia legalność licencji u producenta oprogramowania, • pochodziło z legalnego źródła i posiadało wszystkie składniki potwierdzające legalność ich pochodzenia (np.: oryginalne opakowanie, oryginalny nośnik, umowa licencyjna, klucz licencyjny itp.), • nie naruszało ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1191 ze zmianami), • pochodziło z oficjalnych kanałów sprzedaży i dystrybucji producenta na polski rynek, • było gotowe do użycia zgodnie z przeznaczeniem, bez ponoszenia dodatkowych nakładów. e/ W przypadku wystąpienia przez osobę trzecią z jakimkolwiek roszczeniem przeciwko Zamawiającemu wynikającym z naruszenia praw autorskich, praw własności przemysłowej lub know-how, Wykonawca poniesie wszystkie koszty i wydatki z tym związane, wliczając w to koszty zapłacone przez Zamawiającego na rzecz osób trzecich, których prawa zostały naruszone. f/ W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak transport i ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek, wniesienie do pomieszczenia/pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego oraz wszelkich innych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, takich jak serwis gwarancyjny oraz wsparcie techniczne. g/ Zamawiający wymaga aby dostarczony sprzęt objęty był gwarancją producenta realizowaną przez autoryzowany serwis producenta na okres określony w Załączniku nr 4A i 4B do SIWZ. h/ Zamawiającemu przysługuje uprawnienie z tytułu rękojmi na okres zgodny z udzieloną przez producenta danego sprzętu lub urządzenia gwarancją – odpowiednio. 4. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub miejsce pochodzenia, a także normy, aprobaty techniczne oraz systemy odniesienia, dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych itp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z przedmiotem zamówienia pełnej dokumentacji związanej ze sprzętem, w języku polskim (lub wraz z tłumaczeniem na język polski), a w szczególności: a/ Instrukcji obsługi lub podręczników użytkownika, b/ Kart gwarancyjnych lub innych dokumentów związanych z udzieloną gwarancją. 6. Miejsce dostawy: a/ W zakresie Części 1: Zespół Szkół im. X. Dunikowskiego w Zawierciu, ul. Rataja 7, 42-400 Zawiercie b/ W zakresie Części 2: • 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego - Zespół Szkół im. X. Dunikowskiego w Zawierciu, ul. Rataja 7, 42-400 Zawiercie; • 2 szt. – Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego w Zawierciu, ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 24, 42-400 Zawiercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty, składanej z wykorzystaniem Formularza ofertowego, którego wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ, Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o których mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Ponadto do oferty Wykonawca załącza: a/ Wypełniony zgodnie z instrukcją formularz Specyfikacji techniczno – cenowej stanowiącej Załącznik nr 4A i/lub 4B SIWZ (dotyczący części, na którą składana jest oferta) wraz z kalkulacją ceny. b/ Pełnomocnictwo (lub inny stosowny dokument) w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie – w przypadku jeżeli oferta podpisywana jest przez pełnomocnika lub gdy umocowanie do reprezentacji nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy (również w przypadku składania oferty wspólnej). c/ Inne dokument(-y) (np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z zapisami Rozdziału XIV – w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby – w przedmiotowym postępowaniu zapis ten nie znajduje zastosowania.) 3. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w oryginale oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach