Powiat Śremski ogłasza przetarg
- Adres: 63-100 Śrem, Adama Mickiewicza
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 612 837 001 , fax. 612 829 321
- Data zamieszczenia: 2018-10-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Śremski
Adama Mickiewicza 17
63-100 Śrem, woj. wielkopolskie
tel. 612 837 001, fax. 612 829 321
REGON: 631257928 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-srem.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Śremie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, wyprodukowanych przez Wykonawcę, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017r. poz. 1260 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017r. w sprawie rejestracji i oznakowania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017r. poz. 2355 z późn. zm.) oraz wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych ( Dz. U. z 2018 poz. 1751) tablic rejestracyjnych, w okresie od 1 stycznia 2019r. do 31 grudnia 2021r., w szacowanych poniżej rodzajach i ilościach: 1) tablice rejestracyjne samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe, w tym na przyczepy i tablice tymczasowe – 32000 szt. 2) tablice rejestracyjne motocyklowe (dwurzędowe) – 1500 szt. 3) tablice rejestracyjne motorowerowe – 1000 szt. 4) tablice rejestracyjne zabytkowe – 100 szt. 5) tablice rejestracyjne indywidualne - 40 szt., 6) tablice rejestracyjne samochodowe zmniejszone – 300 szt. 7) wtórniki tablic samochodowych jednorzędowych i dwurzędowych, w tym przyczepy i tablice tymczasowe - - 700 szt., 8) wtórniki tablic motocyklowych (dwurzędowych) - 120 szt., 9) wtórniki tablic motorowerowych - 30 szt., 10) wtórniki tablic zabytkowych – 15 szt., 11) wtórniki tablic indywidualnych – 15 szt., 12) wtórniki tablic samochodowe zmniejszone – 20 szt. Ogółem w przybliżeniu 35840 szt. 2. Ilości poszczególnych tablic zostały określone szacunkowo i służą wyłącznie do porównania i oceny złożonych ofert. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nabywania poszczególnych rodzajów tablic w ilościach odpowiadających zapotrzebowaniu. 3. Wykonanie i dostarczenie tablic odbywać będzie się sukcesywnie, zgodnie z cenami jednostkowymi zaproponowanymi przez Wykonawcę w ofercie, partiami w terminie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie nie dłuższym niż 7 dni, za wyjątkiem wtórników tablic, które będą dostarczane w terminie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie nie dłuższym niż 5 dni od chwili złożenia przez Zamawiającego pisemnego zapotrzebowania określającego rodzaj i ilość tablic (przesłanego e-mailem). 4. Tablice muszą być w paczkach oznaczonych numerami serii tablic. 5. Faktyczna liczba tablic będzie zależna od bieżących potrzeb Zamawiającego, a określona w ofercie cena nie może (w razie mniejszych potrzeb) być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy. 6. Przedmiot zamówienia obejmuje również odbiór własnym transportem Wykonawcy z siedziby Zamawiającego wycofanych tablic rejestracyjnych oraz ich zniszczenie. 7. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): CPV 34928470-3 Elementy oznakowania CPV 30195000-2 Tablice - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928470-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż: legitymuje się aktualnym zaświadczeniem Marszałka Województwa, właściwego ze względu na siedzibę Wykonawcy, o dokonaniu wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o których mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r.- Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2017r., poz. 1260 z późn. zm.)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz innych dokumentów składanych przez wykonawcę do oferty: 1) wypełniony formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz, 2) odpowiednie pełnomocnictwa - tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale IX ust. 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział XVIII ust. 2 siwz)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji w Starostwie Powiatowym w Pleszewie w latach 2021 – 2022.
Dodano: 2020-11-26 - Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji w Starostwie Powiatowym w Pleszewie w latach 2021 – 2022
Dodano: 2020-11-05 - Dostawa, wyprodukowanych przez Wykonawcę, tablic rejestracyjnych.
Dodano: 2020-10-14 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych z blachy aluminiowej oraz odbiór i zniszczenie poprzez pocięcie i złomowanie wycofanych z eksploatacji zużytych tablic rejestracyjnych
Dodano: 2019-10-07 - Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji w Starostwie Powiatowym w Pleszewie w latach 2018 – 2020.
Dodano: 2018-09-12 - Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji w Starostwie Powiatowym w Pleszewie w latach 2018 – 2020.
Dodano: 2018-08-23 - „Plażojada-Szlakiem Trzech Jezior: Rusałka, Strzeszynek, Kiekrz”etap III - Oznakowanie
Dodano: 2018-06-11