Przetargi.pl
Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Lubelskim oraz odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych.

Zarząd Powiatu w Tomaszowie Lubelskim ogłasza przetarg

  • Adres: 22600 Tomaszów Lubelski, ul. Lwowska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 642 587
  • Data zamieszczenia: 2017-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Tomaszowie Lubelskim
    ul. Lwowska 68
    22600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie
    tel. 846 642 587
    REGON: 95037173200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-tomaszowski.com.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Lubelskim oraz odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Lubelskim oraz odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych.2.Dostawa tablic obejmuje:Tablice samochodowe jednorzędowe - 16 000 kpl,Tablice samochodowe jedno + dwurzędowe - 500 kpl,Tablice do przyczep jednorzędowe - 2500 szt,Tablice do przyczep dwurzędowe - 145 szt,Tablice samochodowe tymczasowe jednorzędowe - 100 kpl,Tablice samochodowe tymczasowe jedno i dwurzędowe - 10 kpl,Tablice samochodowe zabytkowe jednorzędowe - 10 kpl,Tablice samochodowe indywidualne jednorzędowe - 10 kpl,Tablice motocyklowe i ciągnikowe - 2500 szt,Tablice motocyklowe i ciągnikowe tymczasowe - 20 szt,Tablice motorowerowe - 1500 szt,Tablice motorowerowe tymczasowe - 5 szt. Razem 16 630 kpl. i 6 670 szt. 3.Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z wzorami i warunkami technicznymi określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz.U. z 2016 r. poz. 1038).4.Produkcja i dystrybucja tablic rejestracyjnych musi spełniać wymagania wynikające z rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2012 r. poz. 585).5.Oferowane i dostarczone tablice rejestracyjne muszą posiadać aktualne certyfikaty dla tablic objętych zamówieniem, wydane przez Instytut Transportu Samochodowego w Warszawie, do których przedłożenia Wykonawca będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy. 6.Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane tablice – 3 lata. 7.Odbiór zużytych tablic rejestracyjnych – szacunkowa ilość zużytych tablic rejestracyjnych w okresie realizacji zamówienia: ok. 25 000 szt.8.Wykonawca zobowiązany jest do okresowego odbioru od Zamawiającego i zapewnienia właściwego transportu i kasacji złomowanych tablic rejestracyjnych zgodnie z wymaganiami określonymi przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1987 ze zm.). 9.Wykonując czynności wymienione w pkt. 8 Wykonawca zobowiązany jest posiadać aktualne zezwolenia właściwych organów na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami. 10.Wykonawca będzie dostarczał nowe tablice rejestracyjne odpowiednio opakowane folią i odbierał tablice złomowane, wycofane z użytkowania środkiem transportu na własny koszt w terminach uzgodnionych z zamawiającym. 11.Realizacja dostaw tablic:1) zamawiający wymaga, aby dostawa tablic rejestracyjnych realizowana była sukcesywnie i winna następować w terminie nie dłuższym niż 4 dni roboczych od otrzymania zamówienia telefonicznie, faksem lub e-mailem i potwierdzonego pisemnie.2) dostawa wtórników tablic rejestracyjnych winna następować w terminie nie dłuższym niż 3 dni od otrzymania zamówienia telefonicznie, faksem lub e-mailem i potwierdzonego pisemnie.3) dostawa awaryjna (w ilości max.do 100 szt) winna następować w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od chwili złożenia zamówienia drogą telefoniczną, faksem lub e-mailem i potwierdzenia pisemnego.12. Wykonawca zobowiązuje się do uwzględnienia ewentualnych zmian w przepisach, dotyczących sposobu produkcji i wzoru tablic, jakie zostaną wprowadzone w trakcie trwania niniejszej umowy i dostosowywania produkowanych tablic do ich wymogów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44423400-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ww. warunek, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do produkcji tablic rejestracyjnych, zgodnie z wymogami art. 75a ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2017 r. poz. 1260 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W terminie 3 dni od dnia opublikowania na stronie internetowej zamawiającego http://sptomaszowlubelski.bip.lubelskie.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, wykonawca zobowiązany jest do przekazania zamawiającemu informacji o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca, który nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć informację o braku przynależności do grupy kapitałowej wraz z ofertą. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza lub mocodawcę) należy dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach