Przetargi.pl
DOSTAWA TESTÓW PASKOWYCH DO OZNACZANIA WŁAŚCIWOŚCI FIZYKOCHEMICZNYCH MOCZU ORAZ MATERIAŁÓW KONTROLNYCH I ZUŻYWALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ AUTOMATYCZNEGO ANALIZATORA MOCZU (ANALIZATOR GŁÓWNY) I PÓŁAUTOMATYCZNEGO CZYTNIKA TESTÓW PASKOWYCH (BACK – UP)

Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 37100 Łańcut, ul. Paderewskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 172 240 231 , fax. 172 252 302
  • Data zamieszczenia: 2018-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o.
    ul. Paderewskiego 5
    37100 Łańcut, woj. podkarpackie
    tel. 172 240 231, fax. 172 252 302
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cm-lancut.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA TESTÓW PASKOWYCH DO OZNACZANIA WŁAŚCIWOŚCI FIZYKOCHEMICZNYCH MOCZU ORAZ MATERIAŁÓW KONTROLNYCH I ZUŻYWALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ AUTOMATYCZNEGO ANALIZATORA MOCZU (ANALIZATOR GŁÓWNY) I PÓŁAUTOMATYCZNEGO CZYTNIKA TESTÓW PASKOWYCH (BACK – UP)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „DOSTAWA TESTÓW PASKOWYCH DO OZNACZANIA WŁAŚCIWOŚCI FIZYKOCHEMICZNYCH MOCZU ORAZ MATERIAŁÓW KONTROLNYCH I ZUŻYWALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ AUTOMATYCZNEGO ANALIZATORA MOCZU (ANALIZATOR GŁÓWNY) I PÓŁAUTOMATYCZNEGO CZYTNIKA TESTÓW PASKOWYCH (BACK – UP)” Załącznik Nr 2.1. – formularz asortymentowo – cenowy (zapotrzebowanie na okres 36 miesięcy) – pkt I ppkt 1 zawiera ilość oznaczeń – testów paskowych do oznaczania właściwości fizykochemicznych moczu, które Zamawiający planuje wykonać przy pomocy automatycznego analizatora moczu oraz półautomatycznego czytnika testów paskowych. Ppkt 2 zawiera zapotrzebowanie w mililitrach na mocz kontrolny. W pkt. II. Wykonawcy zobowiązani są do samodzielnego zaoferowania i wyliczenia pozostałych materiałów kontrolnych i zużywalnych, niezbędnych do pracy dzierżawionego automatycznego analizatora moczu oraz półautomatycznego czytnika testów paskowych. Załącznik Nr 2.2. – formularz – cenowy zawiera zestawienie opłat dzierżawnych za automatyczny analizator moczu (analizator główny) oraz półautomatyczny czytnik testów paskowych (back – up). W Załączniku Nr 12 Zamawiający opisał parametry techniczne i warunki wymagane dla automatycznego analizatora moczu (analizator główny) oraz półautomatycznego czytnika testów paskowych (back – up) p. n. „Zestawienie parametrów technicznych i warunków wymaganych”. W załączniku Nr 12 zostały także opisane wymagane warunki dzierżawy, wymagania dotyczące serwisu, jak również parametry techniczne, które będą oceniane w kryterium oceny ofert. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert cząstkowych. W formularzu asortymentowo – cenowym w Załączniku Nr 2.1. oraz w Załączniku Nr 2.2. muszą być uwzględnione wszystkie pozycje. Brak jakiejkolwiek pozycji asortymentowej spowoduje odrzucenie danej oferty przetargowej. 1.Zaoferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia ma spełniać wymagania opisane w niniejszej Specyfikacji. 2.Podane przez Zamawiającego w Załączniku Nr 2.1. w pkt. I w pozycji od 1 i 2 ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 36 miesięcy i służą do obliczenia ceny oferty, tzn. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy, ponieważ Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości w danym asortymencie tj. w pozycjach w zależności od potrzeb i nieprzewidzianych sytuacji z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia wartości umowy. 3.Zmniejszenie ilości przedmiotu umowy w Załączniku Nr 2.1. w pozycji 1 i 2 przez Zamawiającego nie spowoduje żadnych konsekwencji finansowo – prawnych. 4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7) Ustawy. 6.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw podwykonawców. 7.Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 3a Ustawy (zatrudnienie na umowy o pracę). 8.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 9.Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 10.Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 11.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 12.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na zrealizowanie dostaw będących przedmiotem zamówienia. Termin wykonania zamówienia: 1.Dostawy przedmiotu zamówienia, czyli testów paskowych do oznaczania właściwości fizykochemicznych moczu oraz materiałów kontrolnych i zużywalnych do automatycznego analizatora moczu oraz półautomatycznego czytnika testów paskowych odbywać się będą stosownym transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy do „Centrum Medycznego w Łańcucie” Sp. z o. o., ul. Paderewskiego 5, 37 – 100 Łańcut z dopiskiem „Laboratorium”. 2.Dostawy przedmiotu zamówienia tj. testów paskowych do oznaczania właściwości fizykochemicznych moczu oraz materiałów kontrolnych i zużywalnych do automatycznego analizatora moczu oraz półautomatycznego czytnika testów paskowych odbywać się będą stosownym przez okres 36 miesięcy począwszy od pierwszego dnia obowiązywania umowy w dni robocze w godzinach od 8.00 do 14.00. 3.Zamawiający ustala, że dniami roboczymi są to dni od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00 z wyłączeniem sobót i niedziel oraz określonych ustawą świąt. 4.Minimalnym terminem dostawy przedmiotu zamówienia, czyli testów paskowych do oznaczania właściwości fizykochemicznych moczu oraz materiałów kontrolnych i zużywalnych do automatycznego analizatora moczu oraz półautomatycznego czytnika testów paskowych to dwa dni robocze, natomiast maksymalny termin dostawy to pięć dni roboczych. 5.Termin dostawy liczony jest w następnym dniu roboczym od dnia złożenia zamówienia. 6.Zamówienia będzie składał Kierownik Magazynu lub Kierownik Działu Diagnostyki Laboratoryjnej lub Zastępca Kierownika Działu Diagnostyki Laboratoryjnej ds. mikrobiologii lub inna upoważniona osoba w formie pisemnej za pomocą faksu lub drogą elektroniczną. 7.Automatyczny analizator moczu oraz półautomatyczny czytnik testów paskowych Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w terminie do czterech tygodni od daty podpisania umowy dzierżawy w dni robocze. Termin płatności: 1.Płatność za realizację cząstkową, tj. za dostawę testów paskowych do oznaczania właściwości fizykochemicznych moczu oraz materiałów kontrolnych i zużywalnych do automatycznego analizatora moczu (analizator główny) oraz półautomatycznego czytnika testów paskowych (back – up) będzie dokonywana przelewem w terminie do 30 dni po dostawie towaru do „Centrum Medycznego w Łańcucie” Sp. z o. o. do Laboratorium. 2.Płatności za dzierżawę automatycznego analizatora moczu oraz za dzierżawę półautomatycznego analizatora moczu będą realizowane w co miesięcznych ratach przez okres 36 miesięcy począwszy od pierwszego miesiąca „z dołu”, po miesiącu w którym Wykonawca dokona oddania automatycznych analizatorów moczu do eksploatacji. Wszystkie płatności dokonywane będą w terminie do 30 dni po przedłożeniu poprawnie wystawionych w formie oryginałów faktur VAT Zamawiającemu przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny. Zamawiający wymaga od Wykonawców złożenia oświadczenia, o którym mowa w rozdziale X pkt A. ppkt 1 (Załącznik Nr 3).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymaganie dokumenty i oświadczenia: A.Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia: 1.Zgodnie z art. 25a ust. 1 pkt 1, ust. 3 pkt 2 Ustawy – Prawo zamówień publicznych do oferty każdy z Wykonawców zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 3, w którym Wykonawca wstępnie potwierdzi, że: 1)nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. pkt 12 – 22 Ustawy Pzp, 2)spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 – Ustawy Pzp. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 Ustawy – Prawo zamówień publicznych. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, każdy z Wykonawców zobowiązany jest złożyć oświadczenie o wspólnym ubieganiu się o zamówienie. Złożone oświadczenie ma potwierdzić, spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wskaże spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawcy zmieścili informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. A. ppkt. 1. Specyfikacji, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu. Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 – 6 Ustawy, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest złożyć oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 Specyfikacji, stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. członkowie konsorcjum, przedsiębiorcy prowadzący działalność w formie spółki cywilnej itp.) są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy. 2.Każdy z Wykonawców w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (informacje z sesji otwarcia ofert) zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1. pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4. B.Wykaz innych wymaganych dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą, brak których spowoduje odrzucenie oferty: 1.Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY – Załącznik Nr 1 do oferty. 2.Wypełniony formularz asortymentowo – cenowy – Załącznik Nr 2.1. do oferty. 3.Wypełniony formularz cenowy – Załącznik Nr 2.2. do oferty. 4.Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku (Dz. U. z dnia 27 lipca 2016 r. poz. 1126) w celu potwierdzenia, że dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda od Wykonawców złożenia takich opisów lub fotografii lub innych podobnych materiałów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę. W dokumentach tych powinny być zawarte informacje potwierdzające jednoznacznie zgodność zaoferowanych produktów, tj. zgodność zaoferowanego automatycznego analizatora moczu (analizator główny) i półautomatycznego czytnika testów paskowych (back – up) z opisem przedmiotu zamówienia określonego w Załączniku Nr 12. Dokumenty te powinny być sporządzone przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela – Załącznik Nr 5 do oferty. 5.Aktualne certyfikaty, potwierdzające, że produkty zaoferowane przez Wykonawcę w formularzu asortymentowo – cenowym, czyli w Załączniku Nr 2.1. są wyrobami medycznymi i posiadają aktualne dopuszczenia do obrotu i używania dla wyrobów medycznych zgodnie z Ustawą z dnia 17 stycznia 2017 roku o wyrobach medycznych /t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 211/ – Załącznik Nr 6 do oferty. Dokumenty te powinny być złożone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski. W przypadku, gdy dane produkty nie są wyrobami medycznymi należy przedstawić oświadczenie, że produkty nie są wyrobami medycznymi i nie podlegają w/w przepisom – Załącznik Nr 6 a do oferty. 6.Aktualne dokumenty potwierdzające, że zaoferowany automatyczny analizator moczu (analizator główny) i półautomatyczny czytnik testów paskowych (back – up) jest dopuszczony do użytkowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i Unii Europejskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami i posiadają np. deklaracja zgodności i oznakowanie znakiem CE, tzn., że zaoferowany automatyczny analizator moczu i półautomatyczny czytnik testów paskowych ma posiadać wymogi zgodnie z Ustawą z dnia 17 stycznia 2017 roku o wyrobach medycznych /t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 211/ – Załącznik Nr 7 do oferty. Dokumenty te powinny być złożone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski. 7.Aktualne karty charakterystyk substancji niebezpiecznych – Załącznik Nr 8 do oferty. Dokumenty te należy złożyć w formie oryginałów lub kopii poświadczonych „za zgodność z oryginałem”. Dokumenty te należy złożyć do produktów zaoferowanych w formularzu asortymentowo – cenowym (w Załączniku Nr 2.1.). W przypadku, gdy zaoferowany produkt nie posiada substancji niebezpiecznej należy przedłożyć oświadczenie informujące, że dany produkt nie posiada w swym składzie substancji niebezpiecznej (oświadczenie należy dołączyć w formie oryginału) – Załącznik Nr 8 a do oferty. Zamawiający dopuszcza, aby karty charakterystyk substancji niebezpiecznych były dostarczone osobno w formie książkowej i mogą być one np. zbindowane i podpisane tylko na pierwszej stronie. Dokumenty wymienione w ppkt. od 4 do 7 do Wykonawca może złożyć w formie oryginałów lub kopii poświadczonych „za zgodność z oryginałem”, a sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 8.Pełnomocnictwo do podpisania oferty oraz składania wyjaśnień jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie „za zgodność z oryginałem”. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone – Załącznik Nr 10 do oferty. 9.Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom – – Załącznik Nr 11 do oferty (jeżeli dotyczy). Dokument ten Wykonawca zobowiązany jest sporządzić we własnym zakresie. 10.Wypełniony Załącznik Nr 12 do oferty – „Zestawienie parametrów technicznych i warunków wymaganych”. Poświadczenia „za zgodność z oryginałem” dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie „za zgodność z oryginałem” powinno być w formie pisemnej. Wszystkie dokumenty winny być podpisane przez osobę/y uprawnioną/e lub upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, a dokumenty załączone w formie kserokopii muszą być potwierdzone przez Wykonawcę „za zgodność z oryginałem”. Składając dokumenty w formie kserokopii należy wpisać słowa np.: „poświadczam za zgodność z oryginałem” lub „za zgodność z oryginałem” – „data” i podpisać. W przypadku przedstawienia kopii nieczytelnej lub budzącej wątpliwości, co do jej prawdziwości Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach