Przetargi.pl
Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Wągrowcu

Powiat Wągrowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 62-100 Wągrowiec, ul. Kościuszki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 680 500 , fax. 672 627 888
  • Data zamieszczenia: 2020-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wągrowiecki
    ul. Kościuszki 15
    62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie
    tel. 672 680 500, fax. 672 627 888
    REGON: 57079949600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wagrowiec.pl; www.bip.wagrowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Wągrowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest produkcja i sukcesywna dostawa niżej wymienionych tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Wągrowcu: 1) tablice rejestracyjne zwyczajne: a) samochodowe 2 szt. jednorzędowe – 15000 kpl. b) samochodowe 1 szt. jednorzędowa + 1 szt. dwurzędowa – 200 kpl. c) samochodowe 1 szt. jednorzędowa (przyczepy) – 1500 szt. d) samochodowe 1 szt. dwurzędowa (przyczepy) – 400 szt. e) motocyklowe dla motocykli – 1300 szt. f) motocyklowe dla ciągników rolniczych – 1000 szt. g) motorowerowe – 800 szt. h) zmniejszone – wszystkie rodzaje – 60 szt. i) zielone samochodowe 2 szt. jednorzędowe – 20 kpl. j) zielone motocyklowe – 30 szt. k) zielone motorowerowe – 30 szt. 2) tablice indywidualne: a) samochodowe 2 szt. jednorzędowe – 30 kpl. b) samochodowe 1 szt. jednorzędowa + 1 szt. dwurzędowa – 20 kpl. c) motocyklowe dla motocykli – 20 szt. d) zielone samochodowe – 10 szt. e) zielone motocyklowe – 10 szt. 3) tablice zabytkowe: a) samochodowe 2 szt. jednorzędowe – 30 kpl. b) samochodowe 1 szt. jednorzędowa + 1 szt. dwurzędowa – 20 kpl. c) motocyklowe – 20 szt. 4) tablice tymczasowe: a) samochodowe 2 szt. jednorzędowe – 200 kpl. b) samochodowe 1 szt. jednorzędowa – 40 szt. c) motocyklowe – 40 szt. d) motorowerowe – 20 szt. 5) tablice dodatkowe: a) samochodowe – 100 szt. b) zabytkowe – 10 szt. c) indywidualne samochodowe – 10 szt. d) zmniejszone – 10 szt. e) zielone – 10 szt. f) zmniejszone zielone – 10 szt. g) indywidualne zielone – 10 szt. 6) wtórniki tablic różnego rodzaju – 300 szt. 2. Podane w pkt 2 ilości tablic rejestracyjnych stanowią szacunkowe ilości poszczególnych rodzajów tablic jakie Zamawiający będzie zamawiał w ramach zawartej z Wykonawcą umowy. Podane ilości stanowią wyłącznie informację dla Wykonawcy w celu przygotowania oferty i nie mogą w przyszłości stanowić podstawy do wnoszenia przez niego jakichkolwiek roszczeń. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nabywania poszczególnych rodzajów tablic w ilościach odpowiadających rzeczywistym jego potrzebom. Faktyczne ilości zamawianych tablic mogą różnić się od podanych ilości. Ilość tablic, która zostanie dostarczona Zamawiającemu jest uzależniona od wielkości zapotrzebowania na nowe rejestracje lub wymianę tablic. 3. Wykonawca będzie dostarczał, na podstawie składanych przez Zamawiającego faksem lub e-mailem zamówień, tablice rejestracyjne w terminie 5 dni roboczych od momentu otrzymania zamówienia, a wtórniki tablic oraz tzw. "tablice dodatkowe na bagażnik" w terminie 2 dni roboczych od momentu otrzymania zamówienia. Zamawiający każdorazowo określi w zamówieniu ilość, rodzaj tablic rejestracyjnych i wtórników tablic. 4. Wykonawca będzie dostarczał tablice rejestracyjne na własny koszt i własne ryzyko do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Wągrowcu, ul. Kościuszki 53D. 5. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru, z siedziby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Wągrowcu, i do zniszczenia na własny koszt, nie rzadziej niż raz na kwartał, wycofanych z eksploatacji oraz uszkodzonych tablic rejestracyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44423400-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest uprawniony do produkcji tablic rejestracyjnych oraz wtórników tablic rejestracyjnych na podstawie wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75a ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 110 ze zm.), prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ); 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, z Wykonawcami którzy złożyli oferty w postępowaniu, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2017 r. poz. 229). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w Załączniku nr 6 do SIWZ. Oświadczenie należy przekazać w oryginale. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa każdy z tych Wykonawców; oraz w uzasadnionych przypadkach: 3. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę; 4. Dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 5. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach