Przetargi.pl
Dostawa testów paskowych do analizy moczu wraz z dzierżawą analizatora

Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 50-403 Wrocław, ul. Dobrzyńska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 717 747 790 , fax. 717 747 790
  • Data zamieszczenia: 2020-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej
    ul. Dobrzyńska
    50-403 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 717 747 790, fax. 717 747 790
    REGON: 93026615200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzynska.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa testów paskowych do analizy moczu wraz z dzierżawą analizatora
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa testów paskowych do analizy moczu wraz z dzierżawą analizatora oraz materiałów kontrolnych, kalibracyjnych i zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został ujęty w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym załącznik od nr 2 do s.i.w.z. i Zestawieniu parametrów techniczno-użytkowych sprzętu i odczynników, stanowiącym załącznik nr 3 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do s.i.w.z. 2.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości odczynników niż maksymalne zapotrzebowanie określone w załączniku 2 do s.i.w.z., jednak minimalny zakres zamówienia nie będzie niższy niż 70%.5. Miejsce dostaw: Laboratorium (pok. 302), znajdujący na III piętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu. 6. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) wydzierżawienia Zamawiającemu aparatu do analizy moczu, zwanego w dalszej części „sprzętem” 1.1) wymieniony sprzęt musi być wolny od wad prawnych i fizycznych, pracować na zamawianych odczynnikach, 1.2) wymagania określone w załączniku nr 3 do s.i.w.z. należy traktować jako wymagania minimalne stawiane przez Zamawiającego dla oferowanego sprzętu, 1.3) w cenie oferty zapewni serwis w siedzibie Zamawiającego oraz wsparcie techniczne na warunkach określonych w projekcie umowy, 1.4) w cenie oferty Wykonawca zapewni szkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi zaoferowanego sprzętu. 2) sukcesywnych dostaw do siedziby Zamawiającego testów kompatybilnych z oferowanym sprzętem lub dedykowanych przez producenta do oferowanego sprzętu, zwanych dalej „odczynnikami”, spełniających następujące wymagania: 2.1) oferowane odczynniki muszą być w ilości zabezpieczającej wykonanie ilościowe wszystkich „oznaczeń” wykazanych w załączniku nr 2 do s.i.w.z. Przez „oznaczenie” Zamawiający rozumie badanie u pacjenta + kontrole wewnętrzne (codziennie na dwóch poziomach) + okresowe kontrole zewnętrzne (sprawdziany jakości). 2.2) oferowane odczynniki muszą posiadać terminy ważności gwarantujące optymalne wykorzystanie zamawianych produktów tj. minimum 6 miesięcy od daty ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego- oferowane odczynniki muszą spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. 2.3) oferowane odczynniki muszą spełniać wymagania zasadnicze określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro oraz załącznikach do wymienionego rozporządzenia. 7. Ponadto Zamawiający wymaga od Wykonawcy: 1) wypełnienia formularza asortymentowo-cenowego stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nie wypełnienie wszystkich pól skutkować będzie odrzuceniem oferty. W przypadku niepodzielności ilości oznaczeń w opakowaniu, należy zaokrąglić je w górę do pełnego opakowania, 2) wypełnienia załącznika nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Zestawienie parametrów techniczno-użytkowych sprzętu i odczynników, nie wypełnienie wszystkich pól (ze szczególnym wskazaniem na kolumnę zawierającą opis parametrów oferowanych) skutkować będzie odrzuceniem oferty, 3) wyszczególnienia w załączniku nr 2 oraz skalkulowania wystarczającej ilości odczynników, oraz i innych materiałów kalibracyjnych, kontrolnych i eksploatacyjnych jeśli są konieczne do wykonywania badań na zaoferowanym sprzęcie. W przypadku nieuwzględnienia choćby jednego elementu lub zaniżenia ilości asortymentu w stosunku do zapotrzebowania, Wykonawca na własny koszt dostarczy dany element lub brakującą ilość towaru, 4) konfekcjonowania odczynników z uwzględnieniem ich optymalnego wykorzystania. W przypadku materiałów kontrolnych wymagana ta sama seria przynajmniej w okresie jednego roku. Ilości odczynników i materiałów zużywalnych skalkulowane do realnego ich zużycia z uwzględnieniem częstotliwości wykonywanego badania, ilości i stabilności odczynnika po otwarciu (na pokładzie analizatora, w lodówce lub temp. pokojowej) oraz częstotliwości kalibracji. Wszystkie badania wykonywane są przez 5 dni w tygodniu, średnio do godziny 16-tej. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został ujęty w załączniku nr 2 do s.i.w.z. i załączniku nr 3 do s.i.w.z. a szczegółowe warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa dodatkowo projekt umowy, stanowiący załącznik nr 6 do s.i.w.z.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz Oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do s.i.w.z. - wypełniony przez Wykonawcę, 2) Formularz asortymentowo-cenowy, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do s.i.w.z. - wypełniony przez Wykonawcę, 3) Zestawienie parametrów techniczno-użytkowych sprzętu i odczynników, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do s.i.w.z. - wypełniony przez Wykonawcę, 4) Oświadczenie Wykonawcy, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do s.i.w.z. – wypełnione przez Wykonawcę, 5) Pełnomocnictwo do złożenia (podpisania) oferty i jej załączników w imieniu Wykonawcy - jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwo winno być przedłożone w formie oryginału opatrzone podpisem mocodawcy lub odpisu poświadczonego notarialnie. 6) Katalog/ prospekt / folder w języku polskim dla każdego zaoferowanego produktu zawierający opis potwierdzający wymagania postawione przez Zamawiającego w załączniku nr 2.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach