Przetargi.pl
Dostawa systemu do reparacji przepony moczowo-płciowej.

Szpital Średzki Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 63-000 Środa Wielkopolska, ul. Żwirki i Wigury 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 2854032 , fax. 61 2853645
  • Data zamieszczenia: 2016-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Średzki Sp. z o.o.
    ul. Żwirki i Wigury 10 10
    63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie
    tel. 61 2854032, fax. 61 2853645
    REGON: 00030856000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalsredzki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa systemu do reparacji przepony moczowo-płciowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3 - materiały medyczne. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu do reparacji przepony moczowo-płciowej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Wszelkie ilości wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ są wielkościami szacunkowymi. Wielkości dostaw asortymentu uzależnione będą od bieżących potrzeb Zamawiającego. Ich zmniejszenie nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń stron. 5. Wykonawca jest zobowiązany przekazać przedmiot zamówienia do apteki szpitalnej w godz. jej otwarcia tj. od 8.00 do 14.00, od poniedziałku do piątku, na własny koszt i ryzyko oraz własnym transportem. 6. Termin dostaw: nie dłuższy niż 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do reklamowania dostawy lub jej części bezpośrednio u Wykonawcy w przypadku dostarczenia towaru wadliwego lub niezgodnego z zamówieniem. 8. Wykonawca wymieni na swój koszt i ryzyko towar wadliwy w ciągu 72 godzin od zgłoszenia reklamacji przez Zamawiającego. 9. Zamawiający oczekuje materiałów wysokiej jakości, spełniających wszystkie funkcje, zgodnie z ich przeznaczeniem. 10. Należność za dostarczony towar płatna będzie przelewem na konto Wykonawcy. Termin płatności nie może być krótszy niż 30 dni od dostarczenia Zamawiającemu faktur VAT. Fakturę należy dostarczyć wraz z dostawą do apteki szpitalnej. 11. Na każdą pozycję oferowanych produktów należy przedstawić katalog. Z katalogu musi wynikać nazwa produktu oraz jego oznaczenie kodowe. 12. W ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia personelu medycznego oddziału ginekologiczno - położniczego z zakresu stosowania systemu. 13. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, wraz z ofertą należy załączyć certyfikat CE lub inne dokumenty dopuszczające do obrotu zamawiany towar będący przedmiotem zamówienia na terenie Polski (Wpis do rejestru wyrobów medycznych). 14. Oferowany asortyment winien spełniać odpowiednie warunki dopuszczenia go do obrotu medycznego i stosowania przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych zgodnie z obowiązującymi przepisami określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 roku, poz. 876) tj. posiadać certyfikat zgodności z odpowiednimi dyrektywami Unii Europejskiej lub zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego, co należy odpowiednio udokumentować, przedkładając wraz z ofertą dla każdego pakietu stosowny dokument. 15. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w takim przypadku w/w wskazania traktować należy, jako podane przykładowo, a zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. 16. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 17. Zamawiający do niniejszej SIWZ załączył wzór umowy (załącznik nr 6 do SIWZ), która zostanie podpisana z wybranym Wykonawcą. 18. Ilekroć w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia jest mowa o ofercie należy przez to rozumieć ofertę o której mowa w Dziale X SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas dostawy produktów
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalsredzki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach