Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP ogłasza przetarg
- Adres: 05400 Otwock, ul. Konarskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 7794031 w. 477 , fax. 22 7794031 w. 477
- Data zamieszczenia: 2017-12-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP
ul. Konarskiego 13
05400 Otwock, woj. mazowieckie
tel. 22 7794031 w. 477, fax. 22 7794031 w. 477
REGON: 29015600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskgruca.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa uniwersalnych podgrzewaczy medycznych do podgrzewania płynów infuzyjnych, odczynników, obłożeń do sal operacyjnych w SPSK im. prof. A. Grucy CMKP - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa uniwersalnych podgrzewaczy medycznych do podgrzewania płynów infuzyjnych, odczynników, obłożeń do sal operacyjnych w SPSK im. prof. A. Grucy CMKP 2. Zamówienie obejmuje następujący zakres: Dostawę 13 podgrzewaczy medycznych (rok produkcji 2017-2018, nierekondycjonowane, niepowystawowe i nieużywane) Uruchomienie, testowanie urządzeń na poszczególnych salach operacyjnych. Szkolenie personelu odnośnie użytkowania Szkolenie personelu Działu Techniki medycznej odnośnie obsługi technicznej i konserwacji. Przedłożenie dokumentów wymaganych do odbioru: dokumenty określone przez ustawę o wyrobach medycznych, wymaganych przepisami protokołów pomiarowych, dokumentów potwierdzających przeprowadzenie określonych w umowie szkoleń, wymaganych umową i stosownymi przepisami instrukcji obsługi i dokumentacji technicznej. Płatności Płatność nastąpić może jedynie po zakończeniu realizacji całej umowy - czyli po dostawie i uruchomieniu wszystkich urządzeń oraz przeprowadzeniu szkoleń. Wymagany okres gwarancji 60 miesięcy na uniwersalny podgrzewacz medyczny. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do siwz – Tabeli wymaganych parametrów granicznych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów składanych przez Wykonawcę, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 23 ustawy PZP, Wykonawca - w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert - zobowiązany jest złożyć: 1) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3do SIWZ (W przypadku, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia przedmiotowego oświadczenia) 4. Wymagania, jakie musi spełniać oferta składana przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne): 1) Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 2) Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego; 3) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych. 5. Pozostałe dokumenty wymagane wraz z ofertą 1) Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie - w przypadku, gdy: 1. Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności w postępowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), a uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców, 2. Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia i ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego w oryginale 3) W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2016 poz. 1126) 4) Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI.1. niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora w podziale na części
Dodano: 2024-04-16 - „Zakup sprzętu umożliwiającego rozwój nowoczesnych metod diagnostyki i leczenia w zakresie hematologii i onkologii w Mazowiecki Szpitalu Specjalistycznym Sp. z o.o. w Radomiu”
Dodano: 2024-04-12 - Dostawa asortymentu do wykonywania zabiegów kostnych dla Bloku Operacyjnego SP ZZOZ w Kozienicach
Dodano: 2024-02-26 - Zakup i dostawa aparatu OCT na potrzeby Poradni Okulistycznej SPZZOZ w Zwoleniu
Dodano: 2024-02-23 - „ Utworzenie gabinetu rehabilitacji i fizjoterapii na terenie gminy Mokobody” WYPOSAŻENIE GABINETU REHABILITACJI I FIZJOTERAPII
Dodano: 2023-12-27 - Dostawa sprzętu okulistycznego na potrzeby SPZOZ w Tarczynie
Dodano: 2023-12-10 - zakup i dostawa lasera dermatologicznego
Dodano: 2023-12-08 - Dostawa aparatu do witrektomii
Dodano: 2023-12-03 - Zakup, dostawa, instalacja oraz uruchomienie densytometru rentgenowskiego
Dodano: 2023-11-22 - Zakup sprzętu medycznego do mycia, transportu i przechowywania endoskopów
Dodano: 2023-11-17