Przetargi.pl
Dostawa tablic rejestracyjnych

Powiat Nowotomyski ogłasza przetarg

  • Adres: 64-300 Nowy Tomyśl, Poznańska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 44 26 700 , fax. 614 423 589
  • Data zamieszczenia: 2018-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowotomyski
    Poznańska 33
    64-300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie
    tel. 61 44 26 700, fax. 614 423 589
    REGON: 63127693700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatnowotomyski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tablic rejestracyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Nowy Tomyślu. Miejscem dostawy i odbioru tablic jest Starostwo Powiatowe w Nowym Tomyślu przy ul. Poznańskiej 33, budynek „D”, I piętro - Wydział Komunikacji. Zamówienie obejmuje: 1) wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych, Tablice winny być wykonane zgodnie z : - ustawą Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 2018r. poz. 1990 ze zmianami) - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych( Dz. U. z 2017r. poz. 2355) - Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych ( Dz. U. z 2018r. poz. 1751) Szacunkowe ilości zamówienia na okres od podpisania umowy do 31 grudnia 2019r. Rodzaj tablic rejestracyjnych Ilość w szt. Samochodowe 16500 Motocyklowe 800 Motorowerowe 400 Zabytkowe samochodowe 20 Zabytkowe motocyklowe 5 Indywidualne samochodowe 80 Indywidualne motocyklowe 10 Wtórniki tablic rejestracyjnych 430 Tablice samochodowe zmniejszone 40 2) odbiór z siedziby Zamawiającego i złomowanie starych tablic rejestracyjnych przeznaczonych do kasacji zgodnie z ustawą o gospodarce odpadami; 3) użyczenie i instalację oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówienia na tablice rejestracyjne wraz z zapewnieniem przeszkolenia minimum 2 użytkowników w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania; Zamawiający wymaga aby oprogramowanie posiadało co najmniej następujące możliwości funkcjonalne:  Automatyczne tworzenie formularza zamówienia na wszystkie rodzaje i wyróżniki (również wtórniki) wynikające z Rozporządzenia w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów z możliwością wysłania go w formie elektronicznej,  Sprawdzanie zgodności wprowadzanych numerów z właściwym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych ( Dz. U. z 2017r., poz. 2355 ze zmianami) już na etapie tworzenia zamówienia i blokowanie możliwości wpisania niepoprawnych numerów ze szczególnym uwzględnienie: zgodności długości wprowadzanego numeru oraz położenia liter i cyfr dla poszczególnych typów i odmian, blokowania dla określonych typów tablic niedozwolonych liter, wykluczenia dla określonych typów tablic niedopuszczalnych sekwencji cyfr.  Generowanie pozycji zamówienia zawierających kolejne wolne numery po podaniu jedynie ilości zamawianych tablic oraz ich typu. Wygenerowane w ten sposób zamówienie powinno uwzględniać (pomijać) niedozwolone numery oraz numery już wykorzystane. Kolejność odmian tablic dla których generowane są numery rejestracyjne powinna być zgodna z Rozporządzeniem.  Baza danych (wykorzystane numery rejestracyjne, historia zamówień) instalowana lokalnie u Zamawiającego;  Elektroniczna akceptacja zamówienia z weryfikacją terminu realizacji;  Automatyczna kontrola wyróżników już wykorzystanych- zabezpieczenie przed błędami w zamówieniach (program powinien blokować możliwość zamawiania tych samych numerów więcej niż 1 krotnie, wyjątkiem jest zamawianie wtórników);  Ewidencja zamówień oraz weryfikacja wartościowa i ilościowa stanu realizacji umowy;  Możliwość korzystania z programu na minimum 2 stanowiskach;  Program powinien umożliwiać wydruk zamówienia oraz zapis zamówienia w pliku w formacie PDF.  Wykonawca powinien zapewnić serwis i możliwość aktualizacji programu w przypadku zmiany w przepisach. Wymagane warunki realizacji zamówienia:  Dostawa tablic będzie realizowana transportem własnym Wykonawcy - sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego, każdorazowo na podstawie odrębnych zamówień składanych elektronicznie, w ciągu 4 dni od dnia złożenia zamówienia, a w trybie pilnym w ciągu 24 godzin licząc od daty i godziny złożenia zamówienia;  Wielkość i zakres ilości i rodzaju zamawianych tablic wynikać będzie z bieżących potrzeb - Zamawiający zastrzega, że ilości poszczególnych tablic mogą ulec zmianie oraz zastrzega możliwość niewykorzystania pełnego limitu ilościowego tablic rejestracyjnych, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez wykonawcę;  Protokolarny odbiór dostarczonych tablic oraz tablic przekazywanych do złomowania odbywać się będzie w terminach uzgodnionych pomiędzy Wykonawcą a Kierownikiem (lub osobą przez niego upoważnioną) Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Nowym Tomyślu;  Odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych przeznaczonych do kasacji odbywać się będzie na koszt Wykonawcy;  Wykonawca ponosić będzie koszty transportu związane z dostawą tablic rejestracyjnych i odbiorem tablic przeznaczonych do złomowania;  W przypadku zmiany wzorów tablic rejestracyjnych spowodowanej zmianą przepisów, o których mowa wyżej, Wykonawca będzie wykonywał i dostarczał tablice według nowych wzorów;  Na wykonane tablice Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30195000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, iż legitymuje się aktualnym zaświadczeniem Marszałka Województwa, właściwego ze względu na siedzibę Wykonawcy, o dokonaniu wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018r. poz. 1990 ze zmianami).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego zał. nr 1 zawierający w szczególności: łączną cenę ofertową brutto, ceny jednostkowe poszczególnych tablic, termin realizacji zamówienia, warunki płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z zał. 1.1.A – oświadczeniem Wykonawcy w zakresie dot. RODO; Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z ww. dokumentów, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie; b) oświadczenie wymienione w pkt 6.1 niniejszej SIWZ ( tj. oświadczenie, wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 - że na dzień składania ofert wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania – wzór zał. nr 2); c) oryginał pełnomocnictwa dla lidera ( jeżeli Wykonawcy występują wspólnie muszą, zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia, d) oryginał pisemnego zobowiązania podmiotu trzeciego w przypadku gdy wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu korzysta z potencjału podmiotu trzeciego. e) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach