Przetargi.pl
Dostawa systemu zabezpieczenia zbiorów w technologii RFID oraz systemu interaktywnego, w ramach wyposażenia Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej „TAMA” w Brzegu Dolnym

Miejska i Gminna Biblioteka Publiczna w Brzegu Dolnym ogłasza przetarg

  • Adres: 56-120 Brzeg Dolny, ul. Zwycięstwa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 195 509
  • Data zamieszczenia: 2019-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejska i Gminna Biblioteka Publiczna w Brzegu Dolnym
    ul. Zwycięstwa 3
    56-120 Brzeg Dolny, woj. dolnośląskie
    tel. 713 195 509
    REGON: 93265475700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka.brzegdolny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa systemu zabezpieczenia zbiorów w technologii RFID oraz systemu interaktywnego, w ramach wyposażenia Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej „TAMA” w Brzegu Dolnym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu zabezpieczenia zbiorów w technologii RFID oraz systemu interaktywnego, w ramach wyposażenia Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej „TAMA” w Brzegu Dolnym, zgodnie z projektem aranżacji wnętrz autorstwa SZANOWANY DOM SP. z o.o. ul. Ogrodowa 5a, 55-093 Kiełczów, w podziale na dwie części. Wykonawcy mają prawo złożyć ofertę na obie części, lub tylko na wybraną. Część 1 obejmuje dostawę systemu zabezpieczenia zbiorów w technologii RFID, zgodnie z projektem aranżacji wnętrz, wskazanym w ust. 1, w tym ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót –Branża: system zabezpieczenia zbiorów oraz projektem umowy, stanowiącymi załączniki do SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia w tej części obejmuje m.in.: 1) bramka nadawczo-odbiorcza RFID trzyantenowa 2) bramka nadawczo-odbiorcza RFID dwuantenowa 3) połączone stanowisko kodowania etykiet bibliotecznych RFID HF oraz wypożyczeń i zwrotów 4) stanowisko samodzielnego wypożyczania RFID; 5) mobilne skontrum RFID 6) etykiety biblioteczne RFID zabezpieczające książki 7) etykiety biblioteczne RFID zabezpieczające płyty CD/DVD 8) montaż urządzeń, konfiguracja systemu, testy, szkolenie personelu Na przedmiot umowy w części 1 Wykonawca udziela gwarancji i rękojmi, na minimalny okres: - 36 miesięcy na urządzenia systemu RFID HF - 10 lat na etykiety biblioteczne – trwałość układu scalonego Okres rękojmi biegnie równolegle z okresem gwarancji. Okres gwarancji (rękojmi) będzie punktowany zgodnie z opisem kryteriów oceny ofert zawartym w rozdziale 16 SIWZ. Część 2 obejmuje dostawę systemu interaktywnego, zgodnie z projektem aranżacji wnętrz, wskazanym w ust. 1, w tym specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, Branża: systemy interaktywne oraz projektem umowy, stanowiącymi załączniki do SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia w tej części obejmuje m.in.: 1) Dostawę interaktywnej tablicy informacyjnej; 2) Dostawę ekranów do prezentacji multimediów z systemem zarządzania; 3) Dostawę podłogi interaktywnej; 4) Montaż urządzeń i konfiguracja. Na przedmiot umowy w części 2 Wykonawca udziela gwarancji i rękojmi. Minimalny okres gwarancji ustala się na 24 miesiące. Okres rękojmi biegnie równolegle z okresem gwarancji. Okres gwarancji (rękojmi) będzie punktowany zgodnie z opisem kryteriów oceny ofert zawartym w rozdziale 16 SIWZ. 2. Udostępnienie obiektu dla realizacji zamówienia, organizacja robót. 1) Zamawiający udostępni Wykonawcy, po uprzednim uzgodnieniu i przy nadzorze przedstawiciela Zamawiającego, pomieszczenia dla realizacji przewidzianych robót. Szczegóły wejścia na obiekt i korzystania z poszczególnych pomieszczeń określone zostaną w protokole wprowadzenia na obiekt Wykonawcy. 2) Zamawiający zapewnienia dostawę mediów (prąd, woda) niezbędnych do prac. 3) Za realizację robót i zachowanie bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia, odpowiedzialny jest Wykonawca. 4) Prowadzone przez Wykonawcę roboty nie mogą prowadzić do szkód na majątku Zamawiającego lub osób trzecich. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości lub trudności technicznych, należy skonsultować problemy z nadzorem technicznym Zamawiającego przed wykonaniem elementu. Jeżeli w związku z zaniedbaniem, niewłaściwym prowadzeniem robót lub brakiem koniecznych działań ze strony Wykonawcy nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie własności prywatnej lub publicznej, to Wykonawca na swój koszt naprawi lub odtworzy uszkodzoną własność, a jej stan po naprawie powinien być nie gorszy niż przed powstaniem uszkodzenia. 5) Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania przepisów ochrony przeciwpożarowej. Wykonawca będzie posiadał w miejscu wykonywania robót sprawny sprzęt przeciwpożarowy, wymagany przez odpowiednie przepisy. Materiały łatwopalne będą składowane w sposób zgodny z odpowiednimi przepisami i zabezpieczone przed dostępem osób trzecich. 6) Wykonawca będzie odpowiedzialny za straty spowodowane pożarem wywołanym jako rezultat realizacji robót albo przez personel Wykonawcy oraz za straty spowodowane przez pożar wywołany przez osoby trzecie powstały w wyniku zaniedbań w zabezpieczeniu budowy i materiałów niebezpiecznych. 7) Wykonawca jest wytwórcą odpadów powstałych w wyniku prowadzonych robót. Usuwanie powstałych odpadów i ich utylizacja jest obowiązkiem Wykonawcy. 3. Cały oferowany asortyment ma być kompletny, fabrycznie nowy, nieuszkodzony, nie będący uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw. Sprzęt po jego dostawie i montażu przez Wykonawcę powinien być kompletny, gotowy do użytku zgodnie z przeznaczeniem, bez żadnych dodatkowych zakupów inwestycyjnych. 4. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia wskazano produkty z podaniem nazwy, symbolu i producenta, produkty te stanowią przykłady, jakie mogą być użyte przez wykonawców w ramach robót. Znaki firmowe producentów oraz nazwy i symbole poszczególnych produktów zostały podane jedynie w celu jak najdokładniejszego określenia ich charakterystyki. Oznacza to, że wykonawca nie jest zobowiązany do zastosowania tych konkretnych, podanych w dokumentacji projektowej produktów i może stosować inne, jednakże wyłącznie pod warunkiem ich zgodności z produktami podanymi w dokumentacji pod względem: - gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj oraz liczba elementów składowych), - charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), - charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiału), - parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja), - wyglądu (struktura, barwa, kształt), - parametrów bezpieczeństwa użytkowania. Dopuszcza się stosowanie zamienników o parametrach nie gorszych niż proponowane. Wszystkie produkty zastosowane przez wykonawcę muszą posiadać niezbędne, wymagane przez prawo deklaracje zgodności i jakości z europejskimi normami dotyczącymi określonej grupy produktów. Wszelkie zmiany w trakcie realizacji wymagają akceptacji Projektanta. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego i wyspecyfikować w ofercie równoważne rozwiązania. 5. Zamawiający ustanowił nadzór autorski nad opracowanym projektem aranżacji wnętrz, z którym Wykonawca zobowiązany będzie do uzgadniania ewentualnych wątpliwości w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30230000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje tego warunku;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie przedłożyć (dotyczy tylko części 1): 1) opis systemu oraz karty katalogowe oferowanych urządzeń bibliotecznych zgodne z wymogami zamieszczonymi w SIWZ, 2) po 2 szt. próbek etykiet bibliotecznych zabezpieczających książki i płyty CD/DVD zgodnych wymogami zamieszczonymi w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach