Przetargi.pl
DOSTAWA TUSZY, TONERÓW I ATRAMENTÓW DO DRUKAREK I KSEROKOPIAREK

Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego ogłasza przetarg

  • Adres: 20-089 Lublin, ul. Biernackiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 740 86 14 , fax. 81 740 39 34
  • Data zamieszczenia: 2017-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego
    ul. Biernackiego 9
    20-089 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 740 86 14, fax. 81 740 39 34
    REGON: 43099240200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.janbozy.lublin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA TUSZY, TONERÓW I ATRAMENTÓW DO DRUKAREK I KSEROKOPIAREK
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tuszy i tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek z odbiorem pustych, zużytych opakowań, potwierdzone kartą odbioru odpadu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania Zamawiającego w minimalnej konfiguracji, spełniający parametry techniczne i użytkowe zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 3.2. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 3.3. Podane w załączniku ilości asortymentu mają charakter orientacyjny. 3.4. Wykonawcy nie przysługują roszczenia o ilości zapotrzebowane w SIWZ przez Zamawiającego, jeżeli potrzeby wynikające z bieżącej działalności, będą mniejsze. 3.5. Strony dopuszczają możliwość zamian ilościowych poszczególnych pozycji asortymentowych, będących przedmiotem umowy, pod warunkiem, że wartość dostarczonego przedmiotu zamówienia nie może przekroczyć ogólnej wartości umowy. 3.6. W przypadku, gdy produkt będący przedmiotem zamówienia w momencie wyceny nie jest dostępny na rynku, Wykonawca zobowiązany jest do wyceny tego produktu po ostatnio obowiązującej cenie z informacją o planowanym terminie i przyczynie braku dostępności. 3.7. Zamawiający nie wymaga aby całość zamówienia była wykonana samodzielnie przez Wykonawcę. Zlecenie części realizacji podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie tej części. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy i jego pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 3.8. Wykonawca zapewnia bezpłatny transport i rozładunek towaru w miejsce wskazane przez Zamawiającego, tj. Magazyn, położony przy ul. Biernackiego 9, w Lublinie, na własny koszt i ryzyko, po uprzednim kontakcie telefonicznym z przedstawicielami Zamawiającego upoważnionymi do kontaktu, w godzinach od 8.00 do 14.30 w dni robocze (od poniedziałku do piątku). 3.9. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 3.10. Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia: 3.10.1. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone wyroby będą wysokiej jakości oraz że zapewnią kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, zapewniąc należyte bezpieczeństwo, a używanie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje naruszenia i utraty praw gwarancji urządzenia, do którego są przeznaczone. 3.10.2. Asortyment musi posiadać okres przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy od daty przyjęcia towaru przez Zamawiającego. 3.10.3. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego przy dostawie wadliwości towaru lub z krótszym okresem przydatności do użycia niż wskazany w pkt. 3.11.2, nie zostanie on przyjęty, a Wykonawca zobowiązany będzie odebrać i uzupełnić towar na swój koszt w terminie obowiązywania umowy. 3.10.4. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić wraz z dostawą towaru informację o okresie przydatności do użycia danego produktu, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania. 3.10.5. Na zakupiony towar będzie obowiązywać gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego. 3.10.6. W przypadku stwierdzenia wadliwości dostarczonego towaru, w trakcie wykonywania umowy, w okresie gwarancji, Zamawiający zawiadamia Wykonawcę o ujawnieniu wady. W tym przypadku Wykonawca wymieni towar na nowy, wolny od wad, w terminie 5 dni od daty otrzymania zgłoszenia. Wykonawca na własny koszt i odpowiedzialność dokona odbioru wadliwego towaru za pokwitowaniem. Koszt dostawy towaru nowego, wolnego od wad poniesie Wykonawca. 3.10.7. Na zakupiony towar będą obowiązywać uprawnienia z tytułu rękojmi. 3.10.8. Zamawiający wymaga, aby wymienione produkty były dostarczone w oryginalnych, nienaruszonych i nieuszkodzonych opakowaniach producenta, na których powinny być widoczne informacje dotyczące produkcji, terminu przydatności do użycia oraz parametrów technicznych. Nie dopuszcza się opakowań zbiorczych. Każdy produkt musi być zabezpieczony przed działaniem czynników zewnętrznych (wymagane wewnętrzne hermetyczne opakowanie). 3.10.9. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być nowe – oryginalne lub równoważne, bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowe, muszą być kompatybilne ze sprzętem, w którym mają być używane. 3.10.9.1. Za materiały fabrycznie nowe uznawać należy materiały, do których produkcji zostały wykorzystane produkty w 100% nowe, nie prefabrykowane, bez śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie regenerowane i nie poddawane procesowi ponownego napełniania. Wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów (np. bęben światłoczuły, toner, atrament, tusz) muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane, nierefabrykowane, nie wchodzące wcześniej (pierwotnie) w całość ani w części w skład innych materiałów (nieużywane), w szczególności elementy obudowy. 3.10.9.2. Za materiały równoważne uważa się materiały kompatybilne ze sprzętem, do którego są zamówione, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/ tonera, wydajność i jakość druku) w stosunku do typu zamówionego produktu fabrycznie nowego (nowo wytworzonego w całości), nierenegowanego, pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony. 3.10.9.3. Ciężar udowodnienia, iż produkt jest równoważny spoczywa na Wykonawcy, dlatego też w przypadku zaoferowania produktów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Prawo zamówień publicznych wykazać, że oferowany przez niego produkt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Na potwierdzenie tego Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia oświadczenia o posiadaniu raportu z testów wydajności przeprowadzonych zgodnie z normami ISO/IEC, na wezwanie Zamawiającego, tj: - ISO/IEC 19752 – norma dla tonerów monochromatycznych urządzeń laserowych, - ISO/IEC 19798 – norma dla tonerów do kolorowych urządzeń laserowych, - ISO/IEC 10561 – norma dla kardridży do urządzeń igłowych, - ISO/IEC 24711/24712 – norma dla tuszy do urządzeń atramentowych, że oferowane produkty równoważne są w pełni kompatybilne ze sprzętem do którego są przeznaczone o parametrach nie gorszych w stosunku do typu zamawianego produktu stanowiącego przedmiot zamówienia. 3.10.9.4. W przypadku dostarczenia przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych równoważnych Wykonawca gwarantuje: a) zwrot kosztów naprawy urządzenia, jeżeli bezpośrednią przyczyną uszkodzenia lub awarii urządzenia biurowego, stwierdzoną przez autoryzowanego serwisanta, w przypadku sprzętu będącego na gwarancji, będzie zastosowanie dostarczonego materiału eksploatacyjnego; b) zwrot kosztów naprawy urządzenia, jeżeli bezpośrednią przyczyną uszkodzenia lub awarii urządzenia biurowego, stwierdzoną przez firmę, której Zamawiający zleci naprawę, w przypadku sprzętu niebędącego na gwarancji, będzie zastosowanie dostarczonego materiału eksploatacyjnego; c) bezpłatną wymianę urządzenia na nowe, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii będzie zastosowanie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, a naprawa nie przywróci jego pełnej użyteczności; d) w sytuacji, gdy Zamawiający w wyniku zastosowania dostarczonych materiałów eksploatacyjnych utraci gwarancję producenta urządzeń, stwierdzoną przez serwisanta Wykonawca przejmie wszelkie obowiązki gwarancyjne dotyczące urządzeń; e) podstawą do wystąpienia z roszczeniami w stosunku do Wykonawcy będzie protokół stwierdzenia szkody sporządzony przez serwisanta urządzeń oraz faktura wystawiona za naprawę. 3.10.9.5. W przypadku uszkodzeń powstałych w wyniku stosowania materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę, Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia wszelkich kosztów związanych z naprawą urządzeń, które uległy uszkodzeniu, w tym kosztów związanych z wydaniem opinii/ ekspertyzy. Za uszkodzenie urządzenia - Zamawiający uznaje również wylanie się tuszu, zabrudzenie wnętrza urządzenia czy też inne uszkodzenia wynikające z wadliwego działania materiału eksploatacyjnego lub niezgodności materiału eksploatacyjnego ze wskazaną drukarką. 3.10.9.6. Zamawiający dodatkowo żąda, aby w przypadku zaoferowania równoważnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów, kserokopiarek Wykonawca dołączył do oferty na wezwanie Zamawiającego oświadczenia następującej treści: ,,Oświadczamy, że zaoferowane materiały eksploatacyjne zamienne są odpowiednie dla danego rodzaju sprzętu i będą w pełni z nimi współpracowały. W przypadku awarii z winy dostarczonego materiału eksploatacyjnego zobowiązujemy się do naprawy urządzenia w autoryzowanym serwisie i pokrycia w całości szkód, jakie awaria ta spowodowała oraz, że wszelkie wymagane ekspertyzy związane z oceną kwestionowanych, a dostarczonych przez nas materiałów eksploatacyjnych przeprowadzimy na własny koszt” (wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ). 3.10.9.7. Jeżeli w trakcie realizacji umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta drukarek, kserokopiarek, faksów wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy w terminie 48 godzin (w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie (e-mail). Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. 3.10.9.8. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty były oznaczone zgodnie z danymi określonymi w ppkt. 3.11.8. SIWZ. W przypadku braku takiego oznaczenia, Wykonawca przy dostawie towaru, zobowiązany jest przedstawić odpowiednią dokumentację (w języku polskim) potwierdzającą, że dostarczony asortyment spełnia wymagania Zamawiającego. Towar, którego identyfikacja nie będzie w pełni możliwa, nie zostanie przyjęty. 3.10.9.9. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub w całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ (formularz cenowy) – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt. 3.10.9.10. Dowodem zrealizowania dostawy będzie potwierdzenie przyjęcia towaru, dokonane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego po sprawdzaniu ilości, rodzaju i kompletności przedmiotu zamówienia. 3.10.9.11. Do czasu odbioru dostawy przez Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą materiałów ponosi Wykonawca. 3.10.9.12. Brak opisu technicznego dla produktów równoważnych skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy jako niezgodne z SIWZ. 3.10.9.13. Zapłata wynagrodzenia odbywać się będzie w terminie 60 dni od daty każdorazowego otrzymania faktury, przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 3.10.9.14. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca umieścił na fakturze następujące informacje: a) numer umowy, której dotyczy zamówienie, b) miejsce dostawy (SPSzW im. Jana Bożego w Lublinie) c) nazwę produktu zgodną z dostarczonym asortymentem. 3.10.9.15. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określają dokumenty pn. „Projekt umowy dostawy” stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. 3.11. Zamawiający informuje, iż posiada wdrożony system zarządzania środowiskowego, zgodnie z normą ISO 14001.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22600000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. Na potwierdzenie okoliczności określonych w art. 24 ust 1, pkt. 23, w związku z art. 25 ust. 1, pkt. 3) ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, dostarczy Zamawiającemu dokument, o którym mowa w pkt. 7.2. SIWZ, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, tj.: 7.2. oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca składa wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ, Warunek ten powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie. 9.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i takie pełnomocnictwo powinni dołączyć do oferty. 9.2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum lub każdy ze wspólników wchodzących w skład spółki cywilnej oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy wchodzącego w skład konsorcjum lub spółki cywilnej muszą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez tego wykonawcę (konsorcjanta lub wspólnika). 9.3. Zgodnie z art. 141 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 9.4. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 9.5. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa podmiotów występujących wspólnie będzie wówczas załącznikiem do umowy na realizację przedmiotu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach