Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90113 Łódź, ul. Traugutta
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 665 03 74, 665 03 70 , fax. 42 665 03 71
- Data zamieszczenia: 2018-09-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Łodzi
ul. Traugutta 25
90113 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 665 03 74, 665 03 70, fax. 42 665 03 71
REGON: 10059875000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lodz.rdos.gov.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa tonerów i materiałów biurowych" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych: - tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego KYOCERA ECOSYS M6035cidn, - materiałów biurowych, Zamówienie podzielone zostało na 2 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, stanowiące Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2024-01-15 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2023-04-05 - Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
Dodano: 2023-04-05 - Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
Dodano: 2023-02-02 - Zakup i sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kopiujących dla jednostek organizacyjnych Powiatu Wieluńskiego i powiatowych osób prawnych.
Dodano: 2023-01-23 - Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2022-11-09 - USŁUGI SERWISOWE ORAZ DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH DLA UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W ŁODZI
Dodano: 2021-06-02 - SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓWEKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK I INNYCH URZĄDZEŃ BIUROWYCHDLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH UNIWERSYTETU ŁÓDZKIEGO
Dodano: 2021-04-10 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.
Dodano: 2021-03-26 - Dostawy tuszy i tonerów dla Pabianickiego Centrum Medycznego Sp. z o. o.
Dodano: 2021-03-01