Przetargi.pl
Dostawa urządzeń do oczyszczania i filtrowania powietrza oraz innych gazów wykorzystywanych w Aptece Szpitalnej

Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 81-519 Gdynia, ul. Powstania Styczniowego 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 72 60 124 , fax. 58 72 60 338
  • Data zamieszczenia: 2016-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o.
    ul. Powstania Styczniowego 1 1
    81-519 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 58 72 60 124, fax. 58 72 60 338
    REGON: 19014161200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-morski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń do oczyszczania i filtrowania powietrza oraz innych gazów wykorzystywanych w Aptece Szpitalnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń do oczyszczania i filtrowania powietrza i innych gazów wykorzystywanych w Aptece Szpitalnej. Zamówienie podzielone jest 4 zadania częściowe zwane również pakietami. Zamówienie obejmuje w szczególności: 1) dostawę oraz instalację, uruchomienie i przekazanie Zamawiającemu w stanie gotowym do użytkowania: a) komory laminarnej do cytostatyków - 2 szt. o parametrach zgodnych z Załącznikiem nr 1a do SIWZ Zestawienie parametrów wymaganych, zwanych dalej Wyposażeniem, b) komory laminarnej do żywienia pozajelitowego - 2 szt. o parametrach zgodnych z Załącznikiem nr 1a do SIWZ - Zestawienie parametrów wymaganych, zwanych dalej Wyposażeniem c) nablatowego wyciągu laboratoryjnego - 2 szt. o parametrach zgodnych z Załącznikiem nr 1a do SIWZ - Zestawienie parametrów wymaganych, zwanych dalej Wyposażeniem d) urządzenia do szczelnego zgrzewania odpadów cytostatycznych - 1 szt. o parametrach zgodnych z Załącznikiem nr 1a do SIWZ - Zestawienie parametrów wymaganych; zwanych dalej Wyposażeniem 2) przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji i konserwacji niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania wyposażenia, 3) wykonywanie zobowiązań w okresie gwarancji z tytułu usuwania usterek, napraw, wymiany części wraz z obowiązkowymi przeglądami technicznymi z częstotliwością zalecaną przez producenta Wyposażenia. 2. Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia wymieniono w Załączniku nr 1 do SIWZ Formularz oferty. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia kolumn 3, 5, 6 oraz podania oferowanego terminu realizacji przedmiotu zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi dotyczące gwarancji, szkoleń określa Załącznik nr 1a do SIWZ Zestawienie parametrów wymaganych. Wykonawca winien w kolumnie pn. Potwierdzenie spełnienia wpisać TAK lub NIE potwierdzić spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego, a w kolumnie Parametry oferowane zamieścić opis parametrów oferowanego Wyposażenia oraz podać numery stron oferty, zawierające potwierdzenie spełnienia każdego parametru. Jeżeli oferowane Wyposażenie nie spełnia parametrów wymaganych, oferta zostanie odrzucona bez dalszej oceny. 4. Termin realizacji: Dostawa, instalacja, uruchomienie i szkolenie z obsługi do miejsca wskazanego przez Zamawiającego maksymalnie do 6 tygodni od daty podpisania umowy. 5. Oferowane elementy Wyposażenia muszą być: fabrycznie nowe, nieużywane wcześniej do prezentacji, z bieżącej produkcji, nie starsze niż z 2016 roku, kompletne, zgodne z wymaganiami określonymi w Załączniku nr 1a do SIWZ Zestawienie parametrów wymaganych, po zainstalowaniu gotowe do pracy zgodnie z ich przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. 6. Wyposażenie powinno być wykonane z materiałów odpornych na środki myjące i dezynfekcyjne, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą. 7. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca winien: a) dostarczyć zorganizowanym przez siebie transportem, zamontować, uruchomić elementy zamawianego Wyposażenia, b) przeszkolić personel Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego (zapewnić materiały szkoleniowe na własny koszt) po uprzednim uzgodnieniu terminów z Zamawiającym. Liczbę osób szkolonych określi Zamawiający. Szkolenia wskazanego przez Zamawiającego personelu zostaną udokumentowane Protokołem zdawczo-odbiorczym - Załącznik nr 3 do umowy oraz stosownymi imiennymi zaświadczeniami dla jego uczestników, c) przekazać przed odbiorem przedmiotu zamówienia świadectwo kalibracji sprzętu pomiarowego, potwierdzające przeprowadzenie testów instalacyjnych obejmujących pomiary prędkości i laminarności przepływu, integralności i szczelności filtra - dotyczy zadania nr 2, d) odbiór dokumentowany będzie Protokołem zdawczo-odbiorczym - Załącznik nr 3 do umowy po dostawie, instalacji i uruchomieniu Wyposażenia oraz przeszkoleniu personelu, e) przekazać w trakcie odbioru wymagane przez Zamawiającego dokumenty dotyczące przed?miotu zamówienia opisane w Załączniku nr 6 do SIWZ Wzór umowy. 8. W przypadku przedmiotu zamówienia lub jego elementu określonego przy pomocy nazw handlowych Zamawiający dopuszcza do składania ofert na asortyment równoważny pod każdym względem, tj. składu, zakresu, funkcji itp. W przypadku asortymentu równoważnego Wykonawca jest zobowiązany określić jego nazwę handlową. 9. Koszty wynikające ze zmian przepisów w toku realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z przepisami obowiązującymi na dzień odbioru. 10. Wykonawca winien posiadać aktualną pisemną autoryzację producenta zaoferowanych urządzeń na wykonywanie czynności serwisowych na terenie Polski.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 425140002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalegdynia.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach