Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. dr. Emila Cyrana w Lublińcu ogłasza przetarg
- Adres: 42-700 Lubliniec, Grunwaldzka
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 34 3532800; 34 3532810 , fax. 34 3562880
- Data zamieszczenia: 2018-09-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. dr. Emila Cyrana w Lublińcu
Grunwaldzka 48
42-700 Lubliniec, woj. śląskie
tel. 34 3532800; 34 3532810, fax. 34 3562880
REGON: 00029278700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsnlc.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa szafek BHP i regałów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Dostawa szafek BHP i regałów”. 2. Cały przedmiot zamówienia został podzielony na dwie niezależne od siebie części. 3. Każda z części stanowi odrębny przedmiot zamówienia. W związku z powyższym Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną przez siebie liczbę części. 4. Zamawiający wymaga, aby dostarczone meble były w stanie gotowości do użytku (meble powinny być poskładane). 5. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przedmiot zamówienia we wszystkich częściach spełniał właściwe dla każdego z nich wymogi jakościowe. 6. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty aktualnego katalogu firmowego z opisem oferowanych produktów w języku polskim, na podstawie którego przygotowano ofertę (tylko strony z wyraźnie zaznaczonym produktem, który jest oferowany). Kody z katalogu muszą się zgadzać z kodami w tabeli. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39141300-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: 1. wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2. informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy na formularzu oferty, 3. formularz cenowy – zał. nr 1.1 i/lub 1.2, 4. oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami rozdz. 8 SIWZ, 5. pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli dla domu Studenckiego "Elektron". Oznaczenie sprawy: OZ/D/19/46/TB
Dodano: 2019-05-23 - Dostawa szaf dla Domu Studenckiego „Karolinka”. Oznaczenie sprawy: OZ/D/18/37/EK
Dodano: 2018-07-10 - Zakup wraz z dostawą i montażem elektronicznego depozytora do przechowywania kluczy
Dodano: 2017-11-23 - Zakup wraz z dostawą i montażem elektronicznego depozytora do przechowywania kluczy
Dodano: 2017-11-09 - Zakup wraz z dostawą szaf przeznaczonych do przechowywania umundurowania oraz wyposażenia przewodników psów służbowych – 9 kpl
Dodano: 2017-10-17 - Zakup wraz z dostawą szaf przeznaczonych do przechowywania umundurowania oraz wyposażenia specjalistycznego przez funkcjonariuszy Zespołu Interwencji Specjalnych Straży Granicznej
Dodano: 2017-10-13