Przetargi.pl
Dostawa szczepionki przeciw grypie do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku

Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku ogłasza przetarg

  • Adres: 42-100 Kłobuck, ul. 11 Listopada
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 317 22 06, 34 3172207 , fax. 34 3172301
  • Data zamieszczenia: 2018-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
    ul. 11 Listopada 5C
    42-100 Kłobuck, woj. śląskie
    tel. 34 317 22 06, 34 3172207, fax. 34 3172301
    REGON: 30424300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zozklobuck.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa szczepionki przeciw grypie do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywną, wynikającą z aktualnych potrzeb Zamawiającego dostawę szczepionki przeciw grypie do Działu Farmacji Szpitalnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku ul. 11 Listopada 5 C, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość, w okresie realizacji umowy, zmniejszenia do 20% ilości przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 1 niniejszej specyfikacji. Z tego względu Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. Cena i nazwa na fakturze musi odpowiadać cenie i nazwie handlowej ujętej w ofercie Wykonawcy, która stanowi - załącznik do umowy. Każdorazowa dostawa będzie następowała do Działu Farmacji Szpitalnej Zamawiającego. W tym zakresie, Wykonawca będzie zobowiązany do wyładunku przedmiotu każdorazowej dostawy i dostarczenia go do w/w Działu. Każdorazowa dostawa będzie następowała w sposób i w opakowaniach zabezpieczających szczepionki objęte przedmiotem umowy przed uszkodzeniem. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wynikłe z niewłaściwego opakowania lub niewłaściwego transportu do chwili odbioru przez Zamawiającego w Dziale Farmacji Szpitalnej. Koszty opakowania oraz transportu są elementem ceny jednostkowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33651960-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania kompetencji lub uprawnień (koncesje, zezwolenia, licencje lub wpis do jedynego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca posiadają siedzibę, członkostwo w określonej organizacji od którego uzależnione jest prawo do świadczenia usługi objętej przedmiotem zamówienia w kraju pochodzenia wykonawcy lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę) - - Ważnego zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej, a w przypadku składania oferty na leki psychotropowe i środki odurzające - odpowiednio wymagane zezwolenie. - Ważnego zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie jeżeli wykonawca jest wytwórcą. - W przypadku wykonawcy prowadzącego skład konsygnacyjny - zezwolenie na prowadzenie składu zawierające uprawnienia przyznane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego w zakresie obrotu produktami leczniczymi
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę Dokument o którym mowa w pkt. V.3. ppkt. 2) SIWZ jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. Formularz asortymentowo-cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę Oświadczenie- o spełnieniu przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach