Gmina Miasta Gdańska - Straż Miejska w Gdańsku ogłasza przetarg
- Adres: 80-724 Gdańsk, ul. Elbląska
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 583 013 011, , fax. 583 462 811
- Data zamieszczenia: 2018-02-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Gdańska - Straż Miejska w Gdańsku
ul. Elbląska 54/60
80-724 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 583 013 011, , fax. 583 462 811
REGON: 190539289 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://strazmiejska.gda.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa umundurowania i obuwia dla strażników Straży Miejskiej w Gdańsku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie 1: dostawa umundurowania: Odzież branżowa kod CPV 1810000-0 w tym: 18223200-0, 18232000-4, 18315000-0, 18317000-4, 18114000-1, 18213000-5, 182222100-2, 18332000-5, 18333000-2, 18422000-3, 18422000-3, 18424000-7, 18443320-5, 18234000-8, 35113440-5, 18925200-1 zgodnie ze wzorami podanymi w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych /miejskich /Dz. U. z dnia 29 sierpnia 1998r. Nr 112 poz 713 z późn. zmianami- Dz. U. 2009 nr 218 poz. 1693/: 1. Czapka letnia z daszkiem - ilość szt. 90 2. Spodnie służbowe, letnie o kroju prostym - ilość szt. 105 3. Spodenki krótkie damskie i męskie – w ilości szt. 6 4. Spodnie zimowe proste – ilość szt. 1 5. Spodnie zimowe z gumami - ilość szt. 26 6. Spódnica - w ilości: szt. 6 7. Kurtka uniwersalna letnia – ilość szt. 80 8. Olimpijka - w ilości: szt. 4 9. Kamizelka odblaskowa - w ilość szt. 80 10. Kombinezon dwuczęściowy (mundur polowy) – w ilości kpl. 90 11. Koszulka typu polo w kolorze ciemny- granat z krótkim rękawem – w ilości szt. 180 12. Koszulka typu polo w kolorze białym z krótkim rękawem – w ilości szt. 30 13. Koszula biała na krótki rękaw -w ilości szt. 20 14. Koszula niebieska na krótki rękaw - w ilości szt. 110 15. Koszula długi rękaw biała - w ilości: szt. 40 16. Koszula długi rękaw niebieska - w ilości: szt. 110 17. Rajstopy damskie cienkie 20 DEN w kolorze czarnym - w ilości szt. 250 18. Skarpety letnie w kolorze czarnym - w ilości par 650 19. Skarpety zimowe w kolorze ciemnogranatowym - w ilości: par 150 20. Mundur wyjściowy damski (marynarka + spodnie+ spódnica) – w ilości kpl. 1 21. Rękawiczki zimowe męskie i damskie - w ilości par 40 22. Kurtka zimowa o długości ¾ - w ilości: szt. 40 23. Sweter - w ilości: szt. 30 24. Pas oficerski – w ilości szt. 30 25. Emblematy Straży Miejskiej w Gdańsku z naszytymi od wewnętrznej strony „rzepami” - w ilości szt. 60 Zadanie 2: dostawa obuwia: Obuwie do sortów mundurowych kod CPV 18800000-7 wg niżej wymienionych opisów zgodnie ze wzorami podanymi w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych /miejskich (Dz. U. z dnia 29 sierpnia 1998r. Nr 112 poz. 713 z późn. zmianami): 1. Półbuty męskie i damskie - w ilości 110 par 2. Obuwie wysokie damskie i męskie - letnie – 50 par - zimowe 40 par Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18100000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że treść oferty odpowiada treści SIWZ Wykonawca składa formularz oferty wg załączonego wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ ( na zadanie nr 1 ), załącznik nr 6 do SIWZ ( na zadanie nr 2 ) 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków w postępowaniu Wykonawca składa oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załączonego wzoru – załącznik nr 3 do SIWZ. 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawca składa oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 24 ust.1 pkt. 12-23 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załączonego wzoru – załącznik nr 2 do SIWZ oraz w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 22 ust.1 pkt 23 wg załączonego wzoru – załącznik nr 4 do SIWZ; 4. W celu potwierdzenia, że treść oferty odpowiada treści SIWZ Wykonawca składa zaakceptowany wzór umowy – załącznik nr 5 do SIWZ ( na zadanie nr 1 ), załącznik nr 7 do SIWZ ( na zadanie nr 2 ) Dokumenty składane są w języku polskim, w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wykonawca, którego oferta nie będzie zawierała wymaganych dokumentów lub dokumenty te nie będą odpowiadały wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zostanie wykluczony. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego będzie dokonywana metodą spełnia – nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dokumenty dołączone do oferty. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo z określeniem jego zakresu. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 3/TP/2024 Sukcesywne dostawy odzieży, obuwia roboczego i ochronnego oraz ochron osobistych do Zakładu Utylizacyjnego Sp. z o.o.
Dodano: 2024-02-22 - Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony osobistej żołnierzy specjalistów do 6 Wojskowego Oddziału Gospodarczego Ustka w 2023 roku.
Dodano: 2023-11-15 - CZĘŚĆ I: DOSTAWA MUNDURÓW DAMSKICH MARYNARKI WOJENNEJ CZĘŚĆ II: DOSTAWA KOSZUL DAMSKICH I KOSZULOBLUZ DAMSKICH
Dodano: 2023-09-20 - Dostaw odzieży roboczej i obuwia operacyjnego
Dodano: 2021-02-19 - Dostawa odzieży roboczej i obuwia operacyjnego
Dodano: 2020-12-23 - sukcesywne dostawy odzieży, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Morskiego Instytutu Rybackiego - Państwowego Instytutu Badawczego wraz z usługą prania odzieży zabrudzonej chemicznie
Dodano: 2020-10-09 - Zakup odzieży roboczej
Dodano: 2020-10-08 - sukcesywne dostawy odzieży, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Morskiego Instytutu Rybackiego - Państwowego Instytutu Badawczego wraz z usługą prania odzieży zabrudzonej chemicznie.
Dodano: 2020-09-17 - Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony osobistej dla pracowników oraz żołnierzy specjalistów do 6 WOG Ustka w 2020 roku.
Dodano: 2020-06-03 - Dostawa odzieży roboczej i odzieży ochronnej dla stażystów/praktykantów uczęszczających na staże i praktyki w ramach projektu "Wybieram przyszłość zawodową - podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w Powiecie Starogardzkim" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2020-04-27