Przetargi.pl
dostawa trójnoża introligatorskiego oraz hafciarki wieloigłowej na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej Fundacji „Nadzieja- Dzieci” w Zabrzu

Fundacja "Nadzieja - Dzieci" ogłasza przetarg

  • Adres: 41-800 Zabrze, ul. Hagera
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 375 07 70 , fax. 0-32 271 60 46
  • Data zamieszczenia: 2019-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Fundacja "Nadzieja - Dzieci"
    ul. Hagera
    41-800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 0-32 375 07 70, fax. 0-32 271 60 46
    REGON: 27764861100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://fundacjanadziejadzieci.com.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Fundacja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa trójnoża introligatorskiego oraz hafciarki wieloigłowej na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej Fundacji „Nadzieja- Dzieci” w Zabrzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie częściowe nr 1. Dostawa trójnoża introligatorskiego książkowego. Wspólny Słownik Zamówień: 42700000-3 - Maszyny do produkcji wyrobów włókienniczych, odzieży i skóry. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wymogi Zamawiającego). Wymogi ogólne: Urządzenie winno być fabrycznie nowe, wolne od wad, kompletne, oryginalnie zapakowane, nie noszące śladów otwierania. Rok produkcji 2019. Urządzenie winno być dostarczone w ramach autoryzowanej, polskiej dystrybucji. Produkt objęty przedmiotem dostawy winien posiadać deklarację zgodności Conformité Européenne i być oznaczony znakiem „CE” bezpośrednio lub na jego opakowaniu, instrukcji obsługi lub świadectwie gwarancyjnym. Cena winna zawierać dowóz, montaż, przeszkolenie personelu oraz uruchomienie. Rozruch techniczny i technologiczny w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Produkt objęty przedmiotem dostawy winien posiadać pełną dokumentację techniczno-ruchową w języku polskim, instrukcję obsługi i bezpieczeństwa pracy w języku polskim. Produkt objęty przedmiotem dostawy musi być wykonany i dopuszczony do obrotu oraz odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami i normami. Wymogi gwarancyjne: Okres gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia minimum 12 miesięcy od daty protokolarnego odbioru; dłuższy okres gwarancji będzie punktowany w kryterium „gwarancja i rękojmia”. Czas reakcji na usunięcie zgłoszonych awarii/nieprawidłowości pracy urządzenia (od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego do chwili przystąpienia Wykonawcy do ich usunięcia) maksymalnie 24 godziny (licząc od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do15.00 [przykład: jeśli zgłoszenie zostanie wysłane w piątek o godzinie 12.00 a Wykonawca zaoferuje czas w wymiarze 12 godzin, reakcja winna nastąpić najpóźniej do wtorku, do godziny 10.00]; skrócenie czasu reakcji będzie punktowane w kryterium „czas reakcji”. Za skuteczną reakcję będzie uznana wizyta serwisu w miejscu pracy urządzenia (możliwa naprawa na miejscu lub zlecenie serwisowe oddalone w czasie) lub jedynie skuteczna naprawa za pomocą wskazówek telefonicznych, wysłanych pocztą elektroniczną. Wykonawca zapewni w okresie pogwarancyjnym dostępność części zamiennych oraz pełny serwis przedmiotu umowy, przez okres 10 lat licząc od daty zakończenia okresu gwarancji. Dane techniczne: Urządzenie winno być wykonanie w technologii pojedynczego odlewu (bloku) z napędem pneumatyczno – elektrycznym. Urządzenie winno być w pełni zautomatyzowane. Praca urządzenia z prędkością około 17 taktów na minutę. Dostarczone urządzenie winno umożliwiać: ułożenie kilku książek do pojedynczego cięcia oraz do ich wyrównywania w trybie pracy automatycznej; pracę w ręcznym trybie podawania książek; możliwość wydmuchiwania ścinek. Trzy noże o identycznych parametrach. Maksymalny format przed/po obcięciu: 330×330/300×300 mm. Minimalny format przed/po obcięciu: 145×105/139×99 mm. Grubość cięcia: 50 mm. Prędkość1000 cykli/h. Siła docisku od 150kg do 1 tony. Dostarczone urządzenie winno posiadać możliwość automatycznego ustawiania formatów z panelu dotykowego. Pojemność pamięci: minimum 200 prac do zapamiętania. Możliwość współpracy w linii z oklejarką 4-, 7-, 9-szczękową. Urządzenie winno być wyposażone w system oszczędzanie energii (przy braku pracy powyżej 20 minut). Możliwość zastosowania czytników BARCODE. Zadanie częściowe nr 2. Dostawa hafciarki wieloigłowej z dużym polem haftu. Wspólny Słownik Zamówień: 42991100-0 – Maszyny introligatorskie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wymogi Zamawiającego). Wymogi ogólne: Urządzenie winno być fabrycznie nowe, wolne od wad, kompletne, oryginalnie zapakowane, nie noszące śladów otwierania. Rok produkcji 2019. Urządzenie winno być dostarczone w ramach autoryzowanej, polskiej dystrybucji. Produkt objęty przedmiotem dostawy winien posiadać deklarację zgodności Conformité Européenne i być oznaczony znakiem „CE” bezpośrednio lub na jego opakowaniu, instrukcji obsługi lub świadectwie gwarancyjnym. Cena winna zawierać dowóz, montaż, przeszkolenie personelu oraz uruchomienie. Rozruch techniczny i technologiczny w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Produkt objęty przedmiotem dostawy winien posiadać pełną dokumentację techniczno-ruchową w języku polskim, instrukcję obsługi i bezpieczeństwa pracy w języku polskim. Produkt objęty przedmiotem dostawy musi być wykonany i dopuszczony do obrotu oraz odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami i normami. Wymogi gwarancyjne: Okres gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia minimum 12 miesięcy od daty protokolarnego odbioru; dłuższy okres gwarancji będzie punktowany w kryterium „gwarancja i rękojmia”. Czas reakcji na usunięcie zgłoszonych awarii/nieprawidłowości pracy urządzenia (od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego do chwili przystąpienia Wykonawcy do ich usunięcia) maksymalnie 24 godziny (licząc od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do15.00 [przykład: jeśli zgłoszenie zostanie wysłane w piątek o godzinie 12.00 a Wykonawca zaoferuje czas w wymiarze 12 godzin, reakcja winna nastąpić najpóźniej do wtorku, do godziny 10.00]; skrócenie czasu reakcji będzie punktowane w kryterium „czas reakcji”. Za skuteczną reakcję będzie uznana wizyta serwisu w miejscu pracy urządzenia (możliwa naprawa na miejscu lub zlecenie serwisowe oddalone w czasie) lub jedynie skuteczna naprawa za pomocą wskazówek telefonicznych, wysłanych pocztą elektroniczną. Wykonawca zapewni w okresie pogwarancyjnym dostępność części zamiennych oraz pełny serwis przedmiotu umowy, przez okres 10 lat licząc od daty zakończenia okresu gwarancji. Dane techniczne: a) możliwość zastosowania 15 kolorów b) stalowy korpus c) automatyczne powiadomienie o konieczności oliwienia maszyny d) ochrona danych w przypadku zaniku napięcia e) na wyposażeniu kolorowy ekran LCD f) prędkość maks. 1200 ściegów/minutę g) haft na wyrobach gotowych h) pole haftu płaskiego 520x400mm i) pole haftu na czapkach 75x180mm j) czytnik kart pamięci i złącza: COM, USB (dwa porty), LAN k) komunikacja przez wi-fi (możliwość wgrywania dodatkowych programów poprze wi-fi). l) przycisk bezpieczeństwa Obowiązkowe wyposażenie dodatkowe: - możliwość haftowania czapek z daszkiem - stabilna podstawa maszyny, - blat ułatwiający pracę maszyny przy dużych haftach z dużymi tamborkami, - zestaw przyrządów do tamborkowania, - cekiniarki. Dostawa winna obejmować w pakiecie program do sterowania i monitorowania pracy maszyny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42700000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 13.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: W zadaniu częściowym nr 1: 10.000,00 PLN [słownie: dziesięć tysięcy 00/100 PLN]. W zadaniu częściowym nr 2: 2.000,00 PLN [słownie: dwa tysiące 00/100 PLN] 13.2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 26.11.2019r. do godz. 09:00. 13.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Gliwicach: 85 8457 0008 2008 0063 3035 0005. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 13.4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 13.5. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 13.6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. 13.7. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy PZP. 13.8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13.9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Szczegółowy opis oferowanego sprzętu z podaniem nazwy producenta, modelu oraz danych technicznych (w tym wymogów minimum wskazanych w niniejszej SIWZ). Dopuszcza się foldery reklamowe. 2. Certyfikaty – deklaracje zgodności zgodnie z wymogami przedstawionymi w niniejszej SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną