Przetargi.pl
dostawa systemu monitoringu przeciwpożarowego lasów wraz z automatyczną detekcją dymu/pożarów na potrzeby PGL LP

Zakład Usługowo-Produkcyjny Lasów Państwowych w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91073 Łódź, ul. Legionów
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426 322 647 , fax. 426 325 841
  • Data zamieszczenia: 2018-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usługowo-Produkcyjny Lasów Państwowych w Łodzi
    ul. Legionów 113
    91073 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 426 322 647, fax. 426 325 841
    REGON: 47074268300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lodz/zup_lodz
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa systemu monitoringu przeciwpożarowego lasów wraz z automatyczną detekcją dymu/pożarów na potrzeby PGL LP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu monitoringu przeciwpożarowego lasów wraz z automatyczną detekcją dymu/pożarów na potrzeby PGL LP. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ. Warunki realizacji zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ Poszczególne ilości asortymentu: 1 Zestaw kamerowy do monitoringu ppoż - głowica, akcesoria oraz niezbędne wyposażenie Punktu Alarmowo-Dyspozycyjnego: 5 szt. 2 Łączność radiowa - radiolinie wraz z akcesoriami: 5 szt. 3 Oprogramowanie do automatycznej detekcji pożarów lasów: 5 szt. 4 Komputer typu PC do obsługi automatycznej detekcji dymu/pożaru: 3 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32333200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: kwota wadium: 12 000 PLN - szczegółowe informacje dot. wadium zawiera SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DO OFERTY NALEŻY RÓWNIEŻ ZAŁĄCZYĆ 1)formularz ofertowy (oryginał) sporządzony wg. załącznika nr 1 SIWZ oraz formularz cenowy 2) pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik, jeśli nie wynika ono z odpisu z właściwego rejestru albo z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 3) W przypadku składania oferty przez konsorcjum, spółkę cywilną lub osoby fizyczne działające wspólnie należy załączyć do niej oryginał pełnomocnictwa rodzajowego upoważniającego podpisującego ofertę do reprezentowania w postępowaniu składających ofertę lub ich reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia (art. 23 ust. 2 Ustawy). Wykonawcy działający wspólnie powinni wyznaczyć lidera, z którym będzie prowadzona korespondencja dotycząca postępowania. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy). DOKUMENT POTWIERDZAJĄCY BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA NA PODSTAWIE AR.24 UST. 1 PKT.23) a) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt.23) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach