Przetargi.pl
Dostawa urządzeń do laboratorium badawczo-demonstracyjnego w Łodzi

Centralny Instytut Ochrony Pracy - Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg

  • Adres: 00-701 Warszawa, ul. Czerniakowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 613 46 19, 623 36 98 , fax. 22 623 36 93
  • Data zamieszczenia: 2019-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralny Instytut Ochrony Pracy - Państwowy Instytut Badawczy
    ul. Czerniakowska 16
    00-701 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 613 46 19, 623 36 98, fax. 22 623 36 93
    REGON: 18046000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciop.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowy Instytut Badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń do laboratorium badawczo-demonstracyjnego w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zakładu Ochron Osobistych CIOP-PIB przy ul. Wierzbowej 48 w Łodzi urządzeń do laboratorium badawczo-demonstracyjnego w Łodzi. 1. Zamówienie składa się z czternastu części: Część 1 zamówienia obejmuje dostawę, wniesienie, uruchomienie i sprawdzenie poprawności funkcjonowania fabrycznie nowej bieżni z funkcją pomiaru chodu oraz przeprowadzenie instruktażu użytkowania dla pięciu pracowników (5 godzin instruktażu). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ; Część 2 zamówienia obejmuje dostawę, uruchomienie i sprawdzenie poprawności funkcjonowania fabrycznie nowego trenażera wspinaczkowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. Część 3 zamówienia obejmuje dostawę, wniesienie, uruchomienie i sprawdzenie poprawności funkcjonowania fabrycznie nowego wyciągu dolnego i górnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ; Część 4 zamówienia obejmuje dostawę, wniesienie, uruchomienie i sprawdzenie poprawności funkcjonowania fabrycznie nowej platformy dynamograficznej oraz przeprowadzenie instruktażu użytkowania dla pięciu pracowników (5 godzin instruktażu). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ; Część 5 zamówienia obejmuje dostawę, uruchomienie i sprawdzenie poprawności funkcjonowania fabrycznie nowego miernika czasu i charakterystyki reakcji oraz urządzenia do badania koordynacji wzrokowo-ruchowej oraz precyzji ruchów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ; Część 6 zamówienia obejmuje dostawę, uruchomienie i sprawdzenie poprawności funkcjonowania fabrycznie nowego symulatora pracy w stresie oraz przeprowadzenie instruktażu użytkowania dla pięciu pracowników (2 godziny instruktażu). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ; Część 7 zamówienia obejmuje dostawę, wniesienie, montaż w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego, uruchomienie, kalibrację i sprawdzenie poprawności funkcjonowania fabrycznie nowego systemu Motion Capture oraz przeprowadzenie instruktażu dla pięciu pracowników (16 godzin instruktażu). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ; Część 8 zamówienia obejmuje dostawę, wniesienie, uruchomienie i sprawdzenie poprawności funkcjonowania fabrycznie nowego ekranu przeznaczonego do symulacji i wizualizacji różnych warunków środowiska pracy, wykorzystywanego przy badaniach osób w laboratorium badawczo-demonstracyjnym na dwóch stanowiskach z uwzględnieniem klimatu zróżnicowanego pod względem temperatury i wilgotności względnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ; Część 9 zamówienia obejmuje dostawę, uruchomienie i sprawdzenie poprawności funkcjonowania fabrycznie nowych okularów AR, zapewniających osobom badanym dostęp do spersonalizowanych informacji tekstowych wyświetlanych w trybie rozszerzonej rzeczywistości (AR) na wizjerze okularów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ; Część 10 zamówienia obejmuje dostawę, uruchomienie i sprawdzenie poprawności funkcjonowania fabrycznie nowych okularów VR, przenoszących obraz wirtualnego środowiska pracy, wykorzystywanych przy badaniach osób w laboratorium badawczo-demonstracyjnym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 10 do SIWZ; Część 11 zamówienia obejmuje dostawę, uruchomienie i sprawdzenie poprawności funkcjonowania fabrycznie nowego okulografu w postaci okularów z dedykowanym modułem nagrywającym i oprogramowaniem VR. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 11 do SIWZ; Część 12 zamówienia obejmuje dostawę, uruchomienie i sprawdzenie poprawności funkcjonowania fabrycznie nowego elektroencefalografu oraz przeprowadzenie instruktażu użytkowania dla pięciu pracowników Zamawiającego (16 godzin instruktażu). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 12 do SIWZ; Część 13 zamówienia obejmuje dostawę, uruchomienie i sprawdzenie poprawności funkcjonowania fabrycznie nowego systemu telemetrycznego do monitorowania stanu zdrowia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 13 do SIWZ; Część 14 zamówienia obejmuje dostawę, uruchomienie i sprawdzenie poprawności funkcjonowania fabrycznie nowego systemu komunikacji bezprzewodowej i rejestracji obrazu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 14 do SIWZ; 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 18 do SIWZ. 3. Dla wyspecyfikowanych urządzeń podane parametry są wartościami minimalnymi, każdy sprzęt o parametrach lepszych od wyspecyfikowanych, spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wszystkie urządzenia powinny spełniać wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać w/w sprzęt przed dopuszczeniem go do użytkowania. Kopie tych dokumentów Wykonawca powinien dostarczyć razem ze sprzętem, wraz z oświadczeniem o ich zgodności z oryginałem. Do każdego urządzenia muszą być dołączone wszystkie niezbędne dokumenty takie jak np. instrukcja obsługi, gwarancja, deklaracja zgodności z wszystkimi niezbędnymi dyrektywami (np. CE) i normami oraz nośniki z oprogramowaniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37441100-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach