Powiat Lipnowski ogłasza przetarg
- Adres: 87-600 Lipno, ul. Sierakowskiego 10B
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 054 2872039 , fax. 054 2872039
- Data zamieszczenia: 2009-12-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Lipnowski
ul. Sierakowskiego 10B 10B
87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 054 2872039, fax. 054 2872039
REGON: 91086972000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa tablic rejestracyjnych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa następujących tablic rejestracyjnych: - Tablice samochodowe max. do 5000 kompletów:przód i tył jednorzędowe; przód jednorzędowe, tył dwurzędowe - Tablice motocyklowe max. do 100 sztuk - Tablice ciągnikowe max. do 400 sztuk - Tablice do przyczep max. do 350 sztuk jednorzędowe; dwurzędowe - Tablice motorowerowe max. do 500 sztuk - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349900003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł /słownie: trzy tysiące złotych 00/100 groszy/ Wadium należy wnieść, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych -przed upływem terminu składania ofert określonym w punkcie 11 SIWZ. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego, tj. na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Lipnie w Banku Spółdzielczym w Lipnie nr 44 9542-0008-2001-0000-4008-0005. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Dokument potwierdzający wniesienia wadium powinien być załączony do oferty lub okazany w momencie otwarcia ofert. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się podmioty, które: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Spełnienie przez wykonawcę powyższych warunków będzie oceniane na podstawie dokumentów załączonych do oferty wskazanych w punkcie 6 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentacji druk oferty stanowiący załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ b.wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji oświadczenie zgodne z art.22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2007 r. Nr 233, poz.1655 z póź. zm./-załącznik Nr 3 do SIWZ c.aktualny opis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- w przypadku wykonawców działających w formie spółki cywilnej obowiązek przedłożenia w/w dokumentów dotyczy wszystkich wspólników spółki e.pełnomocnictwo potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę i wszystkie załączniki, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie f.koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lipnowski.powiat.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- zakup wraz dostawą i montażem znaków aktywnych na skrzyżowaniu alei Niepodległości z ulicą Wojska Polskiego oraz ulicą Prymasa Józefa Glempa w Inowrocławiu
Dodano: 2016-04-29 - Zakup wraz z dostawą znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu
Dodano: 2016-02-19 - Zakup wraz z dostawą znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu
Dodano: 2015-11-25 - Zakup wraz z dostawą znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu
Dodano: 2015-04-28 - Dostawa tablic rejestracyjnych
Dodano: 2010-12-13