Przetargi.pl
Dostawa urządzeń ICT w Gminie Sosnowica w ramach realizacji projektów pn. ,,Granty PGR'', ,,Cyfrowa Gmina''

URZĄD GMINY SOSNOWICA ogłasza przetarg

  • Adres: 21-230 Sosnowica, ul. Spokojna 10
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 825912145 , fax. 825912152
  • Data zamieszczenia:
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: URZĄD GMINY SOSNOWICA
    ul. Spokojna 10
    21-230 Sosnowica, woj. lubelskie
    tel. 825912145, fax. 825912152
    REGON: REGON 000545797
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowa.sosnowica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń ICT w Gminie Sosnowica w ramach realizacji projektów pn. ,,Granty PGR'', ,,Cyfrowa Gmina''
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.2.1. część 1 zamówienia – „Dostawa laptopów”, obejmująca: 1) dostawę 69 szt. laptopów w oparciu o szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Szczegółowy zakres prac (Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest w:załączniku Nr 1,1a,2 do SWZ, na którą składa się:Szczegółowy opis przedmiotu zamówieniaOpis równoważnościProjekt umowy2) część 2 zamówienia – „Dostawa stacji roboczych w ilości 16 szt.( 4 szt. Laptopów, 12 szt. Zestawów stacjonarnych) szt. i urządzeń wielofunkcyjnych w ilości 8 szt. W oparciu o szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.Szczegółowy zakres prac (Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest w:załączniku Nr 1,1a,2 do SWZ, na którą składa się:Szczegółowy opis przedmiotu zamówieniaOpis równoważnościProjekt umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-07-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach