Przetargi.pl
Dostawa systemu poprawy bezpieczeństwa obsługi pojazdów do odbioru odpadów

Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 32-602 Oświęcim, ul. Bema
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338 423 140 , fax. 338 423 140
  • Data zamieszczenia: 2019-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.
    ul. Bema
    32-602 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 338 423 140, fax. 338 423 140
    REGON: 72112533000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuk.oswiecim.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka ze 100% udziałem gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa systemu poprawy bezpieczeństwa obsługi pojazdów do odbioru odpadów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje dostawę (dostarczenie i montaż na pojazdach) oraz wdrożenie (uruchomienie i kalibrację) systemu poprawy bezpieczeństwa obsługi pojazdów do odbioru odpadów, obejmującego 2 podstawowe komponenty: 1) Wizyjny system monitorowania jazdy pojazdu (system kamer szerokokątnych zapewniających wygenerowanie widoku 360˚ wokół pojazdu) zapewniający możliwość uzyskania w czasie rzeczywistym tzw. „widoku z lotu ptaka” z podglądem na panelu zamontowanym w kabinie kierowcy, możliwością rejestracji (nagrania) obrazów z kamer oraz podglądem online obrazów z kamer; 2) Inteligentny kierunkowy alarm/sygnał cofania generujący dźwięki ostrzegawcze słyszalne wyłącznie w strefie zagrożenia oraz automatycznie dostosowujący poziom głośności do otoczenia. System będzie wdrożony na 10-ciu pojazdach, przy czym będzie to 10 autonomicznych zestawów wideorejestracji umożliwiających monitorowanie jazdy pojazdu, obsługiwanych przez jedną jednostkę centralną (serwer). Kompletny zestaw komponentów montowany na jednym pojeździe obejmuje: a) Kamery zewnętrzne szerokokątne (4 szt.), b) Kamera wewnętrzna z reflektorem podczerwieni oraz mikrofonem do rejestracji zdarzeń w kabinie (1 szt.), c) Kamera wewnętrzna skierowana w kierunku jazdy pojazdu do rejestracji znaków drogowych (1 szt.), d) Rejestrator do zapisu video i przechowywania danych z kamer (1 szt.), e) Wyświetlacz (panel) do wglądu obrazu z kamer w czasie rzeczywistym (1 szt.), f) Alarm cofania - sygnalizator + osprzęt (1 szt.), g) Urządzenia peryferyjne (złączki, kable itp.). Serwer zewnętrzny obsługujący system (obróbka obrazów z kamer, transfer obrazu na panel wyświetlający w kabinie kierowcy) stanowiący jednostkę centralną do zarządzania systemem będzie zlokalizowany poza siedzibą Zamawiającego i na platformie Wykonawcy. Warunki użytkowania serwera oraz jego konfiguracja hardware i software winny zapewniać odpowiednią przepustowość przepływu danych oraz stabilność, jakość i nieprzerwane działanie systemu. Podstawowe parametry funkcjonalno-użytkowe systemu monitorowania jazdy pojazdu • System monitoringu wizyjnego zapewnia pole widzenia 360˚ wokół pojazdu, włącznie ze strefami tzw. martwego pola (obszarami wokół pojazdu niewidocznymi dla kierowcy podczas manewrowania), system jest w stanie wygenerować i wyświetlić na panelu/wyświetlaczu w kabinie kierowcy widok otoczenia znad pojazdu (tzw. perspektywa „z lotu ptaka”). • System monitoringu wizyjnego składa się z 4 zewnętrznych ultra szerokokątnych kamer (ok. 180˚) zamontowanych z przodu, po bokach i z tyłu pojazdu, kamery wewnętrznej skierowanej w kierunku jazdy pojazdu (w przód) do odczytu przebiegu trasy oraz znaków drogowych oraz kamery wewnętrznej do monitorowania zdarzeń w kabinie pojazdu (z możliwością nagrywania dźwięku i reflektorem diod podczerwieni – widok nocny), rejestratora do nagrywania materiału video z kamer oraz panelu/wyświetlacza montowanego w kabinie kierowcy (celem podglądu obrazu z kamer w czasie rzeczywistym), • System winien zapewniać możliwość podglądu obrazu z wszystkich kamer na żywo zarówno na wyświetlaczu w kabinie kierowcy, jak i zdalnie przez użytkowników z dedykowanym dostępem do zainstalowanej na dowolnym urządzeniu aplikacji lub panelu dostępowego z hasłem logowania, dostępnym na dowolnym komputerze lub urządzeniu mobilnym (w technologii 4G oraz WiFi); jednocześnie system winien umożliwiać dzielenie wyświetlonego obrazu na panelu wyświetlającym, np. poprzez jednoczesne wyświetlenie widoków z dwóch kamer lub obrazu z dowolnej kamery i widoku z lotu ptaka. • Rejestrator zasilany z instalacji pojazdu ciężarowego, na którym jest zamontowany; rejestrator winien posiadać pamięć wewnętrzną umożliwiającą zapis i przechowanie danych video z kamer (dysk HDD min. 1TB + rezerwowa karta pamięci - zgodnie z zał. nr 6), • System zachowuje możliwość wygenerowania tzw. alarmów z podłączonych wejść cyfrowych, przy czym jako „alarm” będzie traktowany sygnał czujnika lub zdarzenie; rejestracja „alarmu” (wystąpienie określonego zdarzenia) winna być oznaczona w materiale video zarejestrowanym przez kamery, aby możliwe było natychmiastowe przesunięcie zapisu video z dowolnej kamery do momentu wystąpienia alarmu. Wymagane jest min. 8 wejść cyfrowych do rejestracji alarmów. System zapewnia możliwość przekonfigurowania alarmów na inne zdarzenia w razie potrzeby. • System musi mieć zaimplementowaną aktualną cyfrową mapę Polski oraz zapewniać możliwość określenia pozycji nagranego materiału na tej mapie (np. poprzez wbudowany nadajnik GPS), • Nagrany materiał musi posiadać zabezpieczenie tzw. niewidocznym cyfrowym znakiem wodnym, • Celem ochrony danych osobowych system winien umożliwiać zamglenie/zmazanie twarzy, numerów posesji, numerów rejestracyjnych i innych wrażliwych obiektów bez złamania zabezpieczeń nagranego materiału. Podstawowe parametry funkcjonalno-użytkowe inteligentnego alarmu cofania • Zakres generowanego dźwięku min. w zakresie 80-95 decybeli; system automatycznie (bez udziału operatora i ręcznej rekonfiguracji) dopasowuje poziom głośności alarmu do głośności otoczenia (zachowana zostaje możliwość zmiany algorytmu głośności od 5dB do 10dB powyżej głośności otoczenia), • Sygnał alarmu charakteryzujący się szybkim rozproszeniem, kierunkowy (emisja kierunkowa z możliwością lokalizacji kierunku źródła dźwięku), zorientowany wyłącznie na strefę zagrożenia i słyszalny tylko w polu zagrożenia, • Zróżnicowana częstotliwość sygnału alarmu, umożliwiająca słyszalność sygnału przez osoby z nakryciem głowy zakrywającym uszy, • Dźwięk alarmu o niskiej uciążliwości (delikatniejszy i cichszy dźwięk alarmu niż zwykłe alarmy tonowe stosowane w pojazdach i maszynach budowlanych). Szczegółowe parametry techniczne komponentów systemu poprawy bezpieczeństwa obsługi pojazdów do odbioru odpadów zostały zawarte w załączniku nr 6 do siwz. 4. Warunki realizacji zadania: Systemem poprawy bezpieczeństwa obsługi pojazdów do odbioru odpadów objęte będzie 10 pojazdów ciężarowych Zamawiającego, wskazanych w załączniku nr 7 do siwz. Zamówienie realizowane będzie w dwóch etapach (nie stanowiących odrębnych części zamówienia). W 1-ym etapie komponenty systemu zostaną zamontowane na 5-ciu pojazdach oznaczonych w zał. nr 8, natomiast etap 2-gi obejmie 5 kolejnych pojazdów Zamawiającego (pojazdy zakwalifikowane do etapu 2-ego również oznaczono w zał. nr 7). Realizacja obu etapów będzie przebiegała niezależnie przy założeniu, że etap 2-gi będzie rozpoczęty wyłącznie po zakończeniu etapu 1-ego. Planuje się zakończenie realizacji etapu 1-ego (5 pojazdów) najpóźniej do dnia 10.04.2019 roku, natomiast wdrożenie etapu 2-ego (kolejne 5 pojazdów) jest planowane najpóźniej do dnia 10.10.2019 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32330000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta zamówienia musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) w formie określonej w art. 45 ust. 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Szczegółowe informacje na temat wadium zawarte są w pkt 7 siwz.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje się wymagań w zakresie ww. warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz ofertowy – według zał. nr 1 do siwz; Oświadczenia wymagane w siwz do złożenia wraz z ofertą; inne dokumenty lub pełnomocnictwa wymagane fakultatywnie lub warunkowo przez zamawiającego (np. w pkt 9 ust. 2 ppkt 1), pkt 10 ust. 1, pkt 10 ust. 3 siwz); fakultatywnie broszury reklamowe, foldery, instrukcje i inne dokumenty techniczne, które mogą potwierdzać lub uwiarygodnić spełnianie wymaganych warunków technicznych przez oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi; Dowód wpłaty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach