Miasto Białystok ogłasza przetarg
- Adres: 15-950 Białystok, Słonimska
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 869 62 49 , fax. 85 869 62 65
- Data zamieszczenia: 2017-03-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
Słonimska 1
15-950 Białystok, woj. podlaskie
tel. 85 869 62 49, fax. 85 869 62 65
REGON: 000515000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA MIASTA BIAŁYSTOK - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych, wykonanych przez Wykonawcę zgodnie z warunkami określonymi w: 1) ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz.U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.), 2) Załączniku Nr 8 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz.U. z 2016 r. poz. 1038), 3) Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2012 r. poz. 585). 2. Zakres dostawy obejmuje : 1) tablice zwyczajne, indywidualne i zabytkowe : a) samochodowe - max. ilość 60.000 kpl. b) motocyklowe - max. ilość ok. 3.000 szt. c) motorowerowe - max. ilość 500 szt. d) na przyczepy i naczepy – max. ilość 500 szt. 2) tablice tymczasowe : a) samochodowe - max. ilość 300 kpl. b) motocyklowe - max. ilość 20 szt. c) motorowerowe - max. ilość 20 szt. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również protokolarny odbiór, zniszczenie przez pocięcie i złomowanie wycofanych, zużytych tablic rejestracyjnych. 4. Warunki dostawy: 1) Dostawa tablic rejestracyjnych partiami, wg zamówienia w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego. 2) Dostawa tablic rejestracyjnych - każdej zamówionej partii - na koszt Wykonawcy bezpośrednio do Departamentu Obsługi Mieszkańców Urzędu Miejskiego ul.J.K.Branickiego 3/5 w Białymstoku. Opakowanie winno gwarantować prawidłowy transport i przechowywanie. 3) Termin dostawy wtórników tablic oraz tablic rejestracyjnych indywidualnych - w ciągu trzech dni roboczych od dnia zamówienia. 4) W razie zmiany przepisów dotyczących wzoru tablic, w czasie trwania umowy, wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dostosowania produkcji tablic do wymogów określonych przepisami. 5. Reklamowanie braków ilościowych i jakościowych dostarczonej partii materiałów odbywać się będzie drogą elektroniczną. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30195000-2
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie i dostaw tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Grajewie w latach 2021 - 2023
Dodano: 2020-11-30 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Wysokiem Mazowieckiem, w latach 2020 – 2022
Dodano: 2020-01-27 - Dostawa tablic rejestracyjnych dla Miasta Białystok
Dodano: 2019-12-23 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych
Dodano: 2019-10-24 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych
Dodano: 2019-10-03 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wysokiem Mazowieckiem
Dodano: 2017-01-27