Przetargi.pl
Dostawa (udostępnienie) wraz z rozstawieniem barierek dla potrzeb biegów/imprez organizowanych przez Gdyńskie Centrum Sportu w roku 2019

Gdyńskie Centrum Sportu ogłasza przetarg

  • Adres: 81-538 Gdynia, Olimpijska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48586223574 , fax. +48586223574
  • Data zamieszczenia: 2019-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdyńskie Centrum Sportu
    Olimpijska 5/9
    81-538 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. +48586223574, fax. +48586223574
    REGON: 191439845

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa (udostępnienie) wraz z rozstawieniem barierek dla potrzeb biegów/imprez organizowanych przez Gdyńskie Centrum Sportu w roku 2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV sklasyfikowany jest jako: 34928110-2 – bariery drogowe, 79810000-5 - usługi drukowania. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie (udostępnienie w okresie, o którym mowa w ust. 5 i 6) i rozstawienie będących własnością Wykonawcy (lub znajdujących się w jego dyspozycji) barierek na potrzeby zabezpieczenia i wytyczenia 10 km trasy czterech biegów, wyścigu MTB Gdynia Maraton oraz imprezy „Aktywne Lato” organizowanych przez Gdyńskie Centrum Sportu w roku 2019, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz rysunkiem barierek stanowiących załącznik nr 7 i 8 do SIWZ z podziałem na 2 części. 3. Barierki każdorazowo ustawione będą na terenie Miasta Gdyni zgodnie z wytycznymi Zamawiającego i zgodnie z planem trasy przygotowanym przez Zamawiającego dla każdego biegu oraz imprezy. 4. Barierki w ramach poszczególnych biegów/imprez ustawiane będą: 1) w wyznaczonych ciągach np. wzdłuż ulicy, 2) w wyznaczonych punktach np. grupach po 50 sztuk. 5. Pierwsza część zamówienia obejmuje dostarczenie i rozstawienie barierek wolnostojących w różnych miejscach Miasta Gdyni (w tym na terenie Portu Lotniczego Gdynia Kosakowo w przypadku imprezy, o której mowa w pkt 2) dla potrzeb organizacji: 1) Biegu Urodzinowego: a) barierki wolnostojące w ilości 600 sztuk, w nocy z dnia 15.02.2019 roku na dzień 16.02.2019 roku, tym gotowość na godzinę 6.00 w dniu 16.02.2019 roku, a rozpoczęcie zbierania barierek od godziny 17.00 do godziny 20.00 w dniu 16.02.2019 roku, b) dodatkowych barierek wolnostojących w ilości 1.600 sztuk, w nocy z dnia 16.02.2019 na dzień 17.02.2019 roku w tym gotowość na godzinę 6.00 w dniu 17.02.2019 roku, a rozpoczęcie zbierania barierek od godziny 15.00 do godziny 2.00 w dniu 18.02.2019 roku, 2) Biegu Europejskiego: barierek wolnostojących w ilości 1.000 sztuk, w nocy z dnia 11.05.2019 roku na dzień 12.05.2019 roku, w tym gotowość na godzinę 6.00 w dniu 12.05.2019 roku, a rozpoczęcie zbierania barierek od godziny 19.00 do godziny 4.00 w dniu 13.05.2019 roku. 3) Nocnego Biegu Świętojańskiego: barierek wolnostojących w ilości 1.600 sztuk, w nocy z dnia 27.06.2019 roku na dzień 28.06.2019 roku w tym gotowość na godzinę 6.00 w dniu 28.06.2019 roku, a rozpoczęcie zbierania barierek od godziny 03.00 w dniu 29.06.2019 roku do godziny 11.00 w dniu 29.06.2019 roku, 4) Biegu Niepodległości: barierek wolnostojących w ilości 1.600 sztuk, w nocy z dnia 10.11.2019 roku na dzień 11.11.2019 roku w tym gotowość na godzinę 6.00 w dniu 11.11.2019 roku, a rozpoczęcie zbierania barierek od godziny 18.00 do godziny 02.00 w dniu 12.11.2019 roku. 6. Druga część zamówienia obejmuje dostarczenie i rozstawienie barierek skośnych wraz z nadrukiem w różnych miejscach Miasta Gdyni (w tym na terenie Portu Lotniczego Gdynia Kosakowo w przypadku imprezy, o której mowa w pkt 2) dla potrzeb organizacji: 1) Biegu Urodzinowego - w ilości 250 sztuk; w nocy z dnia 15.02.2019 roku na dzień 16.02.2019 roku, w tym gotowość na godzinę 6.00 w dniu 16.02.2019 roku, następnie od godziny 15:00, w dniu 16.02.2019 roku, do godziny 6:00, w dniu 17.02.2019 roku, przenieść rozstawione barierki z parkingu przy Ch. Riviera i rozstawić na ul. Kazimierza Górskiego. Rozpoczęcie zbierania barierek od godziny 16.00, w dniu 17.02.2019 roku do godziny 21.00 w dniu 17.02.2019 roku, 2) Biegu Europejskiego- w ilości 250 sztuk, w nocy z dnia 11.05.2019 roku na dzień 12.05.2019 roku, w tym gotowość na godzinę 6.00 w dniu 12.05.2019 roku a rozpoczęcie zbierania barierek od godziny 19.00 do godziny 2.00 w dniu 13.05.2019 roku, 3) Nocnego Biegu Świętojańskiego - w ilości 250 sztuk; w nocy z dnia 27.06.2019 roku na dzień 28.06.2019 roku w tym gotowość na godzinę 6.00 w dniu 28.06.2019 roku, a rozpoczęcie zbierania barierek od godziny 03.00 w dniu 29.06.2019 roku do godziny 8.00 w dniu 29.06.2019 roku, 4) Biegu Niepodległości - w ilości 250 sztuk, w nocy z dnia 10.11.2019 roku na dzień 11.11.2019 roku w tym gotowość na godzinę 6.00 w dniu 11.11.2019 roku, a rozpoczęcie zbierania barierek od godziny 18.00 do godziny 02.00 w dniu 12.11.2019 roku, 5) wyścigu MTB Gdynia Maraton - w ilości 250 sztuk, w nocy z dnia 7.09.2019 roku na dzień 8.09.2019 roku w tym gotowość na godzinę 6.00 w dniu 8.09.2019 roku, a rozpoczęcie zbierania barierek od godziny 20.00 do godziny 02.00 w dniu 10.09.2019 roku, 6) imprezy „Aktywne Lato” - w ilości 20 sztuk, na terenie plaży miejskiej w Gdyni w okresie od 15.06.2019 roku do 31.08.2019 roku, rozpoczęcie zbierania barierek w dniu 31.08.2019 roku. 7.Terminy dostarczenia i rozstawienia barierek mogą ulec zmianie. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o powyższej zmianie w terminie co najmniej jednego tygodnia przed planowanym rozpoczęciem prac związanych z dostawą i rozstawieniem barierek. 8.Zamawiający informuje, iż ilości barierek wskazane w ust. 5 i 6 są ilościami szacowanymi (przewidywanymi przez Zamawiającego). Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania w całości ilości zamówienia, jeżeli wynikać to będzie z jego faktycznych potrzeb w zakresie przedmiotu umowy, szczególnie w przypadku gdyby bieg/impreza został/a odwołany/a lub gdyby przekazano go/ją do realizacji innemu Podmiotowi, bez prawa do wynagrodzenia. Z tytułu zmniejszenia ilości zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 9.Opis pierwszej części przedmiotu zamówienia dotyczącej dostawy barierek wolnostojących: 1)elementy barierki: podstawa/nogi, barierka właściwa i element łączący z kolejną barierką, 2)konstrukcja: barierka tworzy jednolitą konstrukcję tj. barierka nie może być złożona z części, 3)materiał: stal ocynkowana, Zamawiający nie dopuszcza innego tworzywa, 4)estetyczne tj. niepowyginane, czyste, wszystkie dostarczone barierki mają być w jednolitym i tym samym kolorze i wolne od jakichkolwiek elementów używanych do mocowania np. banerów reklamowych, 5)wszystkie dostarczone barierki mają być tego samego typu i rozmiaru, 6)szerokość jednej barierki: liczona bez elementów łączących z kolejną barierkę wynosi minimum 195 cm, ale nie więcej niż 305 cm, 7)wysokość jednej barierki: wynosi minimum 95 cm ale nie więcej niż 155 cm, 8)szerokość podstawy/nóg barierki: nie może być większa niż 45 cm, jednocześnie odległość od krawędzi podstawy/nogi do powierzchni bocznej barierki właściwej nie może być większa niż 35 cm, jednocześnie długość ewentualnej podstawy barierki nie może być dłuższa niż szerokość barierki, 9)wypełnienie części właściwej barierki: żebrowane bez wypełnienia pełnego; dostosowane do ustawiania ich przy wietrze, stabilne i odporne na przewracanie przez wiatr boczny, 10)grubość poszczególnych żeberek: wynosi od 1,2 cm do 2.5 cm, a odległość pomiędzy żeberkami wynosi od 10 cm do 16 cm, 11)w górnej części barierki wystarczająca ilość miejsca pomiędzy żeberkami aby umożliwić zawieszenie na barierkach banerów reklamowych z rozstawem oczek montażowych 40 cm – 60 cm, 12) barierki po połączeniu mają mieć możliwość ustawienia względem siebie pod kątem 330 stopni, 13)odległość wyznaczana przez system połączenia dwóch barierek wynosi od 7 cm do 10 cm, 14)odstęp pomiędzy podłożem a dolną krawędzią barierki właściwej wynosi maksymalnie 25 cm, 15)Wykonawca zapewni elementy dociążające barierki, które ochronią barierki przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi (np. silnymi wiatrami). Elementy dociążające muszą być schludne, jednakowe w ramach imprezy, nie wystające poza nogi barierki. 10.Opis drugiej części przedmiotu zamówienia dotyczącej dostawy barierek skośnych wraz z nadrukiem: 1)elementy barierki: podstawa/nogi, barierka skośna i element łączący z kolejną barierką, 2)konstrukcja: barierka tworzy jednolitą konstrukcję (tj. barierka nie może być złożona z części) z możliwością ekspozycji reklamy o wymiarach nie mniejszych niż 100 x 200 cm - przy czym płyta z nadrukiem musi być tej samej powierzchni co barierka skośna. 3)reklama nadrukowana w kolorze w rozdzielczości nie mniejszej niż 720 DPI nie większej niż 1440 DPI, na płycie PCV komórkowego o grubości minimum 10 mm, umieszczona na barierce w sposób estetyczny i stabilny, 4)wzór nadruku przekazany zostanie przez Zamawiającego tydzień przed każdą planowaną imprezą, Wykonawca wydrukuje nadruk we własnym zakresie i na własnym podłożu, 5)kąt powierzchni ekspozycyjnej względem podłoża musi zawierać się w przedziale 60 - 80 stopni, 6)materiał barierki skośnej: stal ocynkowana, Zamawiający nie dopuszcza innego tworzywa, 7)estetyczne tj. niepowyginane, czyste, wszystkie dostarczone barierki mają być w jednolitym i tym samym kolorze i wolne od jakichkolwiek elementów używanych do mocowania np. banerów reklamowych, 8)wszystkie dostarczone barierki mają być tego samego typu i rozmiaru, 9)szerokość jednej barierki: liczona bez elementów łączących z kolejną barierkę wynosi minimum 195 cm, ale nie więcej niż 305 cm, 10)wysokość jednej barierki: wynosi minimum 95 cm ale nie więcej niż 155 cm 11)szerokość podstawy/nóg barierki: nie może być większa niż 80 cm, jednocześnie długość ewentualnej podstawy barierki nie może być dłuższa niż szerokość barierki, nogi barierki nie mogą wystawiać przed stronę z nadrukiem (ekspozycyjną) 12)wypełnienie części właściwej barierki: wypełnienie pełne; dostosowane do ustawiania ich przy wietrze uniemożliwiające wygięcie się płyty z nadrukiem, stabilne i odporne na przewracanie przez wiatr boczny, 13)odległość wyznaczana przez system połączenia dwóch barierek wynosi od 7 cm do 10 cm, 14)odstęp pomiędzy podłożem a dolną krawędzią barierki właściwej nie może wynosić więcej niż 5 cm, 15)Wykonawca zapewni elementy dociążające barierki, które będą chronić przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi (np. silnymi wiatrami). Elementy dociążające muszą być schludne, jednakowe w ramach imprezy, nie wystające poza nogi barierki. 11.Wykonawca zobowiązany jest do realizacji w odniesieniu do danej części zamówienia całości przedmiotu zamówienia dotyczącego tej część zamówienia na własny koszt, w skład którego wchodzą w szczególności: 1)transport barierek przed biegiem/imprezą i po biegu/imprezie, 2)dostarczenie i rozstawienie barierek zgodnie z planem Zamawiającego, 3)zebranie barierek po biegu/imprezie. 12.Wymagania co do sposobu świadczenia przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest dokonać rozstawienia barierek zgodnie z dokumentami przedmiotowych barierek oraz wszelkimi obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, 2) Wykonawca każdorazowo po rozstawieniu barierek powiadomi Zamawiającego o gotowości do użytkowania, 3) wykaz osób upoważnionych do kontaktu w imieniu Zamawiającego zawierać będzie załącznik nr 1 do umowy. 13. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przez podwykonawców. 14. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za czynności wykonane przez podwykonawców, również za usterki gwarancyjne. 15. Zamówienie zostało podzielone na 2 części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część zamówienia lub na obie części zamówienia. 16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 17. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 18. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. 19. W niniejszym postępowaniu w ocenie Zamawiającego brak jest czynności do których niezbędne jest wykonywanie pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 108) w związku z czym Zamawiający nie określa na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy, wymagań odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928110-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca wraz z ofertą składa: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 24 ust.1 i 5 pkt 1 Ustawy (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ), 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale 5 ust. 1 pkt 2 SIWZ (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ). Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3) dokumenty, nie będące dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) pełnomocnictwo – jeżeli umocowanie do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty – w oryginale albo w postaci uwierzytelnionej notarialnie kopii, b) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w Rozdziale 7 ust. 1 – w oryginale albo w postaci uwierzytelnionej notarialnie kopii. 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów: a) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w pkt. 1 i 2, b) składa w oryginale pisemne zobowiązania podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ), zawierające w swojej treści, w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, dodatkowo: b.1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b.2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; b.3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; b.4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. c) w przypadku, gdy w pisemnym zobowiązaniu, o którym mowa w lit b), Wykonawca nie zawrze informacji opisanych w lit. b.1)-b.4), Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności informacje opisane w lit. b.1)-b.4). 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ) – w oryginale

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach