Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 43190 Mikołów, ul. Waryńskiego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 323 257 639 , fax. 322 260 860
- Data zamieszczenia: 2018-10-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o.
ul. Waryńskiego 2
43190 Mikołów, woj. śląskie
tel. 323 257 639, fax. 322 260 860
REGON: 24129497000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-mikolow.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot leczniczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa ultrasonografu i kardiomonitorów wraz z centralą - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: - dostawa jednego ultrasonografu (Pakiet nr 1) i sześciu kardiomonitorów wraz z centralą (Pakiet nr 2) na Oddział Chorób Wewnętrznych Szpitala Powiatowego w Mikołowie przy ul. Waryńskiego 2 - zgodnie z opisem zawartym odpowiednio w załączniku nr 1a) i załączniku nr 1b) do SIWZ - instalacja i uruchomienie aparatu - przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi i eksploatacji aparatu Wyroby medyczne muszą spełniać wymogi przewidziane w ustawie z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (Dz.U.2017.211t.j.) oraz aktów wykonawczych i posiadać wszelkie wymagane prawem dokumenty i dopuszczenia, muszą być wprowadzone na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, muszą spełniać wymagania zasadnicze, posiadać oznaczenie CE, Deklarację Zgodności i/lub Certyfikat Zgodności wystawiony przez jednostkę notyfikowaną Wraz z aparatami należy dostarczyć: • Deklarację Zgodności i/ lub Certyfikat Zgodności wystawiony przez notyfikowaną jednostkę • instrukcję obsługi i użytkowania aparatu w języku polskim w formie papierowej i elektronicznej • dokumenty potwierdzające udzieloną gwarancję, • paszport techniczny urządzenia, • wykaz autoryzowanych punktów serwisowych, • harmonogram (częstotliwość) poszczególnych przeglądów oraz prac konserwacyjnych zgodnie z zaleceniami producenta. Warunki gwarancji - co najmniej 24 miesiące gwarancji na przedmiot umowy (gwarancja obejmuje wszystkie wykryte podczas eksploatacji aparatu usterki i wady oraz uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z instrukcją użytkowania) liczony od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument (np. zobowiązanie) innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby (należy złożyć wraz z ofertą). 2. Załącznik nr 1a) i/lub Załącznik nr 1b) - opis przedmiotu zamówienia (należy złożyć wraz z ofertą). 3. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – załącznik nr 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w zakresie pkt. 3 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wyposażenia sprzętowego - Laser przeciwjaskrowy dla Poradni Okulistycznej Okręgowego Szpitala Kolejowego w Katowicach - s.p.z.o.z.
Dodano: 2024-04-24 - Zakup wyposażenia sprzętowego - Laser przeciwjaskrowy dla Poradni Okulistycznej Okręgowego Szpitala Kolejowego w Katowicach - s.p.z.o.z.
Dodano: 2024-03-25 - Dostawa urządzeń, elektrod biernych oraz kontenerów narzędziowych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
Dodano: 2024-01-29 - Jednorazowa dostawa urządzeń medycznych wraz z uruchomieniem i przeszkoleniem personelu.
Dodano: 2024-01-18 - ZP/1/2024_Dostawa aparatu USG dla Zakładu Diagnostyki Obrazowej Szpitala Joannitas w Pszczynie
Dodano: 2024-01-10 - ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO
Dodano: 2024-01-08 - Realizacja dostaw płuczek-myjni do kaczek i basenów w ilości 6 sztuk na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach sp. z o.o.
Dodano: 2023-11-27 - Dostawa przewijaka
Dodano: 2023-11-17 - Dostawa sprzętu medycznego dla Collegium Medicum Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
Dodano: 2023-11-15 - Zakup sprzętu i aparatury medycznej (Holtery) w ramach realizacji zadania Narodowego Programu Chorób Układu Krążenia na lata 2022-2023 - dofinansowanie Ministerstwa Zdrowia. DZP/39TP/2023.
Dodano: 2023-11-09