Przetargi.pl
Dostawa systemu stanowisk resuscytacyjnych – zamówienie w ramach dotacji zadania pn.: Dofinansowanie zakupu sprzętu z dziedziny intensywnej terapii

Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 58-309 Wałbrzych, Sokołowskiego 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego
    Sokołowskiego 4
    58-309 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    REGON: 890047446
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdrowie.walbrzych.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa systemu stanowisk resuscytacyjnych – zamówienie w ramach dotacji zadania pn.: Dofinansowanie zakupu sprzętu z dziedziny intensywnej terapii
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    L.P. ASORTYMENTSZCZEGÓŁOWY JEDN. MIARY ILOŚĆ CENA NETTO CENA BRUTTO WARTOŚĆ NETTO WARTOŚĆ BRUTTO PRODUCENT INUMER KATALOGOWY1. Defibrylator. szt. 4 RAZEM : Opis Parametr wymagany Parametr oceniany Punktacja1 Aparat przenośny z torbą transportową, testerem wyładowań. TAK 2 Zasilanie akumulatorowe z akumulatorów bez efektu pamięci. TAK 3 Ładowanie akumulatorów z sieci 230 V AC TAK 4 Czas pracy urządzenia na jednym akumulatorze – 180 minut monitorowania lub 200 defibrylacji x 200J TAK 5 Ciężar defibrylatora do 10kg TAK 6 Codzienny auto test poprawności działania urządzenia bez udziału użytkownika, bez konieczności włączania urządzenia. Potwierdzenie poprawności działania z datą, godziną, numerem aparatu umieszczone na wydruku lub przytoczony wydruk i przesłane/transmisja danych do: działu technicznego szpitala, koordynatora medycznego pogotowia TAK 7 Norma IP 43 TAK 8 Defibrylacja synchroniczna i asynchroniczna TAK 9 Defibrylacja w trybie ręcznym i AED TAK 10 Metronom reanimacyjny z możliwością ustawień rytmu częstości uciśnięć dla pacjentów zaintubowanych i nie zaintubowanych, oraz dla dorosłych i dzieci. TAK 11 Dwufazowa fala defibrylacji w zakresie energii od 2 do 360 J TAK/NIE Do 200 J – 0 pkt. Od 201 J do 300 J – 10 pkt. Od 301 J do 360 J – 20 pkt.12 Dostępne poziomy energii zewnętrznej – 25 TAK 13 Automatyczna regulacja parametrów defibrylacji z uwzględnieniem impedancji ciała pacjenta TAK 14 Defibrylacja przez łyżki defibrylacyjne zewnętrzne, elektrody naklejane TAK 15 Łyżki twarde z regulacją energii defibrylacji, wyposażone w przycisk umożliwiający drukowanie na żądanie. Mocowanie łyżek twardych bezpośrednio w obudowie urządzenia spełniające normę PN-EN 1789. TAK 16 Pełna obsługa defibrylatora z łyżek defibrylacyjnych zewnętrznych (wybór energii, defibrylacja, wydruk start/stop na żądanie) TAK 17 Stymulacja przezskórna w trybie sztywnym i na żądanie TAK 18 Częstość stymulacji 40-170 impulsów/minutę TAK 19 Regulacja prądu stymulacji 0-170 mA TAK 20 Odczyt 3 i 12 odprowadzeń EKG TAK 21 Automatyczna interpretacja i diagnoza 12-odprowadzeniowego badania EKG uwzględniająca wiek i płeć pacjenta TAK 22 Alarmy częstości akcji serca TAK 23 Zakres pomiaru tętna od 20-250 u/min TAK 24 Zakres wzmocnienia sygnału EKG od 0,5 do 4cm/Mv, min 6 poziomów wzmocnienia. TAK/NIE 6 poziomów – 5 pkt. Powyżej 6 poziomów – 20 pkt.25 Prezentacja zapisu EKG – 3 kanały na ekranie TAK 26 Ekran kolorowy o przekątnej 8,4’’. TAK 27 Wydruk EKG na papierze o szerokości 100 mm. TAK 28 Wydruk trendów czasowych mierzonych parametrów oraz pomiarów uniesienia odcinka ST na każdym odprowadzeniu EKG TAK 29 Moduł pomiaru SpO2 w zakresie 50-100% z czujnikiem typu klips na palec. TAK 30 Moduł do pomiaru NiBP z mankietem dla dorosłych ( dwa rozmiary) i dla dzieci. TAK 31 Moduł EtCO2 z zakresem pomiaru od 0 do 99 mmHg, z automatyczną kalibracją bez udziału użytkownika. TAK 32 Możliwość transmisji danych przez wbudowany lub zewnętrzny modem do istniejących stacji odbiorczych w pracowniach kardiologii inwazyjnej. TAK 33 Urządzenie nowe, nie powystawowe, rok produkcji 2023 TAK 34 Wyposażenie: 3-odprowadzeniowy kabel EKG pacjenta (3 żyłowy) – 1 sztuka TAK 35 Gwarancja 24 miesiące. TAK UWAGA: W tabelach należy wpisać „TAK” lub „NIE” w zależności od tego, czy proponowany sprzęt spełnia wskazany parametr. Parametry określone jako „TAK” ( tylko w miejscu gdzie do wyboru jest tylko odpowiedź TAK) są parametrami granicznymi wymaganymi przez Zamawiającego, oferta nie spełniająca wymogów granicznych podlega odrzuceniu bez dalszego rozpatrywania.L.P. ASORTYMENTSZCZEGÓŁOWY JEDN. MIARY ILOŚĆ CENA NETTO CENA BRUTTO WARTOŚĆ NETTO WARTOŚĆ BRUTTO PRODUCENT INUMER KATALOGOWY1. Urządzenie do kompresji klatki piersiowej. szt. 1 RAZEM : OPIS Parametr wymagany Parametr oceniany Punktacja1 Urządzenie przenośne przeznaczone do mechanicznej resuscytacji krążeniowo-oddechowej TAK 2 Urządzenie wyposażone w ramię do ucisku klatki piersiowej montowane na desce pod plecy TAK 3 Cykl pracy: 50% kompresja / 50 % dekompresja TAK 4 Głębokość i częstość kompresji zgodnie z wytycznymi ERCGłębokość – od 5 do 6 cmCzęstość – od 102 do 120 +/- 2 uc./minutę. TAK 5 Możliwość wykonania defibrylacji bez konieczności zdejmowania urządzenia z pacjenta TAK 6 2 tryby pracy:30:2ciągły TAK 7 Waga kompletnego urządzenia wraz z akcesoriami i torbą/ plecakiem do 13 kg TAK 8 Zapis na dysku wewnętrznym lub karcie pamięci parametrów przeprowadzonej resuscytacji i jej przebiegu od momentu włączenia urządzenia TAK 9 Alarmy wizualne i dźwiękowe zintegrowane z przyciskiem start/stop TAK 10 Klasa odporności IP44 TAK 11 Ładowarka wewnątrz urządzenia TAK 12 Możliwość automatycznego doładowywania akumulatora wewnętrznego w urządzeniu podczas jego pracy (wykonywanie RKO) z zewnętrznego źródła zasilania (230 V AC lub 12 V DC) TAK 13 Źródło zasilania:- akumulator wewnętrzny - zasilanie z gniazda sieci AC min. 210 - 240 V TAK 14 Działanie urządzenia w pełni elektryczne TAK 15 Źródła zasilania:- akumulator- zasilanie z gniazda sieci 230V ~AC TAK 16 Czas pracy na akumulatorze: 45 minut TAK 17 Czas ładowania akumulatora wewnętrznego do 120 minut. TAK/NIE Do 100 min. – 10 pkt. Od 101 min do 120 min – 20 pkt.18 Brak ograniczeń wagowych pacjenta do stosowania urządzenia. TAK 19 Bezprzewodowa transmisja (bluetooth, wi- fi) danych z pamięci urządzenia o parametrach prowadzonej resuscytacji i jej przebiegu w czasie do komputera. TAK/NIE Tak – 20 pkt. Nie – 0 pkt.20 Wyposażenie aparatu:Torba lub plecakdeska pod plecypodkładka stabilizująca pod głowępasy do mocowania rąk pacjenta do urządzeniajednorazowe elementy bezpośredniego kontaktu z pacjentem przy masażu (ssawki, 2 szt.)akumulator TAK 21 Wspomaganie odprężenia klatki piersiowej przez ssawkę ( podciśnienie podczas ruchu zwrotnego przyśpiesza relaksację) TAK 22 Gwarancja 24 miesiące. TAK UWAGA: W tabelach należy wpisać „TAK” lub „NIE” w zależności od tego, czy proponowany sprzęt spełnia wskazany parametr. Parametry określone jako „TAK” ( tylko w miejscu gdzie do wyboru jest tylko odpowiedź TAK) są parametrami granicznymi wymaganymi przez Zamawiającego, oferta nie spełniająca wymogów granicznych podlega odrzuceniu bez dalszego rozpatrywania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,2) nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 w/w ustawy, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.3) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.d) zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej dwie dostawy w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, polegające na dostawie urządzeń medycznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach