Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 08-400 Garwolin, ul. Lubelska 50
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 25 6844700 w.619; 684 37 08 , fax. 25 6844700 w.619; 684 37 08
- Data zamieszczenia: 2015-06-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Lubelska 50 50
08-400 Garwolin, woj. mazowieckie
tel. 25 6844700 w.619; 684 37 08, fax. 25 6844700 w.619; 684 37 08
REGON: 71235395400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozgarwolin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa systemu ucyfrowienia aparatu RTG - Siemens Multix Pro 1479 dla SP ZOZ w Garwolinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu ucyfrowienia aparatu RTG - Siemens Multix Pro 1479 - rok produkcji 2005 - szt. 1, znajdującego się w szpitalu SP ZOZ w Garwolinie przy ul. Lubelskiej 50 metodą radiografii pośredniej o parametrach technicznych i ilościowych podanych w SIWZ: - formularz OFERTA (załącznik nr 1 do SIWZ), - specyfikacje techniczne (załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Gwarancja na całość - 24 miesiące od dnia podpisania bezusterkowego protokołu zdawczo - odbiorczego. 3. Wykonawca zobowiązany jest przedłużyć okres gwarancji przedmiotu zamówienia o czas naprawy. 4. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania bezpłatnych przeglądów okresowych (po pierwszym i w ostatnim miesiącu przed upływem ostatniego roku użytkowania) potwierdzonym wpisem do dokumentów - obowiązek ten spoczywa na Wykonawcy; 5. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia działań w celu usunięcia awarii przedmiotu zamówienia nie później niż 8 godzin od momentu zgłoszenia (rozumiane jako kontakt telefoniczny lub rozpoczęcie interwencji zdalnej) oraz nie później niż 48 godzin od momentu zgłoszenia (rozumiane jako przyjazd serwisu) i usunięcia awarii nie później niż w ciągu 72 godzin od momentu zgłoszenia; 6. Przedmiot umowy musi posiadać atesty i dopuszczenia wymagane odrębnymi przepisami oraz winien być fabrycznie nowy (2015r.), kompletny i po zainstalowaniu gotowy do eksploatacji bez żadnych dodatkowych zakupów poza materiałami eksploatacyjnymi. 7. Oferowane urządzenia, oprócz spełniania odpowiednich parametrów, muszą gwarantować bezpieczeństwo pacjentów i personelu medycznego. 8. Przedmiot umowy powinien zostać wykonany z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, dokumentacją, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. 9. Wykonanie i koszt niezbędnych prac instalacyjnych i montażowych w celu ustawienia i podłączenia zakupionych urządzeń, jak również integracja z systemem RIS/PACS Alteris posiadanym przez Zamawiającego Wykonawca wykona we własnym zakresie i na swój koszt. 10. Uruchomienie i przetestowanie systemu i wszystkich urządzeń oraz przeprowadzenie szkolenia pracowników Zamawiającego odbędzie się na koszt Wykonawcy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 11. Należność za usługę płacona będzie przelewem w terminie 30 - 60 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury (zgodnie ze złożoną ofertą). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331112004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozgarwolin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną