Przetargi.pl
DOSTAWA UMUNDUROWANIA DLA INSPEKTORÓW INSPEKCJI TRANSPORTU DROGOWEGO

Główny Inspektorat Transportu Drogowego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-807 Warszawa, Al. Jerozolimskie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 222 204 801 , fax. 222 204 899
  • Data zamieszczenia: 2019-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Główny Inspektorat Transportu Drogowego
    Al. Jerozolimskie 94
    00-807 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 222 204 801, fax. 222 204 899
    REGON: 17427604000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gitd.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA UMUNDUROWANIA DLA INSPEKTORÓW INSPEKCJI TRANSPORTU DROGOWEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1Przedmiotem zamówienia jest dostawa składników umundurowania inspektorów Inspekcji Transportu Drogowego wraz z oznaczeniami służbowymi wykonanymi zgodnie z opisami i wzorami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 31 lipca 2012 r. w sprawie umundurowania Inspekcji Transportu Drogowego (Dz. U. poz. 920). Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę poniższych części zamówienia: Część I – obejmującą dostawę kurtek 3/4, czapek zimowych służbowych typu sportowego, rękawic zimowych; Część II – obejmującą dostawę spodni z tropiku i gabardyny, spódnic z tropiku i gabardyny, marynarek z tropiku i gabardyny, czapek gabardynowych, pokrowców na czapki gabardynowe, pochewek z dystynkcją na pagon; Część III – obejmującą dostawę spodni polowych, czapek z daszkiem, T-shirt, koszul polo, polarów, skarpet do obuwia polowego; Część IV – obejmującą dostawę koszul z długimi i krótkimi rękawami; Część V – obejmującą dostawę butów polowych zimowych, butów polowych letnich; Część VI – obejmującą dostawę półbutów męskich koloru czarnego; Część VII – obejmującą dostawę półbutów damskich koloru czarnego – pantofli; Część VIII – obejmującą dostawę półbutów damskich wyjściowych; Część IX – obejmującą dostawę identyfikatorów imiennych; Część X – obejmującą dostawę pasów głównych. Opisy przedmiotu zamówienia wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 31 lipca 2012 r. w sprawie umundurowania Inspekcji Transportu Drogowego (Dz. U z 2012 r., poz. 920)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35812000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: część I postępowania: 500,00. zł (słownie złotych: pięćset) część II postępowania: 900,00 zł (słownie złotych: dziewięćset) część III postępowania: 1 800,00. zł (słownie złotych: jeden tysiąc osiemset) część V postępowania: 500,00 zł (słownie złotych: pięćset) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek nr 83 1010 1010 0079 7913 9120 0000, jako tytuł przelewu wskazując: „wadium w postępowaniu nr BDG.ZPB.230.12.2019, część …….”
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków we wskazanym zakresie dla żadnej z części zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz OFERTA sporządzony według wzoru OF.0, wraz z formularzem cenowym OF.1. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86.5 ustawy (informacji z otwarcia ofert) jest zobowiązany przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami, którzy w tym postępowaniu złożyli odrębne oferty lub oferty częściowe i ewentualne wyjaśnienia (należy wykorzystać formularz DP.2. ) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 3. Wraz z ofertą powinny być złożone: a) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy b) pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach