Przetargi.pl
Dostawa tablic rejestracyjnych

Powiat Tczewski ogłasza przetarg

  • Adres: 83-110 Tczew, ul. Piaskowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 587 734 800
  • Data zamieszczenia: 2020-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tczewski
    ul. Piaskowa 2
    83-110 Tczew, woj. pomorskie
    tel. 587 734 800
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: powiat.tczew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tablic rejestracyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych samochodowych, motocyklowych i ciągnikowych, do przyczep, motorowerowych, zabytkowych, indywidualnych oraz tzw. „amerykańskich” dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Tczewie, w roku 2021. 2.2 Zamawiający szacuje ilość tablic rejestracyjnych objętych przyszłym zamówieniem w sposób następujący: 1) samochodowe - 10 000 kpl. 2) motocyklowe i ciągnikowe - 1 000 szt. 3) do przyczep - 1 000 szt. 4) motorowerowe - 500 szt. 5) zabytkowe - 100 kpl. 6) indywidualne - 100 kpl. 7) tzw. „amerykańskie” - 300 kpl. 2.3 Ilości poszczególnych rodzajów tablic mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie. W przypadku zmiany szacowanych ilości zamawianych tablic w okresie trwania umowy ceny tablic rejestracyjnych pozostaną bez zmian. 2.4 Tablice rejestracyjne muszą być zgodne ze wzorem i wymaganiami określonymi w przepisach obowiązujących na dzień ich dostawy do siedziby Zamawiającego, a w szczególności z: 1) ustawą z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 110 z póź. zm.) 2) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 grudnia 2017 roku w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2355 z późn. zm.), 3) rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 roku w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 717), 4) normami lub specyfikacjami technicznymi, o których mowa w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2019 r. poz. 155 z późn. zm), 5) potwierdzonymi certyfikatami dotyczącymi zgodności tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi. 2.5 Przez cały okres realizacji umowy Wykonawca musi posiadać: 1) aktualny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi, o których mowa w art. 75a ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo o ruchu drogowym, 2) wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75a ust. 1 ustawy Prawo o ruchu drogowym. 2.6 Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi posiadać wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy, o których mowa w art. 75a ustawy Prawo o ruchu drogowym. 2.7 W przypadku zmiany wzorów tablic rejestracyjnych wprowadzonych w drodze zmiany przepisów Wykonawca będzie wykonywał i dostarczał tablice według nowych wzorów. 2.8 Dostawy tablic rejestracyjnych realizowane będą partiami w wielkości określonej w pisemnym zamówieniu przesłanym przez Zamawiającego faksem lub mailem do Wykonawcy w ciągu 3 - 7 dni od daty zgłoszenia lub w przypadku sytuacji awaryjnych (np. konieczności pilnego transportu towarów - po utracie/zgubieniu tablic rejestracyjnych) na następny dzień, w dni robocze (poniedziałek, wtorek, środa) w godzinach od 7:30 do 15:30, (czwartek) w godzinach od 7:30 do 16:30, (piątek) w godzinach od 7:30 do 14:30. (UWAGA – termin dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert szczegółowo opisanym w pkt 13.2.2 SIWZ). Dostawy odbywać będą się na koszt Wykonawcy. 2.9 Wykonawca wykona przedmiot umowy przy użyciu swoich materiałów, które muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty i być zgodne z polskimi normami. 2.10 Wykonawca zobowiązuje się do odbioru starych, wycofanych tablic rejestracyjnych i ich kasacji na koszt własny. 2.11 Wymagany okres gwarancji na wszystkie dostarczane tablice wynosi 3 lata.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928472-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1 Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 12 000,00 PLN (słownie złotych: dwanaście tysięcy 00/100). 8.2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w punkcie 11.1 SIWZ. 8.3 Wadium może być wnoszone w następujących formach: 8.3.1 pieniądzu, 8.3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 8.3.3 gwarancjach bankowych, 8.3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 8.3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 8.4 Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu to należy je wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Getin Noble Bank S.A.: 06 1560 0013 2226 4983 1000 0003. Wykonawca powinien dołączyć do oferty kserokopię wniesienia wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – przetarg nr ZP.272.27.2020” W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego, który należy złożyć łącznie z ofertą. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium, o których mowa w punkcie 8.3 SIWZ muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 8.5 W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, w treści tego dokumentu powinno znaleźć się, co następuje: 1) treść art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy, określająca okoliczności zatrzymania wadium przez Zamawiającego, 2) jednoznaczny zapis o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie, 3) gdy oferta zostanie złożona przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjantów) – informacja identyfikująca podmioty, których dotyczy zabezpieczenie wadialne oferty. Brak którejś z powyższych adnotacji w treści dokumentu wadialnego, będzie skutkować odrzuceniem oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt 7b Ustawy, to jest z uwagi na wniesienie wadium w sposób nieprawidłowy. 8.6 W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 8.4 SIWZ. 8.7 Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania określa Ustawa.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4.3 Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1b pkt 1 Ustawy, dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej (określony w pkt 4.1.2 ppkt 1 SIWZ), jeżeli wykaże, że posiada wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy, o których mowa w art. 75a ustawy Prawo o ruchu drogowym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach