Przetargi.pl
Dostawa tablic rejestracyjnych

Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 288 81 00 , fax. 42 719 08 16
  • Data zamieszczenia: 2015-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego
    ul. Sadowa 6A 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 42 288 81 00, fax. 42 719 08 16
    REGON: 47206842300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tablic rejestracyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i dostawę fabrycznie nowych, kompletnych tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów, wykonanych zgodnie z wytycznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Rozwoju z dnia 11 lipca 2014 r. ( Dz. U. z 2014r., poz. 1522 ze zm.) w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów posiadające wymagany prawem certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi. 2. Zakres i wielkość przedmiotu zamówienia. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje następujące zapotrzebowanie Tablice samochodowe jednorzędowe szt. 70 000 Tablice samochodowe dwurzędowe szt. 1 500 Tablice do przyczep jednorzędowe szt. 1 500 Tablice do przyczep dwurzędowe szt. 500 Tablice motocyklowe, ciągnikowe szt. 3 000 Tablice motorowerowe szt. 3 000 3. Wykaz tablic przedstawiony w tabeli powyżej zawiera tablice zwyczajne, tymczasowe, badawcze, indywidualne, zabytkowe i wtórniki każdego rodzaju. 4. Podane przez Zamawiającego ilości zapotrzebowania na tablice rejestracyjne są wielkościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu, przy czym Zamawiający gwarantuje, że przedmiotowe zmiany ilościowe nie spowodują obniżenia wartości umowy o więcej niż 35% umówionej kwoty. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. 5. Wskazane ilości poszczególnych rodzajów tablic są podstawą do prawidłowego porównania i badania ofert złożonych w postępowaniu. Umowa zostanie zawarta do kwoty jaka Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia. Rozliczanie następować będzie na podstawie cen jednostkowych podane w treści formularza ofertowego. 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na wyprodukowane tablice rejestracyjne udzielił Zamawiającemu gwarancji jakości na okres 36 miesięcy licząc od dnia wydania tablic. W razie stwierdzenia wad tablic w okresie gwarancji i rękojmi, Zamawiający zawiadomi o tym na piśmie Wykonawcę, który będzie zobowiązany do ich bezpłatnego usunięcia w terminie 7 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia. Wykonawca będzie zobowiązany do odbioru na własny koszt wadliwych tablic i dostarczenia ich do Zamawiającego na własny koszt, wolnych od wad. W terminie wskazanym przez Zamawiającego. 7. Wykonawca, z którym Zamawiający będzie zawierał umowę o zamówienie publiczne zobowiązany będzie do przedłożenia aktualnego certyfikatu zgodności tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi przed zawarciem umowy. 8. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1) nieodpłatnego odbioru własnym transportem, z siedziby Zamawiającego ul. Długa 49, 95-100 Zgierz, wycofanych z obrotu tablic rejestracyjnych pojazdów w celu ich fizycznej kasacji. Spis tablic przeznaczonych do kasacji sporządzać będzie każdorazowo Zamawiający; 2) nieodpłatnej fizycznej kasacji tablic oraz pisemnego potwierdzenia faktu fizycznej likwidacji tablic rejestracyjnych wycofanych z obrotu zgodnie ze spisem, o którym mowa w pkt. 1 i niezwłocznego przekazania go Zamawiającemu. 9. Sposób realizacji dostaw: 1) miejscem dostawy tablic jest magazyn Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Zgierzu, zlokalizowany w Zgierzu przy ul. Długiej 49; 2) transport zamówionych tablic rejestracyjnych oraz związane z tym koszty obciążają wyłącznie Wykonawcę; 3) tablice rejestracyjne dostarczane będą w opakowaniu zabezpieczającym je przed uszkodzeniem podczas transportu i rozładunku i będą oznaczone numerami identyfikacyjnymi zgodnie z zamówieniem Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 1; 4) rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą, za realizację przedmiotu zamówienia będą dokonywane wyłącznie w walucie polskiej; 5) dostawy tablic indywidualnych, wtórników odbywać się będą w ciągu 48 godzin liczonych od momentu złożenia zamówienia drogą elektroniczną za pomocą systemu zamawiania tablic lub faksem przez Zamawiającego 6) dostawy tablic rejestracyjnych odbywać się będą sukcesywnie w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia złożenia zamówienia drogą elektroniczną za pomocą systemu zamawiania tablic lub faksem przez Zamawiającego, - terminy dostaw stanowi kryterium oceny ofert, zasady określające przyznawanie punktacji zostały wyjaśnione w dziale XIII SIWZ. 10. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom złożone w formie oświadczenia. 11. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przez Wykonawcę Listy Wykonawców należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z póź. zm.) w przypadku braku przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca składa odpowiednią informację zgodną ze stanem faktycznym. 12. Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli zamawiający przewidział taką możliwość wykluczenia wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w zaproszeniu do negocjacji. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. 13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 14. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 15. Zamawiający nie przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających. 16. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 17. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 18. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301950002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 14 000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - dostawa tablic 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się WYŁĄCZNIE PRZELEWEM na rachunek bankowy Zamawiającego: konto bankowe: Bank Spółdzielczy w Poddębicach, nr konta bankowego: 16 9263 0000 0920 1389 2010 0004; 4. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany powyżej. 5. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu - oryginał dokumentu zachowującego ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą musi być wystawiony na rzecz Zamawiającego (Beneficjenta) tj. Powiat Zgierski. Oryginał dokumentu należy złożyć w KASIE Starostwa Powiatowego w Zgierzu ul. Sadowa 6 A, 95-100 Zgierz -pokój 205 6. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275, z późn. zm.). 7. W dokumentach potwierdzających wniesienie wadium w formie niepieniężnej wymienionych powyżej, przesłanki zawarte w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy muszą być wskazane wprost. 8. Każda forma wadium musi gwarantować Zamawiającemu natychmiastowe i bezwarunkowe uzyskanie kwoty wadium, po zaistnieniu przesłanek zatrzymania wadium, dlatego gwarancje i poręczenia wnoszone jako wadium powinny być, nieodwołalne w trakcie trwania terminu związania ofertą oraz nie mogą być zastrzeżone pod warunkiem. 9. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formie niepieniężnej nie mogą być uzupełniane w trybie art. 26 ust. 3 Ustawy i ich brak powodować będą odrzucenie oferty. 10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium określa Ustawa

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin dostawy tablic
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.zgierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach