Przetargi.pl
Dostawa systemu wysokiej dostępności do wirtualizacji zasobów Archiwum Głównego Akt Dawnych w Warszawie.

Archiwum Główne Akt Dawnych ogłasza przetarg

  • Adres: 00-263 Warszawa, Długa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 831-54-91 do 93 w 471, , fax. 228 311 608
  • Data zamieszczenia: 2019-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Archiwum Główne Akt Dawnych
    Długa 7
    00-263 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 831-54-91 do 93 w 471, , fax. 228 311 608
    REGON: 10110000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.agad.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa systemu wysokiej dostępności do wirtualizacji zasobów Archiwum Głównego Akt Dawnych w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa systemu wysokiej dostępności do wirtualizacji zasobów Archiwum Głównego Akt Dawnych w Warszawie. 2.Zakres przedmiotu obejmuje: 1)dostawę urządzeń: a)2 serwerów b)1 przełącznika sieciowego FC c)2 przełączników sieciowych Ethernet (poz. a-c z wyposażeniem i akcesoriami do montażu). d)System z rodziny Microsoft Windows Serwer 2019 w wersji Standard ENG, pozwalający na uruchomienie 2 maszyn wirtualnych na 2 serwerach dwuprocesorowych będących przedmiotem niniejszego zamówienia, e)60 licencji oprogramowania Microsoft Windows Server 2019 CAL per User, f)Oprogramowanie i licencje realizujące funkcje związane z wirtualizacją środowisk i inne licencje. 2)Usługi: a)Usługi konfiguracji oprogramowania b)Usługi napraw gwarancyjnych urządzeń c)Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów. 3)Przeszkolenie użytkowników systemu w zakresie bieżącego użytkowania skonfigurowanego systemu: a) przeprowadzenie instruktażu w zakresie administrowania utworzonym klasterem urządzeń w wymiarze minimum 1godziny, b) przeprowadzenie warsztatu po instalacyjnego systemu w wymiarze minimum 2 godzin. 4)Sporządzenie ograniczonej dokumentacji powykonawczej z opisem procedur i instrukcji eksploatacyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48322000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ustala wadium w wysokości 4 200,00 zł. (słownie złotych: cztery tysiące dwieście i 00/100). 2. Wadium wykonawca może wnieść dowolnie w jednej z form wskazanych w art. 45 ust. 6 Ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawcy zobowiązani są wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP O/Okręgowy w Warszawie Nr: 1010 1010 0008 9513 9120 1000, z adnotacją: Wadium- DAG.26.76.2019. 4. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej (przelewem) zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. Zamawiający wymaga od wykonawcy w przypadku wnoszenia wadium w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Ustawy załączenia do oferty oryginału gwarancji lub poręczenia. 6. Dokument gwarancyjny wnoszony w formie gwarancji lub poręczenia: a)winien jednoznacznie wymieniać przypadki bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty wniesionego wadium Zamawiającemu, na każde jego żądanie w przypadku wystąpienia udokumentowanych okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy; b)w przypadku wnoszenia przez konsorcjum wskazywać imiennie wszystkich członków konsorcjum biorących udział w postępowaniu, chyba że z innych dokumentów (upoważnienia dla lidera konsorcjum, umowy konsorcjum) jednoznacznie wynika, że wadium wnosi lider w imieniu wszystkich członków konsorcjum. 7. Zamawiający prosi aby dokument gwarancyjny wnoszony w formie gwarancji lub poręczenia nie był trwale spięty/zszyty/ z ofertą. 8. Zwrotu wpłaconego wadium wykonawcom, Zamawiający dokona w trybie i na zasadach zapisanych w art. 46 Ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien prowadzić działalność gospodarczą na podstawie wpisu do KRS lub CEIDG. W przedmiotowym postępowaniu nie są wymagane szczególne wymagania do prowadzenia działalności gospodarczej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą złoży również następujące dokumenty: 1. Jeżeli wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu polegając na zdolności zawodowej (wiedzy doświadczeniu), sytuacji ekonomicznej/finansowej innych podmiotów zobowiązany jest załączyć pisemne oświadczenie/a i dokumenty tych podmiotów, w pełnym zakresie wskazanym w § 9 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 ze zm.) zwanego dalej Rozporządzeniem, z których będzie jednoznacznie wynikało że podmioty te w okresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia: a)będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia, jako podwykonawcy, b)na jaki okres i jaki zakres przedmiotu zamówienia zostanie powierzony podwykonawcy, c)w jakim zakresie udostępnią mu osoby zdolne do realizacji przedmiotu zamówienia, oraz wskażą formę, okres i zakres udostępnienia osób. 2. W przypadku ustanowienia pełnomocnika lub obowiązku ustanowienia pełnomocnika do reprezentacji w postępowaniu (dotyczy formy konsorcjum lub spółki cywilnej) do oferty należy załączyć pełnomocnictwo rodzajowe lub szczegółowe wskazujące zakres pełnomocnictwa dla ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub w formie odpisu potwierdzonego notarialnie. 3. Pisemne uzasadnienie w przypadku zastrzeżenia informacji, jako tajemnica przedsiębiorstwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną