Przetargi.pl
Dostawa systemu dynamicznej informacji pasażerskiej wraz z systemem łączności bezprzewodowej na potrzeby projektu p.n. Przyjazna Komunikacja Publiczna - Centra Obsługi Pasażerów Nowosolskiego SubObszaru Funkcjonalnego.

Gmina Nowa Sól - Miasto ogłasza przetarg

  • Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. M. J. Piłsudskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 590 300 , fax. 684 590 358
  • Data zamieszczenia: 2018-01-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Sól - Miasto
    ul. M. J. Piłsudskiego 12
    67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. 684 590 300, fax. 684 590 358
    REGON: 97077028000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowasol.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa systemu dynamicznej informacji pasażerskiej wraz z systemem łączności bezprzewodowej na potrzeby projektu p.n. Przyjazna Komunikacja Publiczna - Centra Obsługi Pasażerów Nowosolskiego SubObszaru Funkcjonalnego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu dynamicznej informacji pasażerskiej (SDIP) wraz z systemem łączności bezprzewodowej dla 17 przystanków autobusowych położonych na terenie Nowosolskiego Obszaru Funkcjonalnego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) wykonanie instalacji kablowej zasilającej tablice przystankowe, fundamentu i konstrukcji wsporczej dla 17 tablic przystankowych, b) dostawę, montaż i instalację 17 sztuk czterowierszowych, dwustronnych, elektronicznych, fabrycznie nowych tablic informacyjnych wykonanych w technologii LED wraz z urządzeniami do komunikacji z serwerem (16 szt. na terenie miasta Nowa Sól, 1 szt. m. Kożuchów, woj. lubuskie), c) dostawę i instalację oprogramowania użytkowego dla systemu dynamicznej informacji pasażerskiej wraz z licencjami, d) dostawa, montaż, instalacja i konfiguracja dedykowanych serwerów wraz z zestawem komputerowym, e) uruchomienie systemu dynamicznej informacji pasażerskiej, f) przeprowadzenie szkolenia pracowników operatora komunikacji miejskiej. 3. Lokalizacja tablic przystankowych systemu dynamicznej informacji pasażerskiej: a) 16 tablic przy przystankach (zatokach autobusowych) w Nowej Soli: 1) ul. Chałubińskiego, przy szpitalu, 2) ul. Chałubińskiego, przy przychodni, 3) ul. Piłsudskiego, przy Urzędzie Miasta Nowa Sól, 4) ul. Piłsudskiego, przy ul. Witosa (wcześniej przy banku BPH), 5) ul. Piłsudskiego, przy Skwerze Sybiraków 6) ul. Piłsudskiego, przy ul. Wesołej, 7) ul. Kościuszki, przy ul. Kupieckiej., 8) ul. Kościuszki, przy ZUS, 9) ul. Zielonogórska, przy ul. E. Plater, 10) ul. Staszica, przy ul. Matejki (wcześniej przy os. XXX lecia), 11) ul. Staszica, przy centrum handlowym Kaufland, 12) ul. Muzealna, przy ul. Wróblewskiego, 13) ul. Wrocławska, przy ul. Lipowej, 14) ul. Głogowska, przy pętli autobusowej, 15) ul. Towarowa, przy dworcu PKP, 16) ul. Wojska Polskiego, przy Sanepidzie. b) 1 tablica przystankowej systemu dynamicznej informacji pasażerskiej wraz z instalacją zasilającą na ul. Traugutta w Kożuchowie, na terenie lokalnego centrum obsługi pasażerów w Kożuchowie (dworzec autobusowy),
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48813000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15.000 złotych (słownie: piętnaście tysięcy złotych) - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć wraz z ofertą – nie dotyczy wniesienia wadium w pieniądzu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ polega na zasobach innych podmiotów dokument potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Ze zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. Oświadczenie (zobowiązanie) należy złożyć w formie oryginału. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, każdy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych t.j. określającej firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie składania ofert, jest zobowiązany przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku, gdy wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3. Pełnomocnictwo, o ile umocowanie prawne do reprezentacji wykonawcy nie wynika z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych; UWAGA: Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną