Przetargi.pl
Dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2018 r. II

Straż Miejska Miasta Lublin ogłasza przetarg

  • Adres: 20-117 Lublin, Podwale
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 466 50 00, , fax. 81 466 50 01
  • Data zamieszczenia: 2018-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Straż Miejska Miasta Lublin
    Podwale 3 A
    20-117 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 466 50 00, , fax. 81 466 50 01
    REGON: 43268646000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.986.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2018 r. II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2018 r. wg wzorów określonych przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich) (Dz. U. z 1998.112.713 ze zm.) oraz wzorów umundurowania używanych przez pracowników Zamawiającego. Zakres zamówienia został podzielony na 4 części: 1) część 1: sweter – 11 szt. 2) część 2: szalik – 37 szt. 3) część 3: wyroby skórzane: pas główny – 10 szt. i pasek skórzany wąski – 19 szt. 4) część 4: mundur specjalny: kurtka specjalna – 65 szt., spodnie długie specjalne – 153 szt. Zamawiający dopuszcza w niniejszym postępowaniu możliwość składania ofert częściowych na wykonanie zamówienia, przy czym, pod uwagę wzięte zostaną tylko takie oferty, w których Wykonawca zaproponuje realizację zamówienia dla całej części tj. dla wszystkich pozycji w danej części. Oferty nie spełniające tego wymogu zostaną odrzucone jako niezgodne z SIWZ. Fotografie przedstawiające wzory poszczególnych elementów umundurowania stanowią załącznik nr 2 do SIWZ. W razie potrzeby, Zamawiający na prośbę Wykonawcy może udostępnić bardziej szczegółowe fotografie. Możliwe jest także udostępnienie elementów umundurowania w siedzibie Zamawiającego po wcześniejszym umówieniu terminu z osobami wskazanymi w pkt 12.6. Zamawiający wymaga aby na poszczególnych elementach umundurowania zamieszczone były metki zawierające datę produkcji (miesiąc/rok), rozmiar, opis składu użytych materiałów oraz instrukcję prania. Dla części 3 Zamawiający dopuszcza dostarczenie ww. informacji w ulotce lub innym odrębnym dokumencie. Zamawiający wymaga, aby poza składającymi się na treść oferty dokumentami, do oferty na realizację części 1 i 4 dołączone były kawałki materiału podstawowego o wymiarach min. 10x10cm, z którego wykonany zostanie przedmiot zamówienia. Do materiału podstawowego dla części 4 Zamawiający żąda także dołączenia dokumentu atestu, o którym mowa w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku umundurowania, które tego wymaga, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów, które zostaną przekazane przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby w terminie 2 dni roboczych od podpisania umowy Wykonawca przesłał, w sposób uzgodniony z Zamawiającym, kwestionariusz rozmiarów wraz z instrukcją zdejmowania miary. Zamawiający w terminie 7 dni roboczych od otrzymania kwestionariusza rozmiarów wraz z instrukcją dostarczy w sposób uzgodniony z Wykonawcą potrzebne do realizacji umowy rozmiary elementów umundurowania. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji liczonej w miesiącach o okresie nie krótszym niż: 12 miesięcy dla części 1, 2 i 3, 24 miesiące dla części 4. Oferty, w których Wykonawca zaoferuje krótszy okres gwarancji zostaną odrzucone. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający wymaga, aby umowa w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zawarta została na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18000000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej nie będzie wymagane w przypadku złożenia w niniejszym postępowaniu tylko jednej oferty w ramach danej części zamówienia. Zamawiający wymaga, aby poza składającymi się na treść oferty dokumentami, do oferty na realizację części 1 i 4 dołączone były kawałki materiału podstawowego o wymiarach min. 10x10cm, z którego wykonany zostanie przedmiot zamówienia. Do materiału podstawowego dla części 4 Zamawiający żąda także dołączenia dokumentu atestu, o którym mowa w opisie przedmiotu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach