Przetargi.pl
Dostawa, uruchomienie, serwis oraz wsparcie techniczne zintegrowanego systemu wraz z automatyką prezentacji obrazu, nagłośnienia, sterowania instalacją wentylacji i klimatyzacji, sterowania oświetleniem oraz roletami zewnętrznymi wraz z siecią strukturalną i systemem sygnalizacji przeciwpożarowej w sali konferencyjnej Ośrodka Szkoleniowego Lasów Państwowych w Solcu Kujawskim

Nadleśnictwo Solec Kujawski ogłasza przetarg

  • Adres: 86-050 Solec Kujawski, ul. Leśna 64
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3871471 , fax. 052 3871305
  • Data zamieszczenia: 2015-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Solec Kujawski
    ul. Leśna 64 64
    86-050 Solec Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3871471, fax. 052 3871305
    REGON: 09055075600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Solec Kujawski

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, uruchomienie, serwis oraz wsparcie techniczne zintegrowanego systemu wraz z automatyką prezentacji obrazu, nagłośnienia, sterowania instalacją wentylacji i klimatyzacji, sterowania oświetleniem oraz roletami zewnętrznymi wraz z siecią strukturalną i systemem sygnalizacji przeciwpożarowej w sali konferencyjnej Ośrodka Szkoleniowego Lasów Państwowych w Solcu Kujawskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa, uruchomienie, serwis oraz wsparcie techniczne zintegrowanego systemu wraz z automatyką prezentacji obrazu, nagłośnienia, sterowania instalacją wentylacji i klimatyzacji, sterowania oświetleniem oraz roletami zewnętrznymi wraz z siecią strukturalną i systemem sygnalizacji przeciwpożarowej w sali konferencyjnej Ośrodka Szkoleniowego Lasów Państwowych w Solcu Kujawskim na terenie działki 2457 w miejscowości Solec Kujawski. Przedmiot zamówienia dotyczy obiektu obecnie przebudowywanego i rozbudowywanego w ramach odrębnego zamówienia. Na obiekcie prowadzone są roboty budowlane, za które odpowiada Generalny Wykonawca (GW). Przedmiot zamówienia musi być realizowany w ścisłym uzgodnieniu z GW w zakresie terminów i przekazanych stref montażowych. Dostawa dotyczy: - dostarczenie elementów wyposażenia, - wykonanie systemów automatyki budynkowej, - wykonanie pomiarów sieci strukturalnej 6 kat., - wykonanie dokumentacji powykonawczej, - szkolenia obsługi systemu (3 terminy), - wizyty serwisowe (minimum 2 razy w roku w okresie trwania udzielonej gwarancji) Specyfikację techniczną (rodzaje, parametry, funkcje) i ilościową zamawianych urządzeń (wymagania minimalne, dopuszcza się rozwiązania o parametrach równoważnych lub lepszych, bez utraty funkcjonalności) oraz specyfikację usługową zawiera załącznik nr 1A do SIWZ. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna (przedmiar, zestawienie materiałów, część rysunkowa) stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia. Ogólne wymagania w zakresie pochodzenia, produkcji i gwarancji: - dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe oraz wolne od wad fizycznych i prawnych, - urządzenia muszą pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji producenta przeznaczonego na teren Unii Europejskiej, a korzystanie przez zamawiającego z dostarczonego produktu nie może stanowić naruszenia majątkowych praw autorskich osób trzecich, - poszczególne rodzaje urządzeń muszą pochodzić od jednego producenta i być objęte gwarancją opartą o świadczenia serwisowe producenta niezależne od statusu partnerskiego wykonawcy. Do każdego urządzenia dołączona zostanie instrukcja obsługi w języku polskim i dokument gwarancyjny. Oferowany serwis gwarancyjny musi zapewnić zamawiającemu przez cały okres trwania gwarancji: - możliwość zgłoszenia awarii urządzenia bezpośrednio producentowi urządzenia (a nie tylko wykonawcy zamówienia), - możliwość pobierania bezpośrednio od producenta nowych wydań oprogramowania zgodnie z zapotrzebowaniem zamawiającego, jednakże w ramach ogólnie dostępnej oferty producenta, a także w ramach wykupionego zestawu funkcjonalności oprogramowania i wykupionej konfiguracji urządzeń, wraz z wolnym od dodatkowych opłat prawem (tj. licencją) do korzystania z pobranego oprogramowania na zasadach określonych w warunkach licencyjnych dla użytkownika końcowego, - naprawę lub wymianę urządzenia w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych od zdiagnozowania awarii. Charakterystyka obecnie realizowanej przebudowy i rozbudowy ośrodka szkoleniowego, gdzie zlokalizowany ma być przedmiot zamówienia. Budynek: Projektowany obiekt zlokalizowany jest na działce o numerze ewidencyjnym 2457 w miejscowości Solec Kujawski. Budynek stanowiący przedmiot opracowania jest rozbudową istniejącego obecnie budynku szkoleniowo - hotelowego. Rozbudowywana część zlokalizowana jest we wschodniej części działki, w pobliżu wjazdu na teren od strony ulicy Leśnej. W nowoprojektowanej części na parterze zlokalizowany został holl wejściowy wraz z recepcją, szatnią oraz węzłem sanitarnym i pomieszczeniami technicznymi. Dodatkowo powstała sala konferencyjna na 100 osób. Na piętrze obiektu zlokalizowane zostały trzy pokoje o wyższym standardzie wyposażenia oraz część komunikacyjna. W celu zapewnienia poprawnej komunikacji pionowej realizowana jest przebudowa klatki schodowej oraz budowa windy dostosowanej dla osób niepełnosprawnych. Zagospodarowanie działki i otoczenie: W tej chwili na działce nr 2457 przy ul. Leśnej w Solcu Kujawskim w miejscu realizowanej inwestycji zlokalizowana jest stara istniejąca część hotelu oraz część noworealizowana. Adres dostawy: Ośrodek Szkoleniowy przy Nadleśnictwie Solec Kujawski, ul. Leśna 64, 86-050 Solec Kujawski. Opisany przedmiot zamówienia stanowi jedno niepodzielne zadanie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 429610000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: PKO SA. O/Solec Kujawski nr: 26 1240 3507 1111 0000 3057 6287 z dopiskiem jakiego postępowania dotyczy: Dostawa, uruchomienie, serwis oraz wsparcie techniczne zintegrowanego systemu wraz z automatyką prezentacji obrazu, nagłośnienia, sterowania instalacją wentylacji i klimatyzacji, sterowania oświetleniem oraz roletami zewnętrznymi wraz z siecią strukturalną i systemem sygnalizacji przeciwpożarowej w sali konferencyjnej Ośrodka Szkoleniowego Lasów Państwowych w Solcu Kujawskim (Znak sprawy ZG.270.1.3.2015). Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować u zamawiającego w kasie - pokój nr 6. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium musi być wniesione najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym zamawiającego. Nie należy załączać oryginału dokumentu złożenia wadium do oferty. Wadium musi zabezpieczać cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. Za moment wniesienia wadium w formie pieniądza uznaje się moment zaliczenia na rachunku bankowym zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, termin ważności wystawionego dokumentu musi być minimum zgodny z terminem związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać między innymi następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem - określenie przedmiotu zamówienia, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. Pozostałe zasady dotyczące wadium określa art. 45 i 46 ustawy Pzp. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.solec-kujawski.torun.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach