"Baza" sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 87-800 Włocławek, ul. Bojańczyka
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 542 326 276 , fax. 542 326 276
- Data zamieszczenia: 2020-03-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: "Baza" sp. z o.o.
ul. Bojańczyka 7
87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 542 326 276, fax. 542 326 276
REGON: 58892310000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spolkabaza.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA SYSTEMU POBORU OPŁAT OBOWIĄZUJĄCYCH W STREFIE PŁATNEGO PARKOWANIA WE WŁOCŁAWKU - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu poboru opłat obowiązujących w Strefie Płatnego Parkowania we Włocławku. W zakres zamówienia wchodzi dostawa systemu poboru opłat w Strefie Płatnego Parkowania we Włocławku, zwanej dalej SPP: A) ZADANIE PIERWSZE 1) dostawa 90 sztuk parkometrów wraz z ich montażem na fundamentach wykonanych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, 2) dostawa 3 sztuk urządzeń kontrolerskich wraz z zakupem 3 licencji lub sublicencji oprogramowania mobilnego, kompatybilnego z oprogramowaniem do obsługi systemu poboru opłaty, 3) zakup 6 licencji lub sublicencji oprogramowania stacjonarnego służącego do obsługi poboru opłat w SPP 4) zainstalowanie oprogramowania do obsługi systemu poboru opłaty na urządzeniach mobilnych oraz na komputerach udostępnionych przez Zamawiającego, 5) uruchomienie i wykonanie próby eksploatacyjnej wszystkich dostarczonych urządzeń, 6) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń i oprogramowania służącego do obsługi poboru opłat w strefie SPP, 7) udzielenie gwarancji jakości wykonanego przedmiotu zamówienia na czas realizacji zamówienia, B) ZADANIE DRUGIE 1) wykonywanie usług serwisowych polegających na obsłudze technicznej i eksploatacyjnej dostarczonych urządzeń i oprogramowania do obsługi systemu poboru opłat. 2. Szczegółowy zakres obowiązków oraz sposób realizacji niniejszego zamówienia określa: - załącznik nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, - załącznik nr 2 do SIWZ – Istotne postanowienia umowne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38730000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ) 2) zobowiązania podmiotu, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią załącznika 9 do SIWZ (jeżeli dotyczy); 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą (jeżeli dotyczy); 4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2019 r. poz. 700), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa systemu poboru opłat obowiazujących w Strefie Płatnego Parkowania we Włocławku
Dodano: 2022-12-29 - Dostawa systemu poboru opłat obowiazujących w Strefie Płatnego Parkowania we Włocławku
Dodano: 2022-12-14 - DOSTAWA SYSTEMU POBORU OPŁAT OBOWIĄZUJĄCYCH W STREFIE PŁATNEGO PARKOWANIA WE WŁOCŁAWKU
Dodano: 2021-01-29 - DOSTAWA SYSTEMU POBORU OPŁAT OBOWIĄZUJĄCYCH W STREFIE PŁATNEGO PARKOWANIA WE WŁOCŁAWKU
Dodano: 2020-11-30 - Zorganizowanie i obsługa Strefy Płatnego Parkowania w Świeciu
Dodano: 2020-09-15 - Dostawa, montaż i uruchomienie 4 parkomatów na terenie Strefy Płatnego Parkowania w Inowrocławiu wraz z relokacją funkcjonujących parkomatów
Dodano: 2019-10-16 - Dostawa, montaż i uruchomienie 4 parkomatów na terenie Strefy Płatnego Parkowania w Inowrocławiu wraz z relokacją funkcjonujących parkomatów
Dodano: 2019-10-07 - Dostawa systemu poboru opłat obowiązujących w Strefie Płatnego Parkowania we Włocławku
Dodano: 2019-04-05 - Dostawa, montaż i uruchomienie 7 parkomatów na terenie Strefy Płatnego Parkowania w Inowrocławiu wraz z demontażem i relokacją funkcjonujących parkomatów
Dodano: 2019-03-21 - Dostawa, montaż i uruchomienie parkomatów na terenie strefy płatnego parkowania w Inowrocławiu oraz relokacja funkcjonujących parkomatów
Dodano: 2018-02-07