Główny Inspektorat Ochrony Środowiska ogłasza przetarg
- Adres: 00-922 Warszawa, ul. Wawelska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 8256376, 8258457 , fax. 022 8256376, 8254129
- Data zamieszczenia: 2019-09-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
ul. Wawelska
00-922 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 8256376, 8258457, fax. 022 8256376, 8254129
REGON: 86159300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gios.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa tonerów i akcesoriów do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostawą tuszy, tonerów oraz zakup wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych na potrzeby GIOŚ na 12 miesięcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: Zamawiający nie precyzuje opisu dokonania oceny spełnienia tego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty bądź informacje), że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa sprzętu drukującego i materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy
Dodano: 2020-11-20 - Dostawa tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych w latach 2020-2021 lub do wyczerpania środków
Dodano: 2020-10-27 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta Płocka w 2021 roku.
Dodano: 2020-10-13 - DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH I FAKSÓW NA POTRZEBY ŻANDARMERII WOJSKOWEJ
Dodano: 2020-05-27 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta Płocka w 2020 roku.
Dodano: 2019-12-05 - DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH I FAKSÓW NA POTRZEBY ŻANDARMERII WOJSKOWEJ
Dodano: 2019-06-13 - Sprzedaż oraz sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych do baz HEMS i budynków Lotniczego Pogotowia Ratunkowego
Dodano: 2019-01-28 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta Płocka w 2019 roku
Dodano: 2018-12-28 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2018-10-01 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2018-08-09