Przetargi.pl
Dostawa systemu interkomowego dla Teatru im. Jana Kochanowskiego w Opolu

Teatr im. Jana Kochanowskiego w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-056 Opole, plac Teatralny 12
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Teatr im. Jana Kochanowskiego w Opolu
    plac Teatralny 12
    45-056 Opole, woj. opolskie
    REGON: 000279717
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatropole.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa systemu interkomowego dla Teatru im. Jana Kochanowskiego w Opolu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu interkomowego oraz usług służących dostawie opisanych w załącznik nr 1 do SWZ – Opisie Przedmiotu Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32360000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu:1) zdolność do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;2) uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;3) sytuacja ekonomiczna lub finansowa - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;4) zdolność techniczna lub zawodowa - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli:a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, liczonym wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 3 zamówienia, polegające na dostawie systemu elektroakustycznego, na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych) oraz załączy dowody określające, czy zamówienia te zostały wykonane należycie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną